کد خبر: ۲۰۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹
ارسال به دوستان
ذخیره
استاندار کرمان با بیان اینکه سیاست های خردمندانه ای توسط دولت تدبیر و امید اندیشیده شده است گفت: نتیجه این سیاست ها این است که پس از گذشت بیش از سه سال از روی کار آمدن دولت، آرامش اقتصادی در کشور رقم خورده است.
 استاندار کرمان با بیان اینکه سیاست های خردمندانه ای توسط دولت تدبیر و امید اندیشیده شده است گفت: نتیجه این سیاست ها این است که پس از گذشت بیش از سه سال از روی کار آمدن دولت، آرامش اقتصادی در کشور رقم خورده است.

به گزارش ایرنا علیرضا رزم حسینی روز پنجشنبه در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان (گام دوم مثلث توسعه اقتصادی) افزود: این سیاست های خردمندانه اقتصادی مبتنی بر سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: اگر سیاست های خردمندانه دولت نبود شاید امروز سرمایه گذاران و معین های اقتصادی در کرمان حاضر به فعالیت نمی شدند.

استاندار کرمان بیان کرد: پس از گذشت 6 ماه از اجرایی شدن برجام، نخستین اعتبار ال سی بخش خصوصی از بانک آلمان در بانک ملی کرمان به صورت مستقیم انجام شد.
وی ادامه داد: امروز شاخص های بورس، تغییرات چشمگیری داشته و تنش های اقتصادی به کمترین حد ممکن رسیده است.

رزم حسینی تاکید کرد: آرامش اقتصادی که امروز در کشور وجود دارد نتیجه اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی است که دولت به طور جدی پیگیری کرده است.

وی با بیان اینکه پس از برجام گشایش اعتبارات بانکی داشتیم گفت: بیش از سه میلیارد دلار اعتبارات بانکی در استان کرمان انجام شده است.

استاندار کرمان با اشاره به اقتدار کنونی کشور گفت: حال که اقتدار ملی بوجود آمده ما هم باید این کشور را توسعه دهیم و به جلو ببریم و امروز سیاست های اقتصاد مقاومتی را منطبق با برنامه ششم پیش می بریم.

وی با بیان اینکه باید ولایتمداری را در عمل ثابت کنیم تصریح کرد: ولایتمداری یعنی اینکه اقتصاد خانواده روستایی را ارتقاء دهیم.

رزم حسینی افزود: برای نخستین بار در این دولت قانون بسیار مدرنی تهیه شد و امروز پروژه های نمیه تمام را سخاوتمندانه واگذار می کنیم و در این زمینه یک هزار و 300 میلیارد تومان پروژه به بخش غیردولتی واگذار شده که تحول بسیار چشمگیری است.

وی ادامه داد: قرارداد واگذاری فاضلاب شهر کرمان به ارزش 640 میلیارد تومان را امضا کردیم و بسیاری از پروژه ها در استان کرمان در حال واگذاری است.

استاندار کرمان گفت: یک کارخانه غیراقتصادی در بافت که توجیه اقتصادی نداشته به معین اقتصادی منطقه واگذار شده و امروز این سرمایه گذار، روی این کارخانه سرمایه گذاری و آن را احیا می کند و 2 میلیارد تومان سرمایه گذاری جدید هم انجام می دهد.

وی با بیان اینکه امروز اقتصاد مقاومتی در استان کرمان زمان و مکان نمی شناسد تاکید کرد: همه باید تلاش کنند و اینطور نیست که دست روی دست بگذاریم و ببینیم فرزندانمان بیکار هستند و شرایط مالی ازدواج را ندارند.

وی تصریح کرد: باید با یک سبک جدید کشور را بسازیم و نه با سبک قدیمی و بوروکراسی نحس اداری، و در حال تمرین این سبک جدید در کرمان هستیم.

رزم حسینی با اشاره به سلایق مختلف سیاسی در استان کرمان گفت: اگر سلایق سیاسی در خدمت مردم نباشند هیچ فایده ای نخواند داشت و دعواهای چپ و راست را به راه انداختن عادلانه نیست چون این دعواها مردم و کشور را از توسعه عقب می اندازد.

استاندار کرمان تاکید کرد: جریانات سیاسی زمانی ارزش دارند که یکی نفر بیکار در استان وجود نداشته باشد.

وی بیان کرد: خداوند توصیه کرده با عدالت فکر و رفتار کنید و مطمئن باشید نعمت های خداوند بر سرزمین ما خواهد بارید. 

رزم حسینی با اشاره به لزوم تلاش شبانه روزی برای توسعه استان کرمان گفت: بهتر است انسان در جاده خدمت به خلق جان خود را از دست بدهد.

وی گفت: اجازه دهید در استان کرمان الگوی پایدار شکل بگیرد و نباید در دوره های بعد استاندار غیربومی در استان روی کار بیاید.

وی تصریح کرد: بر این باوریم نهاد اقتصاد مقاومتی پایداری خود را در استان کرمان نشان خواهد داد و سرمایه گذاران نباید با تغییر مدیران مناطق را ترک کنند.

رزم حسینی افزود: سرانه مالیاتی هر فرد بمی در سال 92 حدود 100 هزار تومان بود و امروز این سرانه 600 هزار تومان است که این اتفاقات آثار پهن کردن فرش قرمز برای سرمایه گذاران است.

وی با بیان اینکه یکی از خلاء های مهم توسعه نیافتگی ما حوزه فرهنگی است اظهار کرد: اقتصاد و فرهنگ را باید به مردم واگذار کنیم و دولت اداره و کنترل را به عهده بگیرد.

استاندار کرمان با بیان اینکه خدا را شاکر و سپاسگزار هستیم در دولت تدبیر و امید بیش از 10 مرتب به شهرستان بافت سفر کردیم بیان کرد: در این منطقه ثروت های زیاد، مردم نجیب، سرداران بزرگی همچون سردار سلیمانی وجود دارد اما تاکنون با وجود این همه امکانات نتوانستیم به جایگاه مناسب برسیم.

استاندار کرمان بیان کرد: نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در راس مثلث توسعه اقتصادی است لذا مردم رای دادند که اشتغال و رفاه بیشتری داشته باشند.

وی گفت: امروز اقداماتی در بافت انجام شده که همه اظلاع مثلث توسعه اقتصادی در این امر موثر بودند.

نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان (گام دوم مثلث توسعه اقتصادی) با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی، معاون امور عمرانی استاندار کرمان، امام جمعه، فرماندار و نماینده مردم بافت در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان این استان در محل سالن کنفرانس کارخانه فولاد بافت برگزار شد.

همچنین استاندار کرمان از روند عملیات اجرایی کارخانه فولاد بافت بازدید و در جریان فعالیت های انجام شده قرار گرفت.

علیرضا رزم حسینی به همراه معاونان سیاسی، اجتماعی و امنیتی و امور اقتصادی استانداری کرمان صبح امروز به منظور افتتاح هتل چهار ستاره بافت و شرکت در چند برنامه، عازم این شهرستان شد. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

توقيف تريلر حامل 9هزار ليتر سوخت قاچاق در رفسنجان

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۲۷ اردیبهشت‌ماه 1403

دستگیری عامل انتشار فیلم قدرت‌نمایی و ضرب و جرح یک شهروند در فضای مجازی

راهکارهایی برای داشتن استخوان‌های قوی

ضرورت سرمایه‌گذاری شرکت‌های بزرگ کرمان در زیرساخت ناوگان هوایی

بانک‌ها پای کار مسکن نیایند، هیچ مسکنی ساخته نمی‌شود

تداوم روند ناپایداری‌های جوی در کرمان تا اوایل هفته آینده

قیمت خودروهای داخلی روند کاهشی به خود گرفت

فعاليت هرمي شرکت پايکو و تبليغ پذيرش دانشجو در کشور عمان کلاهبرداري هستند

رئیس کل دادگستری استان کرمان عنوان کرد: جلوگیری از کاهش پرونده‌ها با حدنگاری اراضی

پربازدید ها

کرمان بهترین نقطه کشور برای تولید انرژی خورشیدی

استاندار کرمان: توسعه اقتصادی مستلزم توسعه فرهنگی است

معاون وزیر نیرو خبر داد: معافیت کشاورزان از پرداخت هزینه برق تا چهارماه

جدیدترین قیمت طلا و انواع سکه در بازار

فراهم شدن امکان پرداخت مالیات در ۱۵ قسط

ضرورت سرمایه‌گذاری شرکت‌های بزرگ کرمان در زیرساخت ناوگان هوایی

بهره‌مندی 800 واحد مسکونی بردسیر از نعمت آب شرب سالم و پایدار

قیمت خودروهای داخلی روند کاهشی به خود گرفت

بانک‌ها پای کار مسکن نیایند، هیچ مسکنی ساخته نمی‌شود

آغاز پیش‌فروش بلیت قطار برای نیمه اول خرداد از امروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

افرادی که کارت سوخت آنها خارج از طرح کدینگ است به شرکت نفت مراجعه کنند   (۱ نظر)