کد خبر: ۲۰۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰
ارسال به دوستان
ذخیره
رئیس ستاد انتخابات استان کرمان
حمید ذکاءاسدی رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: با توجه به وسعت استان کرمان و پراکندگی شعب رای گیری در استان بایستی تلاش حداکثری در جهت ایجاد ارتباط در نقاطی انجام شود که ارتباط تلفن همراه و یا تلفن ثابت وجود ندارد.

 اعضای ستاد انتخابات استان کرمان به ریاست حمید ذکااسدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان کرمان در جلسه مشترک مدیران ارشد شرکت های زیرساختی و مخابراتی کشور و اپراتورهای موبایلی با مدیران عامل شرکت مخابرات استان ها و روسای کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان های سراسر کشور به صورت ویدیو کنفرانس شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، صبح امروز اعضای ستاد انتخابات استان کرمان به ریاست حمید ذکااسدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان کرمان در جلسه مشترک مدیران ارشد شرکت های زیرساختی و مخابراتی کشور و اپراتورهای موبایلی با مدیران عامل شرکت مخابرات استان ها و روسای کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان های سراسر کشور با حضور احمدی معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات کشور به صورت ویدیو کنفرانس شرکت کردند.

علی اصغر احمدی معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات کشور در این جلسه اظهار داشت: دو انتخابات بزرگ ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را در پیش رو داریم و انتخابات ریاست جمهوری را باید در 140 نقطه خارج کشور دنبال کنیم.

وی بیان داشت: انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی را هم در برخی از شهرها برگزار می کنیم.

احمدی ابراز کرد: ثبت نام انتخابات شوراها از 30 اسفند ماه آغاز می شود و ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری فقط در ستاد انتخابات کشور انجام خواهد شد.

وی یادآور شد: تمام فرمانداری ها و بخشداری ها یک حوزه انتخابیه تلقی می شوند و ثبت نام برای شورای شهرها و روستاها در فرمانداری ها و بخشداری ها انجام می شود. 

رئیس ستاد انتخابات کشور عنوان کرد: 240 فرمانداری و یک هزار و 58 بخشداری در کشور برابر قانون در خدمت مردم برای ثبت نام خواهند بود.

احمدی با اشاره به اینکه هیئت های اجرایی موظف هستند، محل شعب اخذ رای را مشخص کنند، افزود: تمام تلاش ما بر این است که انتخاباتی سالم، امن، با مشارکت حداکثری و منطبق بر مر قانون برگزار شود.

وی اضافه کرد: روش ما در انتخابات کاملا سنتی بوده است، اما در انتخابات سال آینده 25 فرآیند الکترونیکی پیش بینی شده است.

رئیس ستاد انتخابات کشور تاکید کرد: ما باید مر قانون را مدنظر قرار دهیم، تسهیل ساز باشیم، دقت و سرعت را بالا ببریم و امنیت روانی را ایجاد کنیم.

احمدی بیان داشت: آن لاین بودن ما در فرآیند انتخابات به ویژه در روز اخذ رای امری ضروری است. 
 
حمید ذکاءاسدی رئیس ستاد انتخابات استان کرمان نیز در ارتباط ویدیو کنفرانس با امیر شجاعان رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات کشور اظهار داشت: خواستار انجام هماهنگی های لازم بین وزارت نیرو و وزارت ارتباطات در رابطه با پشتیبانی انتخابات هستیم.

وی ابراز داشت: با توجه به وسعت استان کرمان و پراکندگی شعب رای گیری در استان بایستی تلاش حداکثری در جهت ایجاد ارتباط در نقاطی انجام شود که ارتباط تلفن همراه و یا تلفن ثابت وجود ندارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان عنوان کرد: تجهیزات لازم برای برگزاری انتخابات مکانیزه در یکی از شهرهای استان کرمان فراهم شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

کرمان بهترین نقطه کشور برای تولید انرژی خورشیدی

استخدام نيروي پليس در شمار زيادي از رشته‌هاي دانشگاهي

آغاز پخش سریال تلویزیونی بدل از جمعه

این سرطان دیگر یک بیماری سالمندان نیست / افزایش سرطان روده بزرگ در کودکان و نوجوانان

وقوع ناپایداری‌های جوی در نقاط مختلف استان کرمان

فراهم شدن امکان پرداخت مالیات در ۱۵ قسط

با گذشت اولیای دم  جوان جازموریانی از قصاص رهایی یافت

تعطیلی «پنجشنبه‌ها» تصویب نشد

نظارت چندانی بر عملکرد باشگاه‌ها وجود ندارد

آغاز ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس فرهنگ در کرمان از امروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)