کد خبر: ۲۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۲
ارسال به دوستان
ذخیره
مدیرعامل جدید گل گهر تاکید کرد:
مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر روز چهارشنبه با حضور استاندار کرمان، مدیرعامل بانک سپه و جمعی از مسوولان استانی برگزار شد.
مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر روز چهارشنبه با حضور استاندار کرمان، مدیرعامل بانک سپه و جمعی از مسوولان استانی برگزار شد. 

به گزارش خبرنگار گفتارنو از سیرجان در این مراسم که در مسجد بلال شرکت معدنی و صنعتی گل گهر برگزار شد ناصر تقی زاده به عنوان مدیرعامل جدید شرکت گل گهر معارفه و از خدمات محمد جلال مآب مدیرعامل سابق این شرکت تقدیر شد.

در این مراسم مدیرعامل سابق شرکت معدنی و صنعتی گل گهر ضمن اظهار خوشحالی از مدیریت 5.5 ساله اش در این شرکت به ارایه آماری در خصوص وضعیت شرکت پرداخت. 

بومی‌گرایی 60 درصدی
محمد جلال مآب با اشاره به طرح‌های نیمه تمامی که در ابتدای مسوولیتش در سال 88 وجود داشت گفت: این طرح‌ها که از ابتکارهای مهندس تقی زاده بوده اند تا سال 90 به بهره برداری رسیدند. 

وی همچنین به طرح‌های توسعه گل گهر اشاره داشت و اعلام کرد در ابتدای تصدی پست مدیر عاملی استرتژی گل گهر در توسعه را تدوین کرد تا با ایجاد زنجیره تولید فولاد در گل گهر برای کشور و منطقه ارزش افزوده بزرگی ایجاد شود. 

وی با اعلام اینکه طرح گل گهر 98 اولین طرح توسعه‌ای بود که بر اساس استراتژی جدید گل گهر تدوین شد از آماده بودن بیش از 2500 میلیارد تومان طرح جهت افتتاح خبر داد. 

وی همچنین اعلام کرد تا پایان سال 1500 میلیارد تومان طرح دیگر آماده بهره برداری می‌شود و در مجموع با احتساب طرح های در دست اقدام 12000 میلیار تومان طرح صنعتی و معدنی در گل گهر اجرا خواهد شد. 

جلال مآب همچنین با اشاره به بحث بومی گرایی آمار پرسنل مجموعه را اعلام کرد. به گفته‌ی وی در سال 88 تعداد کارکنان شرکت گل گهر 393 نفر بود که این آمار هم اکنون به 903 نفر رسیده است. 

وی همچنین به طرح‌های توسعه گل گهر در منطقه اشاره کرد و گفت که در سال 88 هیچ شخصی در این زمینه مشغول به کار نبود در حالی که هم اکنون 5 هزار نفر در طرح‌های توسعه مشغول به کار هستند و این آمار به زودی به 15 هزار نفر می رسد.

 وی همچنین خطاب به منتقدانش در خصوص بومی گرایی گفت آمار بومی‌های شاغل در گل گهر در سال 88 شصت درصد بود که این آمار همچنان 60 درصد ثابت مانده ضمن اینکه تعداد مدیران بومی در سال 88 حدود 26 درصد بود که در حال حاضر به 43 درصد رسید است. 

در ادامه ی این مراسم استاندار کرمان ضمن تقدیر از سرمایه گذاران در استان گفت: شرکت گل گهر در شرایط سختی تحویل آقای تقی زاده می‌شود و امیدوارم به کمک سهامدارانی که به مسوولیت های اجتماعی اعتقاد دارند شاهد ادامه ی کارهای خوبی باشیم که آقای جلال مآب شروع کرده است. وی همچنین جلال مآب را رزمنده ای خطاب کرد که در سنگر گل گهر مشغول به کار بوده و قرار است به زودی در سنگرهایی جدی تر فعالیتش را ادامه دهد.

مردم سیرجان از توسعه گل گهر بهره‌مند شوند
مدیرعامل بانک سپه در بخش دیگری از این مراسم گل گهر را تحقق شعار ما می توانیم دانست و گفت: گل گهر نمونه یک مدیریت جهادی است و گل گهر یعنی توسعه متوازن. تقوی نژاد با اشاره به سرمایه گذاری‌های گسترده بانک سپه در چادر ملو و گل گهر گفت که تا کنون ریالی از منافع گل گهر به بانک سپه بازنگشته و تمام منافع در گل گهر مجددا سرمایه گذاری شده است. 

وی همچنین از استاندار و مسوولان کشوری خواست که از سرمایه گذاران حمایت کنند چرا که پیش زمینه سرمایه گذاری جدید حمایت از سرمایه گذاران قدیمی است. 

وی با اشاره به اینکه جلال مآب یک مدیر سالم بود اعلام کرد که این مدیران برای جامعه لازم هستند و باید از او در مناسب بالای کشور استفاده کرد.

 تقوی نژاد همچنین با اشاره به رسالت اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی به تقی زاده توصیه کرد که در این امر کوشا باشند چرا که به توسعه سیرجان و کرمان اعتقاد دارد. 

وی اظهار امیدواری کرد مردم سیرجان از این توسعه بهره مند شوند و این توسعه در بخش‌های فرهنگی و اجتماعی نیز در ارتباط باشد.


لزوم توجه به مسوولیت‌های اجتماعی گل گهر
مدیرعامل جدید شرکت معدنی و صنعتی گل گهر ضمن تشکر از تمام مسوولان از بازگشتت به گل گهر اظهار خرسندی کرد و گفت: همواره رسم بوده که راهی را بنده آغاز کنم و دیگرانی چون مهندس جلال مآب افتتاح کنند. حالا نیز مهندس جلال مآب طرح‌هایی را آغاز کرده که بنده افتتاح می‌کنم و در آینده نیز این قول را می‌دهم که طرح‌هایی را آغاز کنم که مدیران بعدی افتتاح کنند چرا که این روند توسعه ای همواره ادامه دارد. 

ناصر تقی زاده همچینین با اشاره به لزوم استفاده از نیروهای متخصص بومی در گل گهر و شرکت‌های تابعه و لزوم توجه به مسوولیت‌های اجتماعی گل گهر آینده خوبی را برای گل گهر پیش بینی کرد.

حسن‌پور: جلوگیری از خام فروشی ادامه یابد
نماینده مردم سیرجان و بردسیر در این مراسم ضمن اعلام اینکه سیرجان امن ترین شهر منطقه برای سرمایه گذاری است به استفاده از نیروهای خلاقی بومی در این شرکت توصیه کرد و گفت: خواسته ی بنده از آقای تقی زاده این است که همچون گذشته روند جلوگیری از خام فروشی را ادامه دهد. 

شهباز حسن پور همچنین با اشاره به مسوولیت اجتماعی شرکت های بزرگ گفت: اگر بر این مساله جامه عمل بپوشانیم بهترین شهر را خواهیم داشت. 


این مراسم با اهدای هدایایی به مهندس جلال مآب و تقدیر از خدمات وی پایان یافت.





















برچسب ها: ناصر تقی زاده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

عامل شرارت و تيراندازي در عنبرآباد زمين گير شد

عوارض تزریق نوروبیون چیست؟

نوسان شدید قیمتی در بازار خودرو امروز 20 اردیبهشت1403

اجلاس پیرغلامان فرصتی برای تکریم جایگاه ذاکران امام حسین

وزش باد و گرد و خاک مهمترین پدیده جوی در کرمان

هیچ مبلغ غیرمجازی هنگام ثبت نام نباید از اولیاء دریافت شود؛ دریافت پول صرفا برای کتاب، بیمه و فرم مدرسه

انبار کارخانه خودروسازی بم در آتش سوخت

سن دریافت گواهینامه موتورسیکلت تغییر کرد

ارائه خدمات شرکت آب منطقه‌ای به کشاورزان، صرفا با سند مالکیت تک‌برگ

توضیح شهرداری کرمان در خصوص انسداد یک هفته‌ای تقاطع غیرهمسطح شهید بادپا

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)