کد خبر: ۲۱۹۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۲
ارسال به دوستان
ذخیره
رییس سازمان برنامه و بودجه استان کرمان
رییس سازمان برنامه و بودجه استان کرمان از 71 هزار نفر بیمه شده تامین اجتماعی در 3 سال اخیر خبر داد و مطرح کرد: برابر با همین عدد افراد در فعالیت هایی که مشمول بیمه نمی شوند نیز وجود دارد و آمار اشتغال سال 95 عددی بالغ بر 32 هزار نفر است.

رییس سازمان برنامه و بودجه استان کرمان از  71 هزار نفر بیمه شده تامین اجتماعی در 3 سال اخیر خبر داد و مطرح کرد: برابر با همین عدد افراد در فعالیت هایی که مشمول بیمه نمی شوند نیز وجود دارد و آمار اشتغال سال 95 عددی بالغ بر 32 هزار نفر است.
 
به گزارش ایسنا منطقه کویر،"جعفر رودری" عصر امروز سوم اردیبهشت ماه در شصت و پنجمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان کرمان گفت: استان کرمان از سوی وزارت کشور به عنوان یک الگو و تجربه ی ملی به استان های دیگر معرفی شده است.
 
وی با بیان اینکه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان 225 مصوبه داشته است، گفت: این مصوبات در اجرای پروژه های اقتصادی، غیردولتی و زیرساخت ها بوده است.

رییس سازمان برنامه و بودجه استان کرمان ادامه داد: بسترسازی قوانین و مقررارتی که باعث تسهیل فضای کسب و کار و فرهنگسازی مورد توجه بود که نتایج آن را در سطح بسیار گسترده مردمی شاهد هستیم و این امر با هدف توانمندسازی مردم دنبال می شود . 

وی در ادامه افزود: مشارکت بخش غیردولتی در مدیریت توسعه به عنوان شالوده اصلی و الگو مطرح شد و خوشبختانه امروز نتایج بسیار خوبی را برای استان داشته است. 

رودری با اشاره به آخرین وضعیت پروژه های اقتصاد مقاومتی در رده های برش استانی و ملی، اعلام کرد: 156 پروژه اقتصاد مقاومتی در رده پروژه های برش استانی و پروژه های ملی در سطح استان داریم که درصد پیشرفت آن ها 71 درصد است و قابل ذکر است که از 429 پروژه مصوب شده در سطح استان 73.6 پیشرفت فیزیکی داشته است. 

رییس سازمان برنامه و بودجه استان کرمان تصریح کرد: میزان تفاهمنامه های امضا شده در سرمایه گذاری های داخلی استان 76 هزار میلیارد تومان است و 35 درصد کل تفاهم نامه های منعقد شده رقمی بالغ بر 26 هزار میلیارد تومان است، همچنین برای 20 هزار نفر اشتغال ایجاد شده است.

وی از  71 هزار نفر بیمه شده تامین اجتماعی در 3 سال اخیر خبر داد و مطرح کرد: برابر با همین عدد افراد در فعالیت هایی که مشمول بیمه نمی شوند نیز وجود دارد و آمار اشتغال سال 95 عددی بالغ بر 32 هزار نفر است.
 
رودری ادامه داد: در بخش سرمایه گذاری خارجی 3 میلیارد دلار سرمایه گذاری انجام شده است که بخش مهم آن در منطقه 7  سیرجان و بردسیر بوده است.

وی خاطرنشان کرد: استان کرمان در بخش صندوق ملی توسعه؛ رتبه اول کشوری را کسب و ضمن آنکه در بخش کشاورزی، جنوب استان کرمان به تنهایی از همه ی استان های کشور رتبه اش به لحاظ عددی بالاتر بوده است.

رییس سازمان برنامه و بودجه استان کرمان یکی از اقدامات مهم دیگری که منجر به رونق تولید شد را مصرف حدود 14 درصد برق در صنعت اعلام و افزود: وضعیت تجارت خارجی استان در سال گذشته نسبت به سال 1394 حاکی از رشد 71 درصدی صادرات است و برای اولین بار رقم صادرات غیرنفتی بالغ بر 2 میلیارد دلار گردیده که این عدد بسیار قابل توجه است.
 
وی با اشاره به اینکه در سال 95 اشتغال ایجاد شده 32 هزار و 802 نفر بوده است، اظهار کرد: این در حالی است که نرخ مشارکت اقتصادی نیز افزایش پیدا کرده است.

رودری بیان کرد: در حوزه ی سیاسی و امنیتی نیز 42 درصد کشفیات را در سال 1395 داشته ایم که بیشترین کشفیات در حوزه قاچاق کالا بوده است.
 
وی از افزایش تولید خودرو، رونق اقتصادی شهرک های صنعتی در استان کرمان خبر داد و گفت: جهش فوق العاده ای را در ایجاد شرکت های دانش بنیان داشته ایم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

توقيف تريلر حامل 9هزار ليتر سوخت قاچاق در رفسنجان

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۲۷ اردیبهشت‌ماه 1403

دستگیری عامل انتشار فیلم قدرت‌نمایی و ضرب و جرح یک شهروند در فضای مجازی

راهکارهایی برای داشتن استخوان‌های قوی

ضرورت سرمایه‌گذاری شرکت‌های بزرگ کرمان در زیرساخت ناوگان هوایی

بانک‌ها پای کار مسکن نیایند، هیچ مسکنی ساخته نمی‌شود

تداوم روند ناپایداری‌های جوی در کرمان تا اوایل هفته آینده

قیمت خودروهای داخلی روند کاهشی به خود گرفت

فعاليت هرمي شرکت پايکو و تبليغ پذيرش دانشجو در کشور عمان کلاهبرداري هستند

رئیس کل دادگستری استان کرمان عنوان کرد: جلوگیری از کاهش پرونده‌ها با حدنگاری اراضی

پربازدید ها

کرمان بهترین نقطه کشور برای تولید انرژی خورشیدی

معاون وزیر نیرو خبر داد: معافیت کشاورزان از پرداخت هزینه برق تا چهارماه

ضرورت سرمایه‌گذاری شرکت‌های بزرگ کرمان در زیرساخت ناوگان هوایی

فراهم شدن امکان پرداخت مالیات در ۱۵ قسط

قیمت خودروهای داخلی روند کاهشی به خود گرفت

بانک‌ها پای کار مسکن نیایند، هیچ مسکنی ساخته نمی‌شود

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۲۷ اردیبهشت‌ماه 1403

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

افرادی که کارت سوخت آنها خارج از طرح کدینگ است به شرکت نفت مراجعه کنند   (۱ نظر)