کد خبر: ۲۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹
ارسال به دوستان
ذخیره
نائب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری، مطرح کردن مفاهیمی نظیر «پول کثیف» را نوعی ابزار سیاسی دانست و اعلام آن را نوعی توهین به همه نمایندگان قلمداد کرد.
نائب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری، مطرح کردن مفاهیمی نظیر «پول کثیف» را نوعی ابزار سیاسی دانست و اعلام آن را نوعی توهین به همه نمایندگان قلمداد کرد.

به گزارش  فارس اسدالله بادامچیان ظهر امروز در جلسه پرسش و پاسخ اظهار کرد: زمانی که هر یک از دوستان به عرصه می‌آیند مدعی هستند که می‌خواهیم جلوی مفاسد را بگیریم.

وی با یادآوری نمونه‌هایی از سیاسی‌کاری در سال‌های اخیر، تهدید به بیان مفسدان و رانت‌خواران از سوی رئیس جمهور پیشین را یادآور شد و گفت: در صورت وجود چنین افرادی باید آنها برخورد صورت می‌گرفت و اسامی آنان به قوه قضاییه داده می‌شد.

این فعال سیاسی با اشاره اقدام مثبت محمود احمدی‌نژاد در ایجاد پالایشگاه و تأمین بنزین داخلی عنوان کرد: با این کار دولت موفق به اداره کردن کشور در عرضه سوخت شد و البته این امر موجب شد استکبار سر جای خود بنشیند.

بادامچیان، اظهارنظر رئیس سازمان محیط زیست مبنی بر سرطان‌زا بودن این نوع بنزین را نیز نمونه دیگری از سیاسی‌کاری دانست و گفت: این در حالی بود که هیچ منبع پزشکی، این ادعا را تأیید نکرد و خانم ابتکار از طرح آن به دنبال استفاده سیاسی بود.

وی مطرح کردن بحث پول‌های کثیف را نیز ادامه رویه استفاده سیاسی مسئولان قلمداد کرد و افزود: کسی منکر این پدیده در امری چون انتخابات نمی‌شود اما مگر این موضوع چند درصد را شامل می‌شود که به این صورت اعلام می‌‌گردد؟

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی طرح بحث «پول‌های کثیف» را نوعی توهین به همه نمایندگان دانست و گفت: مطرح کردن این بحث نیز نوعی استفاده سیاسی است که باید تا پایان سال جاری انتظار طرح چنین موضوعاتی را در کشور داشته باشیم.

بادامچیان در ادامه با اشاره به حواشی پیش آمده در خصوص طرح لزوم تأیید صلاحیت نمایندگان مجلس نهم عنوان کرد: منظور تنظیم‌کنندگان این طرح کنار گذاشته شدن نظارت شورای نگهبان نیست بلکه آنها نگران اعمال نظرهای جناحی برخی از فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها در خصوص تأیید صلاحیت‌ها هستند.

وی تصریح کرد: بعضی نمایندگان موافق این طرح معتقدند به واسطه آنکه بدنه دولت گرایش اصلاح‌طلبانه دارد و با توجه برخی رفتارهای باندی در آن و جابجایی فرمانداران و بخشداران با رویکرد حزبی و جناحی، محتمل است در تأیید صلاحیت‌ها از سوی زیرمجموعه وزارت کشور نگرش‌های باندی به وجود آید.

نائب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری تأکید کرد: بنابراین نگرانی‌های نمایندگان ارائه کننده این طرح، برخی از فرمانداری‌ها و استانداری‌ها و به طور کلی گروه‌های نظارتی وزارت کشور است و به‌هیچ عنوان حذف رویه تأیید صلاحیت‌های شورای نگهبان برای نمایندگان فعلی مطرح نیست که باید به‌طور روشن در این طرح قید می‌شد.

بادامچیان همچنین در خصوص تصویب کلیات طرح استانی شدن انتخابات مجلس عنوان کرد: مضرات این طرح بیشتر از فواید آن است و موجب بروز مشکلات جدی در نحوه ورود نماینگان به مجلس می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح برای نخستین بار در مجلس پنجم مطرح و در ششمین دوره مجلس به تصویب رسید گفت: همچنان‌که در آن دوران توسط شورای نگهبان این طرح رد شد احتمال رد شدن این طرح که از سوی مجلس نهم مطرح شده توسط شورای نگهبان نیز وجود دارد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

توقیف اتوبوس حامل 11 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳

مهم‌ترین قدمی که می‌توان برای سلامتی کبد برداشت

اعمال قانون و اعزام به پارکینگ در انتظار خودروهای تک پلاک

سیل و طوفان بیش از هزار میلیارد به کشاورزی جنوب کرمان خسارت وارد کرد

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی امروز

تشکیل کمیته امنیت روانی جهت برخورد با شایعه سازان و نشردهندگان اکاذیب در فضای مجازی

استاندار کرمان: بازگشت حقوق معادن به قانون نیاز دارد / بانک‌های خصوصی هیچ کمکی به استان نمی‌کنند

زلزله ۴.۷ ریشتری فاریاب کرمان را لرزاند

آبگیری بخشی از تالاب جازموریان در پی بارندگی‌های اخیر

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)