کد خبر: ۲۰۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴
ارسال به دوستان
ذخیره
گفتارنو گزارش می دهد؛
گفتارنو/زکیه سلیمی زرندی: پس دادن میزبانی تیم آراد شهرستان زرند در چند روز باقی مانده به شروع مسابقات واکنش هایی را در فضای مجازی به دنبال داشت. دامنه ای واکنش‌ها به فضای واقعی هم کشیده شد. آن‌ جا که سرپرست تیم آراد در گفت‌وگو با گفتارنو مسوولان شهرستان زرند را در حذف شدن این تیم از رقابت‌ها مقصر دانست و انگشت اتهام به سوی آن‌ها دراز کرد که همکاری نکردند. از سوی دیگر رییس هیات فوتبال و فرماندار زرند ضمن تکذیب اظهارات سرپرست تیم آراد ، از نیازهای تیم آراد اعلام بی‌اطلاعی می‌کنند.

گفتارنو/زکیه سلیمی زرندی: پس دادن میزبانی تیم آراد شهرستان زرند در چند روز باقی مانده به شروع مسابقات واکنش هایی را در فضای مجازی به دنبال داشت. دامنه ای واکنش‌ها به فضای واقعی هم کشیده شد. آن‌ جا  که سرپرست تیم آراد در گفت‌وگو با گفتارنو مسوولان شهرستان زرند را در حذف شدن این تیم از رقابت‌ها مقصر دانست و انگشت اتهام به سوی آن‌ها دراز کرد که همکاری نکردند.  از سوی دیگر رییس هیات فوتبال و فرماندار زرند ضمن تکذیب اظهارات سرپرست تیم آراد ، از نیازهای تیم آراد اعلام بی‌اطلاعی می‌کنند. تا آن‌جا که سرپرست اداره تربیت بدنی زرند می گوید: آن زمان بنده نبودم و خبر ندارم. 


سرپرست تیم آراد : مسئولین گفتند خوابگاه نداریم

سرپرست تیم آراد در گفت‌وگو با گفتار نو با اشاره به اینکه تیم آراد قهرمان لیگ استان نشد و برای راهیابی به مرحله کشوری و حضور در رقابت‌ها جز پذیرفتن میزبانی نداشت، می افزاید: قانون هیئت استان این است که قهرمان استان به مرحله کشوری فرستاده می شود  و با رایزنی  که شد قرار شد تیم آراد با شرط میزبانی وارد مسابقات شود و استان کرمان در این  رقابت‌ها 2 نماینده داشته باشد.

حسن جعفری با بیان اینکه هیئت استان اعلام کرد که وضعیت میزبانی  را باید ظرف ۲۴ ساعت آینده مشخص کنید ، می گوید: هیئت استان اعلام کرد که  اگر می خواهید انصراف بدهید زودتر اعلام کنید تا جایگزینی انتخاب کنیم و اگر هم خبر ندهید شما باید میزبان باشید و  هیچ راه فراری هم وجود ندارد.

وی با بیان این که اولویت اول میزبانی ایجاد خوابگاه برای ورزشکاران بود، می افزاید : اداره ورزش نتوانست یک خوابگاه ورزشی فراهم کند . مسئولین گفتند خوابگاه نداریم.

حسن جعفری تاکید می کند : اداره ورزش و جوانان ۶۰ تخت و یک فضا دارد اما قادر به ایجاد یک فضای خوابگاه نیست. اداره ورزش و جوانان دستشان به جایی بند نیست و به ما گفتند کاری مانند نامه نگاری باشد انجام می دهیم.

وی با بی معنا توصیف کردن نداشتن بودجه ، می‌افزاید: با وجود امکانات موجود بودجه برای چه میخواهند ؟ ما که نمی خواهیم خوابگاه بسازند.

حسن جعفری با اشاره به پس دادن این میزبانی توسط تیم زرندی اظهار می دارد: پس دادن میزبانی به عدم حمایت مسئولین ذی ربط برمی‌گشت.

او این را هم اضافه می کند : نبود زمین چمن مصنوعی و عدم واگذاری آن در زمان مقرر و نبود خوابگاه برای تیم ها منجر به پس دادن این میزبانی شد.

رییس هیئت فوتبال: با ما هماهنگ نکردند

این  اظهارات حسن جعفری در حالی مطرح می شود که رییس هیئت فوتبال شهرستان زرند مدعی است مربی و سرپرست تیم آراد بدون هماهنگی با هیئت میزبانی را برعهده گرفته است.

عباس جعفری  با بیان این‌که  سرپرست تیم آراد بدون هماهنگی اقدام به پذیرش و انصراف از میزبانی کرده است، به صراحت می‌گوید: تیم آراد از ما هیچ درخواستی برای فراهم کردن  امکانات از قبیل خوابگاه نداشته است . 

عباس جعفری این را هم اضافه می‌کند: چندین بار  شده میزان مسابقات فوتسال کشوری شدیم. خانه شخصی کرایه کرده ایم ،تیم آراد  نیز میتوانست هماهنگ کند.

وی با اذعان به اینکه خوابگاه های برخی ادارات خالی نبود، اظهار می‌کند:  تابستان ها از خوابگاه دانشگاه آزاد برای مسابقاتی که میزبان بودیم، استفاده کردیم. ولی زمانی که دانشگاه ها باز است و دانشجو  دارد چیکار میشود کرد.

عباس جعفری به صراحت می‌گوید: اینکه می گویند زمین نداریم کذب است . زمین اداره ورزش الان در اختیار بخش خصوصی است . این دروغ محض است و اگر بچه های آراد گفتند بی لطفی کرده اند.

وی با بیان اینکه تلاش هایی از جانب هیئت و فرمانداری در خصوص حضور تیم پس از انصراف میزبانی صورت گرفته است می افزاید : فدراسیون گفت اکنون که تیم آراد میزبانی را نپذیرفته است ،میزبانی را به یکی از تیم های کرمان داده است و همان تیم هم در مسابقات کشوری شرکت می کند.

عباس جعفری می گوید: من شخصا خودم پیگیر این موضوع بودم. با رییس هیئت استان صحبت کردم. آقای حاج جعفری رایزنی کرد از طریق فدراسیون تهران که با توجه به اینکه به علت نبود خوابگاه که نتوانسته اند میزبانی را بپذیرند ، وارد مسابقات شوند.

سرپرست تیم آراد:‌ هیات خبر داشت

در حالی که عباس جعفری رییس هیئت فوتبال شهرستان زرند از میزبانی تیم آراد در رقابت ها ابراز بی‌اطلاعی می‌کند، حسن جعفری مربی تیم آراد مدعی می‌شود: اگر چه درخواست مکتوبی در کار نبوده ایت اما تمامی مدیران ذی‌ربط  در جریان بوده اند.

او این را هم اضافه می‌کند: هیئت فوتبال زرند نامه فرستاد و مارا برای دریافت سهمیه معرفی و تایید کرد. فدراسیون هم تایید کرده که ما به شرط میزبانی در مسابقات حضور پیدا کنیم .

سرپرست اداره تربیت بدنی: در تربیت بدنی حضور نداشتم

از سوی دیگر سرپرست اداره تربیت بدنی با ابراز بی اطلاعی از شرایط پذیرش تیم آراد در رقابت‌ها  می‌گوید: آن زمان بنده سرپرست نبودم ولی آن زمان سرپرست تیم قبول کرد که میزبان مسابقات باشد.

مهدیه السادات امیری با بیان اینکه همان موقع هم ما خوابگاه نداشته ایم می‌افزاید:  ما ساختمان برای خوابگاه نداریم ولی با توجه به زلزله ای که رخ داد  برخی ساختمان هایمان قابل استفاده نبودند. به هرحال شهرستان زرند خوابگاه ندارد.

وی ضمن ابراز بی اطلاعی از تن دادن تیم آراد به شرط حضور در رقابت ها می‌گوید: آن زمان بنده در تربیت بدنی حضور نداشتم.

فرماندار زرند: کسی مراجعه نکرد

در حالی که مربی  تیم آراد به حمایت های فرماندار در خصوص ماندن تیم آراد در مسابقات کشوری پس از انصراف از میزبانی اذعان دارد و می‌‌گوید: آقای فرماندار در تماس هایی که در خصوص ماندن ما بعد از انصراف از میزبانی داشتند تلاش داشتند اما در خصوص خوابگاه و بقیه ملزومات، حمایتی نبوده است؛ فرماندار زرند به گفتارنو می‌گوید: به ما  نه بحث مالی شان و نه تعطیل کردن برنامشان اعلام کردند. اگر به هیئت استان چیزی گفتند ما اطلاع نداشتیم. 

حبیب اله خنجری با بیان اینکه ما در گذشته هم میزبانی مسابقات را داشته ایم می‌افزاید: با توجه به امکاناتی که داشتیم نهایت استفاده را کردیم. جهاد کشاورزی،  توانیر ، فرمانداری خوابگاه داشته اند. حالا برنامه تیم آراد  چه بوده است را نمیدانم. تا الان هم کسی در این خصوص مراجعه نکرده است.

وی این را هم اضافه می‌کند: ما با کمبود امکانات مواجه هستیم نه تنها در زرند بلکه در شهرستان های دیگر  هم این اتفاق افتاده ولی صرف این کار باشد مشورتی با ما نداشتند.  اگر بود شاید یک جوری حل میشد.

خنجری با بیان اینکه ادارات با هم هماهنگ هستند تاکید می‌کند:  قبلا هم همانند این موارد برگزار شده و خوابگاه های چند دستگاه دولتی که هست در اختیارشان گذاشته ایم و مشکلی ندارد.

وی در خصوص حامی نبودن صنایع شهرستان در حوزه ورزش می گوید: کارخانه ها هنوز  به بهره برداری اصلی نرسیده‌اند و در حال هزینه کردن هستند البته کمک جزئی انجام می دهند اما نه به عنوان اسپانسر. 

او این را هم اضافه مي‌کند: ما نیز  در خصوص حامی نشدن این صنایع  معترضیم که   هزینه ای را در باشگاه های ورزشی خرج کنند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

کرمان بهترین نقطه کشور برای تولید انرژی خورشیدی

استخدام نيروي پليس در شمار زيادي از رشته‌هاي دانشگاهي

آغاز پخش سریال تلویزیونی بدل از جمعه

این سرطان دیگر یک بیماری سالمندان نیست / افزایش سرطان روده بزرگ در کودکان و نوجوانان

وقوع ناپایداری‌های جوی در نقاط مختلف استان کرمان

فراهم شدن امکان پرداخت مالیات در ۱۵ قسط

با گذشت اولیای دم  جوان جازموریانی از قصاص رهایی یافت

تعطیلی «پنجشنبه‌ها» تصویب نشد

نظارت چندانی بر عملکرد باشگاه‌ها وجود ندارد

آغاز ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس فرهنگ در کرمان از امروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)