کد خبر: ۲۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱
ارسال به دوستان
ذخیره
مشاور جوان استاندار کرمان گفت: هدف اصلی گروه مشاوران شناسایی گره‌ها، مشکلات و نیازهای جوانان و کمک به رفع موانع در جهت تعالی و پویایی این نسل و آماده سازی آنها برای قبول مسئولیت در مدیریت استان است.
 مشاور جوان استاندار کرمان گفت: هدف اصلی گروه مشاوران شناسایی گره‌ها، مشکلات و نیازهای جوانان و کمک به رفع موانع در جهت تعالی و پویایی این نسل و آماده سازی آنها برای قبول مسئولیت در مدیریت استان است. 

به گزارش گفتارنو حسین صفریان در اولین نشست هم اندیشی مشاوران جوان فرماندار‌ی‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان کرمان افزود: با استقرار دولت تدبیر و امید روحیه جوان گرایی و استفاده از ظرفیت جوانان در عرصه های مختلف رشد چشمگیری داشته است. 

وی ضمن تقدیر از استاندار کرمان به دلیل توجه به تفکر توسعه ای در تمامی ابعاد بویژه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی گفت: در همه این عرصه ها استاندار کرمان با در نظر گرفتن ظرفیت جوانان از ایده ها و نظرات آنها بهره برده و تمامی اقشار در تصمیم گیری های کلان استان دیده شده اند. 

وی ساختار گروه مشاوران جوان را تخصصی و بر مبنای شایسته سالاری عنوان کرد و افزود: از ابتدای انتخاب اینجانب به عنوان مشاور جوان استاندار به دلیل نبود هیچگونه ساختار و دستورالعملی در سطح کلان با بیش از 450 نفر ساعت ساختار کلی و چارت این گروه ترسیم و سند چشم انداز جوانان استان به تایید استاندار رسیده است که در صورت تایید مشاور جوان ریاست جمهوری به کل کشور تعمیم داده خواهد شد. 

مشاور جوان استاندار کرمان با تاکید بر مشارکت تمامی مشاوران جوان فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی استان در تدوین سند مطالبات جوانان استان گفت: هدف اصلی گروه مشاوران شناسایی گره‌ها، مشکلات و نیازهای جوانان و کمک به رفع موانع در جهت تعالی و پویایی این نسل و آماده سازی آنها برای قبول مسئولیت در مدیریت استان است. 

وی افزود: به دنبال موازی کاری و سیاسی کاری نیستیم و فقط در پی افزایش روحیه امید و نشاط در اقشار جامعه بویژه جوانان هستیم. 

صفریان از مشاوران فرماندار و مدیران دستگاه های اجرایی خواست در تمامی عرصه ها پل ارتباطی بین اقشار مختلف جامعه با مدیران خود بوده و از سوی دیگر سخنگوی دولت در بیان دیدگاه ها و دستاورد های آن باشند. 

در ادامه این نشست ضمن ارایه گزارشی اجمالی از اهداف، برنامه ها و وظایف گروه مشاوران توسط دبیر این گروه هر یک از اعضای کمیته های هشت گانه اقتصادی، اطلاع رسانی، فرهنگی، اجتماعی، بانوان و برنامه ریزی و عمرانی به بیان شرح وظایف، دیدگاه ها و پیشنهادات پرداختند. 

در این جلسه همچنین سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری کرمان، استفاده از ظرفیت روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان در جهت بیان دستاوردها و منویات دولت تدبیر و امید به منظور تحقق شعار دولت و ملت، همدلی و همزبانی را مثبت ارزیابی کرد. 

نقی عظیمی زاده افزود: مشاوران جوان دستگاه های اجرایی می توانند در عرصه‌های اطلاع رسانی، جریان سازی و افکار سنجی یاور روابط عمومی های استان باشند. 

همچنین جلسه تخصصی مشاوران جوان فرمانداری ها با کمیته های هشت گانه برگزار شد و هر یک از اعضا به بیان دیدگاه ها، نظرات و مشکلات جوانان شهرستان خود پرداختند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

عامل شرارت و تيراندازي در عنبرآباد زمين گير شد

عوارض تزریق نوروبیون چیست؟

نوسان شدید قیمتی در بازار خودرو امروز 20 اردیبهشت1403

اجلاس پیرغلامان فرصتی برای تکریم جایگاه ذاکران امام حسین

وزش باد و گرد و خاک مهمترین پدیده جوی در کرمان

هیچ مبلغ غیرمجازی هنگام ثبت نام نباید از اولیاء دریافت شود؛ دریافت پول صرفا برای کتاب، بیمه و فرم مدرسه

انبار کارخانه خودروسازی بم در آتش سوخت

سن دریافت گواهینامه موتورسیکلت تغییر کرد

ارائه خدمات شرکت آب منطقه‌ای به کشاورزان، صرفا با سند مالکیت تک‌برگ

توضیح شهرداری کرمان در خصوص انسداد یک هفته‌ای تقاطع غیرهمسطح شهید بادپا

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)