کد خبر: ۲۱۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹
ارسال به دوستان
ذخیره
خطیبان نماز جمعه در خطبه های خود چه گفتند؟
به گزارش گفتارنو ، در جمعه ای که گذشت انتخابات و مساله سوریه محور اصلی خطبه های ایمه جمعه استان را تشکیل می‌داد. تعداد زیاد ثبت نام کنندگان در انتخابات ریاست جمهوری هم از جمله مسایلی بود که ایمه جمعه نسبت به آن واکنش نشان دادند.
به گزارش گفتارنو ، در جمعه ای که گذشت انتخابات و مساله سوریه محور اصلی خطبه های ایمه جمعه استان را تشکیل می‌داد. تعداد زیاد ثبت نام کنندگان در انتخابات ریاست جمهوری هم از جمله مسایلی بود که ایمه جمعه نسبت به آن واکنش نشان دادند. 

در ادامه چکیده خطبه های جمعه استان را به نقل از خبرگزاری ها می خوانید.



نام شهرستان

نام خطیب

چکیده خطبه

کرمان

حجت الاسلام مهدی عربپور

از نامزدها و طرفداران آنها می خواهیم به گونه ای اقدام نکنند که باعث رنجش ملت شود و عملکردهای دیگران زیر سئوال برده نشود زیرا در هر دوره ریاست جمهوری در کنار خدمات انجام شده، نقص هایی نیز بوده است.

دشمنان درصدد هستند موضوع نامزدهای دولتی و ملتی را مطرح کرده و ملت و دولت را مقابل هم قرار دهند که هوشیاری مردم می تواند این توطئه ها را خنثی کند و متاسفانه برخی ها به جای ایستادن در برابر دشمن، آب به آسیاب دشمن می ریزند

اخباری می شنویم که گاه باعث نگرانی می شود و این حجم ثبت نام کنندگان هزینه های زیادی را برای بیت المال به دنبال دارد که انشاءالله در دوره های بعد، شاهد این وضعیت ناهنجار در ثبت نام انتخابات نباشیم.

 آن روزی که ابتدای انقلاب بود همه از صدام حمایت کرده و حمله کردند اما کاری از پیش نبردند و باید بگوییم امروز که نیروهای مسلح ما آماده هستند، عربده کشی نکنید.

کهنوج

حجت الاسلام اکبر افشارمنش

با توجه به اهمیت هر دو انتخابات پیش رو دشمن از مدت ها پیش فعالیت هایی را در این زمینه آغاز کرده و سعی می کند انتخابات را زیر سئوال برده و جلوی تحقق آن را بگیرد در عین حال تلاش می کند تا با ایجاد فضایی چون فتنه ۸۸ نتیجه انتخابات را مخدوش نشان داده و کام مردم را تلخ کنند.

 دست اندرکاران اجرائی و نظارت انتخابات باید با کمال دقت کار خودشان را پیش ببرند و بر مدار قانون عمل کنند که خدای نکرده زمینه بدبینی رخ ندهد.

مسئولین باید پیگیر مشکلات شهرستان از جمله زایشگاه شهرستان که ۹۵% آن راه اندازی گردیده وهمچنین پل ورودی شهرکهنوج که ۹ سال در حال احداث است و هنوز به نتیجه نرسیده، باشند.

سیرجان

حجت السلام سید محمود حسینی

تخریب کاندیداها به دور از اخلاق دینی است، یک فرد با تقوا که ادعای ورود به صحنه انتخابات برای خدمت را دارد، نمی‌تواند با تخریب فرد یا افراد خود را پیروز میدان رقابت بداند و در قانون انتخاباتی هم خلاف مقررات حرکت می کند.

بخش‌های دولتی و خصوصی پرشتاب‌تر برای تولید حرکت کنند، کالاهایی که در کشور می‌توان تولید کرد وارد نشود تا به استقلال و خودکفایی برسیم و قدرت توان داخلی را به ظهور برسانیم.

 اعمال کشتار و ظلم به مردم سوریه و منطقه به هر بهانه از خصائص ذاتی سردمداران آمریکا است در صورتی در اختیار گذاشتن سلاح شیمیایی به صدام و رژیم بعثی عراق در دوران دفاع مقدس کار آمریکا بود.

جیرفت

حجت الاسلام رضا کرمی پور

ثبت نام افراد فاقد شرایط در انتخابات ریاست جمهوری به منزله زیر سئوال بردن نظام است لذا افرادی که شرایط ثبت نام ندارند در این زمینه ورود نکنند.

بهانه استفاده سلاح شیمیایی در سوریه واهی است چرا که در جنگ صدام علیه ایران با وجود استفاده از سلاح شیمیایی هیچ کس عکس العمل نشان نمی داد

رودبار

حجت‌الاسلام گروهی

نامزدهای انتخاباتی وعده هایی بدهند که قادر به انجام آنها باشند 

مردم باید رئیس جمهوری را انتخاب کنند که شعارش حمایت از دین باشد و دارای  ویژگی هایی چون؛ تبعیت عملی از ولایت فقیه باشد.

 متاسفانه در روند ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری فردی را دیدیم که علی رغم توصیه رهبری به عدم شرکت در انتخابات باز با توجیهات متعدد ثبت نام کرد.
عده ای در زمانی که باید بدون هیچ قید و شرطی از ولایت فقیه طبعیت می کردند در مقابل صحبتهای حضرت آقا صحبت می کردند و گاها مخالف خواست رهبری عمل می نمودند و الان نیز توقع دارند مردم به آنها اعتماد کنند.




نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

عامل شرارت و تيراندازي در عنبرآباد زمين گير شد

عوارض تزریق نوروبیون چیست؟

نوسان شدید قیمتی در بازار خودرو امروز 20 اردیبهشت1403

اجلاس پیرغلامان فرصتی برای تکریم جایگاه ذاکران امام حسین

وزش باد و گرد و خاک مهمترین پدیده جوی در کرمان

هیچ مبلغ غیرمجازی هنگام ثبت نام نباید از اولیاء دریافت شود؛ دریافت پول صرفا برای کتاب، بیمه و فرم مدرسه

انبار کارخانه خودروسازی بم در آتش سوخت

سن دریافت گواهینامه موتورسیکلت تغییر کرد

ارائه خدمات شرکت آب منطقه‌ای به کشاورزان، صرفا با سند مالکیت تک‌برگ

توضیح شهرداری کرمان در خصوص انسداد یک هفته‌ای تقاطع غیرهمسطح شهید بادپا

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)