کد خبر: ۲۲۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
ارسال به دوستان
ذخیره
رئیس ستاد انتخابات استان کرمان کرمان در این جلسه اظهار داشت: امروز آخرین مهلت بررسی و رسیدگی هیئت‌های نظارت مرکزی استانی در خصوص شکایات داوطلبان رد صلاحیت شده انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا است.

ایسنا، "حمید ذکااسدی" در جلسه ستاد انتخابات استان کرمان ابراز کرد: امروز 17 اردیبهشت ماه 96 نیز اعلام نظر قطعی و نهایی هیئت نظارت انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا درباره کاندیداها صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: طبق ماده 51 قانون به مدت سه روز از 18 اردیبهشت ماه تا 20 اردیبهشت ماه تهیه و انتشار آگهی نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا انجام می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان یادآور شد: تبلیغات انتخاباتی داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز از 21 تا 27 اردیبهشت ماه به مدت 7 روز صورت می‌گیرد.

ذکااسدی اضافه کرد: در استان کرمان طبق آخرین آمار 17 هزار و 402 داوطلب برای رقابت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نام‌نویسی کردند که تاکنون 16 هزار و 491 نفر توسط هیئت‌های اجرایی تایید و 390 نفر هم رد شده‌اند و شمار داوطلبان رد صلاحیت شده از سوی هیئت‌های نظارت نیز 521 نفر بوده است و 573 داوطلب هم انصراف دادند.

وی افزود: انتخابات تمام مکانیزه در شهرهای بافت، بم، جیرفت، رفسنجان، زرند، سیرجان، شهربابک و کهنوج برگزار می‌شود و 444 شعبه اخذ رای در این شهرها دایر خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان ابراز کرد: مانورهای لازم برای آموزش و آشنایی مردم با برگزاری انتخابات تمام مکانیزه توسط فرمانداری‌ها و کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان کرمان در دست انجام است.

ذکااسدی خاطرنشان کرد: 2 میلیون و 122 هزار و 435 نفر واجد رای دادن در استان کرمان داریم و 50 هزار  188 نفر رای اولی هستند.

وی همچنین شمار شعب اخذ رای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان کرمان را 2 هزار و 697 شعبه ذکر کرد و اظهار کرد: 6 هزار و 444 شعبه اخذ رای در استان کرمان دایر می‌شود.

ذکااسدی با تاکید بر برگزاری قانونمند انتخابات و بی‌طرفی کامل در روند برگزاری انتخابات پیش‌رو گفت: کاندیداها و هواداران آنها اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند و همکاری لازم برای پیشگیری از بروز تخلفات انتخاباتی را داشته باشند.

وی با اعلام آمادگی کامل برای برگزاری تمام مکانیزه انتخابات در هشت شهر استان کرمان گفت: آموزش‌هایی در زمینه برگزاری انتخابات تمام مکانیزه از طریق صدا و سیما نیز ارائه می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان در پایان سخنان خود درباره شرایط رای دهندگان خاطرنشان کرد: در هر مرحله از انتخابات هر شخص واجدشرایط می تواند فقط یک بار با ارائه شناسنامه و شماره ملی خود رای دهد، لذا ارائه کارت ملی الزامی نیست.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

کرمان بهترین نقطه کشور برای تولید انرژی خورشیدی

استخدام نيروي پليس در شمار زيادي از رشته‌هاي دانشگاهي

آغاز پخش سریال تلویزیونی بدل از جمعه

این سرطان دیگر یک بیماری سالمندان نیست / افزایش سرطان روده بزرگ در کودکان و نوجوانان

وقوع ناپایداری‌های جوی در نقاط مختلف استان کرمان

فراهم شدن امکان پرداخت مالیات در ۱۵ قسط

با گذشت اولیای دم  جوان جازموریانی از قصاص رهایی یافت

تعطیلی «پنجشنبه‌ها» تصویب نشد

نظارت چندانی بر عملکرد باشگاه‌ها وجود ندارد

آغاز ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس فرهنگ در کرمان از امروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)