کد خبر: ۲۲۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۶
ارسال به دوستان
ذخیره
در نشست خبری رییس ستاد رییسی در کرمان عنوان کرد
رییس ستاد انتخاباتی سید ابراهیم رییسی در استان کرمان گفت: یکی از تاکیدات حجت الاسلام رئیسی در جلسه ای در تهران این بود که فاصله دو قطبی شدن جامعه را به معنای یک قطب اصولگرا و یک قطب اصلاح طلب نمی پذیریم و همانطور مقام معظم رهبری فرمودند ایران هم اصولگرا و هم اصلاح طلب است و ما به دنبال تقویت چنین تقسیمی نخواهیم بود.
رییس ستاد انتخاباتی سید ابراهیم رییسی در استان کرمان گفت: یکی از تاکیدات حجت الاسلام رئیسی در جلسه ای در تهران این بود که فاصله دو قطبی شدن جامعه را به معنای یک قطب اصولگرا و یک قطب اصلاح طلب نمی پذیریم و همانطور مقام معظم رهبری فرمودند ایران هم اصولگرا و هم اصلاح طلب است و ما به دنبال تقویت چنین تقسیمی نخواهیم بود.

به گزارش گفتارنو حجت الاسلام عبدالرسول الله وردی امروز در جمع تعدادی از خبرنگاران اظهار کرد: انتخابات ریاست جمهوری ارزش خدمت به خلق خدا را فراهم و زمینه ساز رشد مادی و معنوی می باشد که هر چند سال یکبار یک تجدید حیات می شود که هم گرایش ها و تفکر جاری بدنه خودشان را رازیابی و هم اینکه وسیله ای برای دمیدن روحیه تازه در فضای سیاسی و فرهنگی کشور می باشد.

وی بیان کرد: در این انتخابات هم یکی از کاندیدا ها جناب حجت الاسلام رئیسی است که از نیروهای باسابقه و زحمت کشیده در مسیر اعتلای نظام و انقلاب هستند و خواهند بود، نیرویی که در جایگاه های مختلف فضای مدیریتی و هم در بعد مدیریت اجرایی دستگاه های قضایی و برخورد با جریان های دچار خلاف و فساد و در خدمت به خلق خدا و مردم توفیق خود را به اشکال مختلفی ارائه دادند.

وی خاطرنشان کرد: خداوند را شاکریم چنینی نیرویی فعال هستند و جمع زیادی از فرزندان این مرز و بوم در حال فعالیت برای وی می باشند و از خداوند می خواهیم به همه نیروهایی که در بدنه انقلاب خدمت می کنند توفیق دهد و حجت الاسلام رییسی اعتلای سیاسی را هم به عنوان یک هدف دنبال می کنند.

حجت الاسلام الله وردی افزود: به عنوان حامیان حجت الاسلام رییسی امیدواریم بتوانیم فضایی را ایجاد کنیم تا جلب آرای مردم داشته باشیم و یک حرکت نو و یک تغییری در فضای مدیریت کشور به نفع عامه مردم را با حضور جناب رئیسی شاهد باشیم.

وی با تشریح برنامه های ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رییسی در استات کرمان گفت: علاوه بر برنامه های روتین ستاد انتخاباتی رویکرده های جدی را دنبال می کنیم که رعایت فضای اخلاق، رعایت قانون و فضای ارتباطی سالم با حامیان سایر کاندیداها از آن جمله اند.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی در استان کرمان تاکید کرد: با توجه به وضعت اقتصادی که امروز مردم دارند و آن تنگنای معیشتی ما نباید در تبلیغات اسراف کنیم و حتما این مورد باید رعایت شود.

وی افزود: یکی از تاکیدات حجت الاسلام رییسی در جلسه ای در تهران این بود که فاصله دو قطبی شدن جامعه را به معنای یک قطب اصولگرا و یک قطب اصلاح طلب نمی پذیریم و همانطور مقام معظم رهبری فرمودند ایران هم اصولگرا و هم اصلاح طلب است و ما به دنبال تقویت چنین تقسیمی نخواهیم بود.

 حجت الاسلام الله وردی تصریح کرد: صحبت های حجت الاسلام رییسی کاندیدای دوره دوازدهم انتخابات ریاست جمهوری نشان می دهد که وی به دور از هر گونه تنش است.

مسوول ستاد انتخاباتی حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی در استان کرمان هم در این نشست خبری اظهار کرد: در نگاه بین المللی به ویژه ملت ها یک کشور استوار و محکم قلمداد می شویم و رهبری ما یک رهبر محکم در گوشه و کنار دنیا شناخته می شود و مصمیم تا به دنبال افراد و اشخاصی باشیم که دارای شاخص های مدیریتی باشند.ان از تلویزیون.

نصرالهی با اشاره به مناظره روز جمعه کاندیداهای ریاست جمهوری و پخش آن از تلویزیون، خاطرنشان کرد: در مناظره یک متانت ویژه در کاندیداری مورد نظر ما بوده  که می خواهد نقد و نظر خود را با یک سبک و سیاق ویژه ارائه کند و می دانیم که مردم مقداری نگران گفت و گوی تند مسوولان با هم هستند اما شخصیت حجت الاسلام رییسی این گونه نیست.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند ما دنبال مدیری می گردیم که شجاع باشد و در عرصه های بین المللی تحت تاثیر تهدیدهای خارجی قرار نگیرد و یکی از معیارهای مهم حجت الاسلام رئیسی همین است که هم با ظلم داخلی و هم با ظلم خارجی که استکبار جهانی می باشد برخورد صورت گیرد.

نصرالهی ادامه داد: مراقبت می کنیم که روش ها و منش های اسلامی را از خود دور نکنیم و در وادی اسراف قرار نگیریم و از هر جا پولی را برای انتخابات و تبلیغات دریافت نکنیم.

مسوول ستاد انتخاباتی حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی در استان کرمان با تاکید بر اینکه مناظره های تلویزیونی برای شناختن کاندیدای مورد نظر کفایت می کند، بیان کرد: به نظر من باید همین مناظره های رودرو برگزار و مردم به همین تبلیغات عادت کنند زیرا هزینه های زیاد در تبلیغات مردم را نگران می کند.

وی همچنین عنوان کرد: در صورت نیاز سخنرانان ارزشمندی از گوشه و کنار کشور حضور پیدا کنند اما دقت کردیم چحهره هایی باشند که مورد قبول مردم باشند و خدای نکرده چهره هایی نباشند که باعث لکه دار کردن یک چهره ارزشمند همچون حجت الاسلام رییسی شوند.

نصرالهی یادآور شد: امید ما به همین مناظره ها است و به نظر من حتی مناظره نماینده کاندیداها هم می تواند برگزار شود و امیدواریم از نیت و قصدی که داریم خارج نشویم و هر چه خواست خدا باشد همان می شود.

مسوول ستاد انتخاباتی حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی در استان کرمان تاکید کرد: باید از دایره قانون خارج نشده و خدای نکرده تخریب چی نشویم و اگر کسی هم قصد ورود به آن فضا ها را داشت جلوگیری کنیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر سفر حجت الاسلام رییسی  به استان کرمان گفت: احتمالا دو روز قبل از سفر به کرمان اطلاع رسانی صورت خواهد گرفت و فعلا تاریخ آن مشخص نیست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: نمی توان امروز گفت چه کسی رییس جمهوری دولت دوازدهم می شد در قلب هایمان مشخص است که چه کسی رئیس جمهور خواهد شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

رفع تصرف 5 هکتار از زمین‌های دولتی در جنوب کرمان

 ۶ نفر در رابطه با  آتش‌سوزی انبار کارخانه مدیران خودرو تحت تعقیب قضائی قرار گرفتند

قیمت طلا در بازار کاهشی شد

مهم‌ترین علامت کنسروهای فاسد/ به ظاهر قوطی کنسرو توجه کنید

کشف 41 کیلوگرم ماده روانگردان شیشه در بم

صدور هشدار سطح زرد هواشناسی؛ گرد و خاک کرمان را فرا می‌گیرد

درخواست کارت سوخت از خردادماه اینترنتی می شود

ثبت‌نام مدارس فقط با ثبت در سامانه املاک و اسکان

مدیرکل منابع طبیعی کشور عنوان کرد: ضرورت اجرای انجام عملیات آبخیزداری در جنوب کرمان

توصیه های مهم پلیس راهور کرمان به عابران پیاده

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)