کد خبر: ۲۲۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۷
ارسال به دوستان
ذخیره
رییس مجمع نمایندگان استان در نشست شورای اداری مطرح کرد
رییس مجمع نمایندگان استان کرمان با اشاره به عملیات تروریستی چهارشنبه گذشته در تهران گفت: کافی بود این ها مسیری را اشتباه و به زعم خودشان درست می رفتند، اتفاقات به گونه دیگری رقم می خورد و این مسئله نشان می دهد باید بیش از پیش به اهمیت کار سرداران اسلام به ویژه سردار سلیمانی پی ببریم.

 رییس مجمع نمایندگان استان کرمان با اشاره به عملیات تروریستی چهارشنبه گذشته در تهران گفت: کافی بود این ها مسیری را اشتباه و به زعم خودشان درست می رفتند، اتفاقات به گونه دیگری رقم می خورد و این مسئله نشان می دهد باید بیش از پیش به اهمیت کار سرداران اسلام به ویژه سردار سلیمانی پی ببریم.

حسین امیری عصر امروز شنبه در جلسه شورای اداری استان کرمان با اشاره به عملیات تروریستی چهارشنبه گذشته در تهران اظهار کرد: یک بار دیگر لطف خداوند شامل حال نظام جمهوری اسلامی شد و مهم تر از بحث طبس که خطری را از نظام دور کرد، در این حادثه نیز، لطف خداوند اجازه نداد تروریست های کوردل بتوانند به اهدافشان برساند.

وی افزود: کافی بود این ها مسیری را اشتباه و به زعم خودشان درست می رفتند، اتفاقات به گونه دیگری رقم می خورد و این مسئله نشان می دهد باید بیش از پیش به اهمیت کار سرداران اسلام به ویژه سردار سلیمانی پی ببریم.

امیری تصریح کرد: این تروریست ها دنیا را دچار ناامنی کرده اند و آتشی که استکبار بر افروخته، امروز دامنش را گرفته گرچه در مبارزه با آن نیز مسیر را اشتباه می روند و یا نمی خواهند راه را درست بروند و در مرکز تروریسم پروری جمع شده و می خواهند مرکز مبارزه با تروریسم راه اندازی کنند.
نماینده مردم زرند و کوهبنان در ادامه با تشکر از دست اندرکاران برگزاری انتخابات 29 اردیبهشت در استان کرمان بیان کرد: امیدواریم در هر دوره تمهیداتی فراهم شود که با وحدت، همدلی و همزبانی کار به خوبی انجام شود و حق الناس فقط در شمارش آراء نیست و باید از همان ابتدای ثبت نام تا آخرین روند این مسئله رعایت شود.

وی درباره اعتبارات مناطق زلزله زده گفت: کار انجام و ظاهرا اعتبارات به استان ابلاغ شده که درخواست داریم هر چه زودتر تسهیلات زلزله و سیل ابلاغ شود.

امیری با اشاره به مشکل بیمه برخی از هنرمندان صنایع دستی، تصریح کرد: مشاغل خرد رمز عبور ما از بیکاری و راه اشتغالزایی است و باید به بیمه این مشاغل توجه شود و نمایندگان تلاش می کنند سهمیه بیشتری در این زمینه گرفته شود.

رییس مجمع نمایندگان استان کرمان درباره بحث های مطرح شده درباره ارائه گاز مجانی به ترکیه گفت: این ها کم لطفی است. دستگاه های نظارتی چنین اجازه ای نمی دهند و در وزارت نفت نیز وظیفه ملی و شرعی کسی اجازه نمی دهد چنین اقدامی صورت بگیرد.

وی بیان کرد: در سال 74 قراردادی بین ایران و ترکیه منعقد می شود که گاز آنها تامین شود و چندین سرفصل داشته و با توجه به درازمدت بودن قراردادها، باید براساس قیمت روز خرید و فروش صورت بگیرد و در صورتی که طرفین به موضوعی معترض باشند به داور ثالث مراجعه کنند.

امیری افزود: در قرارداد با ترکیه در سال 84 ترک ها به قیمت گاز اعتراض می کنند و با رفتن به داوری ایران موظف به پس دادن یک میلیارد دلار می شود و در سال های 90 و 91 دوباره با توجه به اینکه قیمت ما نسبت به روسیه و کشور دیگری که گاز به ترکیه داده می شده، بالاتر بوده و ترک ها نسبت به کیفیت گاز نیز اعتراض می کنند و 25 درصد نسبت به کیفیت ادعای خسارت و 37 و نیم درصد نسبت به قیمت اعتراض می کنند.

وی تصریح کرد: در داوری 25 درصد کیفیت با دفاع دولت رد می شود و 13.3 درصد در بحث قیمت پذیرفته می شود و طی 9 ماهی که بحث داوری طول می کشد، ایران باید پول را بپردازد و به جای پرداخت پول، گاز تهاتر می شود لذا گاز مجانی به کسی داده نمی شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

تعطیلی «پنجشنبه‌ها» تصویب نشد

نظارت چندانی بر عملکرد باشگاه‌ها وجود ندارد

آغاز ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس فرهنگ در کرمان از امروز

واکسیناسیون دام‌های استان کرمان علیه طاعون نشخوارکنندگان

محکومیت‌ وزیر سابق کشاورزی در دولت رئیسی به سه سال حبس

بهره‌مندی 800 واحد مسکونی بردسیر از نعمت آب شرب سالم و پایدار

جدیدترین قیمت طلا و انواع سکه در بازار

افراد مبتلا به کبد چرب لیمو را این طور مصرف کنند

به مناسبت روز دختر برگزار می شود؛ همایش پیاده‌روی خانوادگی در کرمان

نجات کودک هشت ساله از چنگال آدم ربایان

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)