کد خبر: ۲۱۲۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱
ارسال به دوستان
ذخیره
عضو هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمان گفت :متاسفانه بعد از انتخابات به جرائم انتخاباتی به ویژه در بحث دخالت در آراء و خرید و فروش آراء توجه نمی شود که درخواست می کنیم در این زمینه توجه ویژه صورت بگیرد.
عضو هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمان گفت :متاسفانه بعد از انتخابات به جرائم انتخاباتی به ویژه در بحث دخالت در آراء و خرید و فروش آراء توجه نمی شود که درخواست می کنیم در این زمینه توجه ویژه صورت بگیرد.   

یحیی کمال پور افزود: همه کسانی که به حفظ و ثبات انقلاب تعهد دارند باید کمک کنند آرمان های انقلاب در برگزاری انتخابات محقق شود.

به گزارش ایسنا منطقه کویر، "یحیی کمالی پور" صبح امروز 6 فروردین ماه در نشست اعضای ستاد نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا با رییس کل دادگستری استان کرمان اظهار کرد: دشمن برای انتخابات پیش رو از روزهای آغاز کار، استراتژی خود را تعریف کرده و همیشه انتخابات ایران را با اما و اگرهایی مواجه می کند.

وی افزود: دشمن می خواهد حضور مردم را که بیانگر نظام مردم سالاری دینی است، مخدوش کند.

کمالی پور تصریح کرد: نظارت ها، هماهنگی و تقویت اعتمادها در برگزاری انتخابات گذشته موجب شده که دشمن تا امروز نتواند در روند انتخابات کشور ما خدشه ای ایجاد کند.

وی بیان کرد: دشمن تلاش می کند در انتخابات امسال نیز حضور مردم را کمرنگ کند و به برگزاری انتخابات در کشور ما حساس است لذا همه کسانی که به حفظ و ثبات انقلاب تعهد دارند باید کمک کنند آرمان های انقلاب در برگزاری انتخابات محقق شود.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس در ادامه گفت: فضای مجازی یک دغدغه برای کاندیداها و برگزارکنندگان انتخابات است و یکسری افراد در این فضا فعالیت می کنند و باید چاره ای اندیشید تا فضا را متشنج نکنند.


کمالی پور گفت: در فرآیند برگزاری انتخابات تاکنون مشکل خاصی نداشته ایم و هماهنگی و همدلی وجود دارد و امیدواریم شرایطی ایجاد شود که با حضور حداکثری مردم انتخابات برگزار و تقویت نظام در ابعاد مختلف صورت بگیرد.

در این نشست همچنین "فرشید فلاح" دبیر هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای استان کرمان اظهار کرد: در شهرستان های استان هیئت نظارت را با حضور پنج نفر افراد خوشنام و بدون سلیقه جناحی پررنگ تشکیل داده ایم تا به مشی اعتدال نزدیک باشند.

وی افزود: در 58 بخش نیز هیئت نظارت ها شکل گرفته و تشکیل هیئت های اجرایی با همکاری نزدیک هیئت نظارت برای انتخابات صورت گرفته است.

فلاح در ادامه تصریح کرد: در ایام تبلیغات و روز برگزاری انتخابات ممکن است جرائمی رخ بدهد که نیازمند برخورد فوری و پیشگیری از وقوع جرم در صحنه باشد که درخواست همکاری دستگاه قضایی و دادستانی ها را در این زمینه داریم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

عامل شرارت و تيراندازي در عنبرآباد زمين گير شد

عوارض تزریق نوروبیون چیست؟

نوسان شدید قیمتی در بازار خودرو امروز 20 اردیبهشت1403

اجلاس پیرغلامان فرصتی برای تکریم جایگاه ذاکران امام حسین

وزش باد و گرد و خاک مهمترین پدیده جوی در کرمان

هیچ مبلغ غیرمجازی هنگام ثبت نام نباید از اولیاء دریافت شود؛ دریافت پول صرفا برای کتاب، بیمه و فرم مدرسه

انبار کارخانه خودروسازی بم در آتش سوخت

سن دریافت گواهینامه موتورسیکلت تغییر کرد

ارائه خدمات شرکت آب منطقه‌ای به کشاورزان، صرفا با سند مالکیت تک‌برگ

توضیح شهرداری کرمان در خصوص انسداد یک هفته‌ای تقاطع غیرهمسطح شهید بادپا

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)