کد خبر: ۲۳۴۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
ارسال به دوستان
ذخیره
خطیبان جمعه در خطبه‌های خود چه گفتند؟
خطیبان استان در جمعه ای که گذشت ضمن اشاره به جایگاه شورای نگهبان، به مقوله حجاب و عفاف نیز پرداختند. انتقاد از عملکرد دولت در زمینه‌های اقتصادی، بیان انتظارات از ترکیب کابینه دوازدهم از دیگر مسایلی بود که به آن پرداختند.
گفتارنو/گروه سیاست: 

خطیبان استان در جمعه ای که گذشت ضمن اشاره به جایگاه شورای نگهبان، به مقوله حجاب و عفاف نیز پرداختند. انتقاد از عملکرد دولت در زمینه‌های اقتصادی، بیان انتظارات از ترکیب کابینه دوازدهم از دیگر مسایلی بود که به آن پرداختند. در ادامه چکیده خطبه ها به نقل از خبرگزاری ها می آید. 


نام شهرستان

نام خطیب

چکیده خطبه

کرمان

حجت‌الاسلام محمد قاسمی‌زاده

در برنامه‌های تلویزیونی هم دیده می‌شود که یک مجری زن برای هر برنامه در روز لباس جدید می‌پوشد و این موضوع با نظافت و تمیز بودن تفاوت دارد و تلویزیون نباید مروج جذابیت زنان باشد.

رئیس جمهور در زمان تبلبغات انتخاباتی قول اشتغال ۹۰۰ هزار نفری در سال را داده‌ است. برای تحقق این موضوع انتخاب وزرا باید با روحیه جهادی و انقلابی انجام شود.

متاسفانه ۹۰ درصد از بودجه کشور صرف هزینه‌های جاری می‌شود که باید اصلاح شود. با ۱۰ درصد بودجه نمی‌شود کار عمرانی انجام داد.

سردار سلیمانی به یک افتخار بزرگ مسلمانان در جهان شده و دشمنان حتی از نام او هراسانند.

سیرجان

حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی

ز دولت درخواست می‌کنیم در قراردادهای نفتی با مجلس شورای اسلامی مشورت کنند به ویژه قرارداد نفتی توتال خوب است مردم را در جریان بگذارند و شفاف‌سازی کنند و متوجه باشند که مسؤولان خادم مردم هستند و وظیفه خادم مردم حداقل این است با زبان ارباب صفتی با مردم سخن نگویند و مردم از برنامه‌ها و طرح‌های مختلف اطلاعات داشته باشند.

منافقان دست پرورده آمریکا غائله کوی دانشگاه را به وجود آوردند تا برای نظام اسلامی مشکل درست کنند، اما شکست خوردند و کسانی که این فتنه را رهبری می‌کردند امروزدر دامان غرب هستند و علیه نظام اسلامی توطئه می‌کنند و حرف می‌زنند و همین افراد و پیروان آنها فتنه ۸۸ را به وجود آوردند و درس نگرفتند که باید بدانند ملت بصیر ایران هرگز نمی‌خواهد زیر یوغ آمریکا و غربی باشد که امروز از کشتار ملت‌ها و ظلم و جنایات به مسلمانان هیچ فروگذاری و کوتاهی نمی‌کند.

بم

حجت‌الاسلام توکلی

اگر نمی توانید بدون اذن رهبری در میدان مبارزه با دشمن عملاً تفنگ به دست بگیرید اما می‌توانید در این کشور اتحاد را حفظ کنید چرا که دشمن دوست دارد همان بلایی را که بر سر سایر امت های اسلامی آورده است بر سر ایران هم بیاورد برخی از حرف هایی که در این کشور زده می‌شود حرفهای دوست نیست بلکه حرف دشمن است.

نه دولت و نه قوه قضاییه و نه مجلس و نه مقام معظم رهبری اختلافی که باعث شود آن را علم کنیم و بر سر یکدیگر بزنیم ندارند بلکه در جاهایی کارهایی انجام شده است که باید در آن تجدید نظر شود اما خدای ناکرده نباید بین دو نفر اختلاف بیفتد که هریک بگویند من طرفدار فلان شخص و وفلان موضوع هستم چراکه این کشور رهبر دارد.

در خصوص تولید لباس های مناسب بایستی اقدامی جدی شود به طوریکه جوانی می گفت برای خرید شلوار پارچه‌ای مراجعه کردم اما شلوار مناسبی پیدا نکردم و مجبور شدم شلوار جین خریداری کنم.

آسمینون منوجان

حجت الاسلام و المسلمین رضا احمدی نیک

کسانی که به شورای نگهبان در برخی مقاطع و زمان ها هجمه می آورند و توهین می کنند در واقع این کار خیانت به نظام اسلامی است و به طور قطع و حتم منافعی دارند که شورای محترم نگهبان را مانع رسیدن خود به منافع و مطامع شخصی می بینند.

کهنوج

حجت‌الاسلام اکبر افشارمنش

از دیدگاه اسلام ارتباط میان زن و مرد فی نفسه ممنوعیتی ندارد اما حدود الهی باید رعایت شود اگر خدایی نکرده این ارتباطات ناسالم بود باعث می شود کانون خانواده از هم بپاشد یکی از اموری که شبکه های ماهواره ای ترویج می کنند همین امر است.

مرد به جایی می رسد که حتی خودش به همسرش دستور می دهد نبست به آرایش خاص . در این موارد نمی شود گفت مرد غیرت ندارد بلکه غیرت مرد زیر پرده معاصی که مرتکب شده دفن شده است.

ریگان

حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی

متاسفانه ما در مناطق کوهستانی راه و جاده مناسب نداریم. در برخی موارد تا رسیدن بیمار به مراکز درمانی و بهداشتی به علت نداشتن راه و جاده این بیمار منجر به فوت شده است که مسئولین باید توجه داشته باشند که زیرساخت های شهرستان در الویت اول کاری مسئولین باشد که همین طور هم هست.

اگر عشایر فراموش شوند از کوهستان به شهر هجرت کنند حتی امنیت استان ما در معرض خطر است.

مشکل شهرستان با توجه به شدت گرمای شهرستان و گرمازدگی هنوز متاسفانه معضل تعرفه های برق حل نشده است،نماینده محترم نزدیک به ۹ ماه پیگیر است .مسئولین استانی و کشوری دست یاری به سوی مردم شهرستان ریگان دراز کنند و این مشکل را حل کنند.

برخی از مسئولین برای فرار از مسئولیت سنگین گفته اند که آقای امام جمعه گفته است که لاین هم جوار محور ریگان – شریک آباد را ببندید ما هم جاده را بستیم و اگر جاده باز بود این اتفاق نمی افتاد پس نتیجه اش این است که شخص امام جمعه مقصر است در این حادثه؟!در چهار نوبت به آقایون تذکر دادم این جاده قتلگاه نشود. در این محور حتی حادثه برای بنده هم اتفاق افتاد.

با فرمانده پلیس راه شهرستان صحبت کردم گفتند ما مجوز باز کردن این جاده را ندادیم آقایان خودشان باز کردندو باید از ما تائیدیه می گرفتند. با فرمانده پلیس راه استان تماس تلفنی داشتم که که آقا این جاده خطرناک است و مشکل ساز می شود و تذکر بدهید. حتی کار به دادگاه کشیده شد و فرمانده محترم پلیس راه شهرستان شکوائیه به دادگاه شهرستان داد که تا معایب و نواقص جاده برطرف نشود جاده باید مسدود شود. در این سانحه تصادف بی عرضگی و بی مسئولیتی شما بود که این ۶ عزیز را از دست دادیم .

انار

حجت الاسلام منتظری

یکی از وظایف مهم دستگاه قضایی حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر است.

شورای نگهبان امانتدار قانون اساسی و شرع مقدس اسلام است و با نظارت بر بیش از چهل انتخابات صیانت از شرع و قانون اساسی را عملا به نمایش گذاشته است.

ریاست سازمان تامین اجتماعی کرمان و شهرستان اناردر جهت تحقق وعده احداث کلینیک و بیمارستان تامین اجتماعی در شهرستان انار اقدام نمایند.

منابع مالی لازم برای تکمیل بیمارستان 32 تختخوابی انار را تامین کنند.

رودبارجنوب

حجت الاسلام والمسلمین گروهی

ترکیب حساب شده ودقیق این شورا را از مهمترین ویژگی‌های شورای نگهبان است. شورای نگهبان بدون تعارف و نگاه جناحی به انجام وظایف خود می پردازد.

انتظار مردم از کابینه دولت دوازدهم این است که انتخاب وزرا فرا جناحی و صرفا برپایه شایسته سالاری و کارآمدی باشد.

وزیری انتخاب شود که دارای روحیه انقلابی و جهادی باشد و ضمن ساده زیستی در مسائله ولایت فقیه نلغزد که این عین تطابق با اصول انقلاب اسلامی است.

رفسنجان

حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور

از سوی سازمان جهانی، رفسنجان شهری بدون عرضه قلیان معرفی شد و افراد نباید حقوق دیگران را زیر پا بگذارند. اگر به طور زیرزمینی اقدام به این کار شود مردم به 110 زنگ بزنند.

در سند 2030 دروغ‌های آشکار و مخفی کاری وجود دارد و در آینده منافقان کار خودشان را نشان می‌دهند.

مردم در 23 تیر 78 به خیابان ریختند و چشم فتنه را کور کردند، همچنین در 9 دی در سال 88 به میدان آمدند و بساط شرمگین فتنه را در جامعه جمع کردند.

بایسته‌های تشکیل کابینه دوازدهم و انتظارات مردم و توجه به گرفتاری‌های روزمره که برخی مسئوان می‌گویند تورم و رکود از بین رفته اما از بازار سفره و املاک و ... بی‌خبر هستند. چند برابر آن اشتغالزایی که مسئولان ادعا می‌کنند بیکار داریم، شایسته است دولت از همه گروه‌ها استفاده کنند تا رفع بیکاری را در جامعه شاهد باشیم.

جیرفت

حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور

در انتخابات اخیر شورای نگهبان وظایف خودش را به نحو احسن اجرا کرد، اما با ابراز تأسف تخلفاتی از سوی برخی‌ها صورت گرفت، مردم انتظار دارند که قوه قضائیه مقتدرانه وارد شود و برخورد کند.

مرز جمهوری اسلامی در حال حاضر فراتر از کشورهای عراق و سوریه است و ما به دنبال آزادی قدس هستیم.

روز‌های پایانی دولت یازدهم است. شیوه‌ای در پیش گرفته شده که آقایان به جای اینکه به مردم گزارش بدهند با مردم به تندی برخورد می‌کنند.

نرخ بیکاری چهار درصد افزایش یافته است در حالی که از شعار‌های انتخاباتی دولت، اشتغال 4 میلیون نفر تا پایان دولت دوازدهم است، آیا واقعا این وعده‌ها کارشناسی شده است.

وعده‌هایی که دولت به مردم داده است، چند درصدشان عملی شده است. ریشه بیکاری نداشتن تولید است، به لطف دولت ریشه تولید در کشور ما رو به خشکی است.



نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
0
0
به دولت فحش می دهند سهم می خواهند. عجیبا غریبا
آخرین اخبار

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

تیراندازی منجر به جرح در نزاع خانوادگی در کهنوج

حضور زهرا نعمتی در پارالمپیک پاریس هنوز قطعی نیست

این دفاعیه‌ شخصی من نیست، دفاع از جمهوریت است/ نامه شورای نگهبان کیفرخواستی علیه نهاد ریاست‌جمهوری بود

این دفاعیه‌ شخصی من نیست، دفاع از جمهوریت است/ نامه شورای نگهبان کیفرخواستی علیه نهاد ریاست‌جمهوری بود

رئیس غله استان کرمان: برای پرداخت مطالبات گندم‌کاران اختیاری نداریم

افت چشمگیر قیمت خودروهای داخلی و خارجی

امتحانات نهایی توسط آموزش و پرورش برگزار نمی‌شود

مدیرکل بهزیستی کرمان: برخی از مسئولین اعتقادی به پیشگیری از معلولیت‌ها ندارند

پربازدید ها

انتقاد تند روزنامه فرهیختگان از فسادهای مالی افشاشده توسط اصولگرایان در هفته‌های اخیر/ دعوای‌شان سر این است که کی کمتر دزدیده!

این دفاعیه‌ شخصی من نیست، دفاع از جمهوریت است/ نامه شورای نگهبان کیفرخواستی علیه نهاد ریاست‌جمهوری بود

این دفاعیه‌ شخصی من نیست، دفاع از جمهوریت است/ نامه شورای نگهبان کیفرخواستی علیه نهاد ریاست‌جمهوری بود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)