کد خبر: ۲۳۴۶۲
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
ارسال به دوستان
ذخیره
استاندار کرمان در دیدار با منتخبین شورای اسلامی پنجم شهر کرمان:
استاندار کرمان خطاب به منتخبین مردم در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر کرمان، گفت: مردم قطعا از شما مطالبه گری خواهند کرد و اقدامات شما را براساس شعارهایی که داده اید، مورد ارزیابی خواهند داد.
 علیرضا رزم حسینی صبح امروز یکشنبه در نشست استاندار با منتخبین دوره پنجم شورای اسلامی شهر کرمان گفت: در نظام جمهوری اسلامی زندگی می کنیم که مبتی بر رای مردم است.

وی با بیان این مطلب که نظامی پایه گذاری کرده ایم که در هر دوره ای نیازمند به اعتماد و مشارکت مردم است، افزود: اعتماد به رای مردم حرکت صحیح به وجود می آورد.

استاندار کرمان از شفافیت روز افزون انتخابات کشور سخن به میان آورد و عنوان کرد: مردم مطالبه گری می کنند و کارنامه خدمات مسئولان را می خواهند.

وی ملاک مردم در انتخاب افراد را کارنامه خدمت رسانی آنها دانست و بیان کرد: جای سپاس داریم که در کشوری هستیم که مردم حرفشان را با رای نه با سنگ، فریاد و توهین می زنند و رای می دهند.

رزم حسینی به مشارکت 41 میلیونی مردم در انتخابات 29 اردیبهشت ماه اشاره و عنوان کرد: هیچ گاه در شهر کرمان ساعت اخذ رای از مردم بیشتر از ساعت 23 نبوده است اما در این دوره تا ساعت 24 رای گیری در شهر کرمان ادامه داشت.

وی از اعتماد 24 میلیون نفر به دکتر روحانی سخن به میان آورد و بیان کرد: مردم براساس ادبیات و کارنامه افراد رای می دهند، بنابراین مردم اخلاق گرایی دولت یازدهم را دیده بودند که بار دیگر به دکتر روحانی رای اعتماد دادند.

استاندار کرمان فضای تبلیغات رقابتی استان کرمان را آرام و آزاد دانست و تصریح کرد: در دو سال اخیر بیش از 200 شخصیت سیاسی در استان کرمان آزادانه در پشت تریبون ها به ایراد سخن پرداختند که این نشان دهنده حاکمیت اعتدال در استان کرمان بوده است.

وی با بیان اینکه اگر به اعتدال قضاوت کنیم، کرمان در این دوره، دوره طلایی خود را به سر می برد و خطاب به منتخبین مردم در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر کرمان، گفت: مردم قطعا از شما مطالبه گری خواهند کرد و اقدامات شما را براساس شعارهایی که داده اید، مورد ارزیابی خواهند داد، باید بدانید که مردم از طریق شبکه های مجازی رفتار و اقدامات شما را رصد خواهند کرد و شما را قضاوت می کنند.

رزم حسینی برگزاری این نشست را نشان دهند عزم و اراده استان در همدلی و همکاری همه ارگان ها در جهت توسعه و پیشرفت استان دانست و تصریح کرد: به دنبال توسعه متوازن در کل استان هستیم و توجه ما به کل استان است، به طوریکه سفرهای زیادی به همه نقاط استان کرده ایم و از نزدیک مشکلات مردم را مورد بررسی قرار داده ایم و به دنبال رفع آنها گام هایی برداشته ایم.

وی ضمن تشکر از همکاری و اقدامات موثر شورای اسلامی دوره چهارم، مطرح کرد: اقدامات و کارهای بسیار شایسته ای در دوره چهارم شورای اسلامی شهر کرمان صورت گرفته است و این امر با همکاری و همدلی اعضای شورای شهر و دستگاه های اجرایی محقق شده است.

استاندار کرمان شهردار کرمان را مدیری فعال دانست و عنوان کرد: شورای پنجم باید اعلام کند که چه تحویل گرفته است و در پایان نیز گزارش دهد که چه اقداماتی را برای رفاه مردم و توسعه شهر انجام داده است.

وی اعلام کرد: شورای پنجم، بنگاه سیاسی نباید باشد و باید اقدامات موثری در جهت بهبود زندگی مردم در همه حوزه ها انجام دهد.

رزم حسینی با طرح این سوال که چرا نیروهایی را بر بدنه شهرداری تحمیل می کنید؟ افزود: باید در جهت کوچک سازی و کاهش بروکراسی اداری شهرداری گام های اساسی بردارید تا مشکلات مردم در کمترین زمان حل و فصل شود.

وی همدلی و همزبانی را بنیادی ترین اصل توسعه دانست و بیان کرد: باندبازی، منفعت فردی را در امور دخالت ندهید.

استاندار کرمان از شیشه ای بودن اقدامات دولت در استان کرمان سخن به میان آورد و اظهار کرد: جزی جلسات شورای تامین استان، دیگر هیچ موردی در استان وجود ندارد که به مردم اطلاع رسانی نشده باشد.

وی منتخبین پنجمین شورای اسلامی شهر را به همدلی و همزبانی دعوت کرد و ادامه داد: شوراهای اسلامی شهر کرمان در دوره چهارم با همت، تلاش و جسارت شهرداران پروژه های بزرگی در شهر کرمان کلید خورد، به گونه ای که مسئولین کشور زمانی که در کرمان حضور میافتند و این اقدامات را در سطح شهر در این زمان بی پولی مشاهده می کردند، آنها را به تحسین وا می داشت.

استاندار کرمان اعلام کرد: با بهانه اینکه پول واعتبار کافی برای انجام اقدامات عمرانی و توسعه در سطح شهر نداریم، دلیل موجه ای نیست و نمی توان توسعه شهر کرمان را به عقب بیندازیم.

وی بیان کرد: این تفکر که کرکمان را باید در عرض 50 سال ساخت، یک تفکر نادرست است و باید در یک دوره شهر را ساخت و بدهی های آن را به مرور زمان پرداخت نمایید.

رزم حسینی با بیان اینکه نباید هیچ خدماتی را از هیچ کس زیر سوال ببریم و ما باید نقد پذیر باشیم، اظهار کرد: همه دستگاه های اجرایی استان کرمان تا زمانی که شورا بنگاه سیاسی نشود از اعضای شورا حمایت می کند.

استاندار کرمان افزود: دولت تدبیر و امید، حضور با نشاط مردم در سطح شهر را وظیفه خود می داند.

وی با بیان اینکه به دنبال این هستیم که استان نمونه ای بسازیم، اضافه کرد: با گفتمان و نشر رویه اعتدال در همه لایحه های جامعه بتوانیم در توسعه استان مشارکت داشته باشند.

رزم حسینی اداره شهر را مبتنی بر تمرکززدایی دانست و عنوان کرد: با همدلی و همفکری باید پروژه های نیمه تمام را به اتمام رسانیم.

وی مترو را یک فرصت تاریخی برای شهر کرمان دانست و عنوان کرد: مامطلع شدیم که دستگاه حفاری در یکی از کلانشهرهای آزاد شده است، بنابراین طرح احداث مترو در شهر کرمان را مطرح کردیم.

استاندار کرمان خطاب به مسئولین گفت: باید به سمت طرح های نو در جهت پیشرفت و ترقی استان برویم.

وی ادامه داد: اقدامات صورت گرفته در بافت تاریخی شهر کرمان در این راستاست که بتوانیم محور تاریخی کرمان را ثبت جهانی دهیم. 

رزم حسینی بیان کرد: اگر میزان عوارضی که محلات پرداخت می کنند در تابلویی در همان محله نصب و اعلام کنیم و همچنین میزان خدماتی که شهرداری به آن محله ارایه داده است نیز اعلام شود، مواقعی که مردم مطلع شوند که عوارض پرداختی آنها در جهت رفاه و خدمت رسانی به آنها هزینه شده است، با رضایت عوارض خود را پرداخت خواهند کرد.

وی از انعقاد قرارداد 800 میلیارد تومان سرمایه گذاری در حوزه فاضلاب شهری توسط بخش خصوصی خبر داد.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۵
0
0
اگر به نظر کارشناسان اعتماد و عمل کنیم کار پسندیده ای انجام داده ایم لذه به همه اعم از استاندار و شورای محترم توصیه اکیددارم که نظر کارشناسان صادق و متخصص را مد نظر قرار دهیم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

عامل شرارت و تيراندازي در عنبرآباد زمين گير شد

عوارض تزریق نوروبیون چیست؟

نوسان شدید قیمتی در بازار خودرو امروز 20 اردیبهشت1403

اجلاس پیرغلامان فرصتی برای تکریم جایگاه ذاکران امام حسین

وزش باد و گرد و خاک مهمترین پدیده جوی در کرمان

هیچ مبلغ غیرمجازی هنگام ثبت نام نباید از اولیاء دریافت شود؛ دریافت پول صرفا برای کتاب، بیمه و فرم مدرسه

انبار کارخانه خودروسازی بم در آتش سوخت

سن دریافت گواهینامه موتورسیکلت تغییر کرد

ارائه خدمات شرکت آب منطقه‌ای به کشاورزان، صرفا با سند مالکیت تک‌برگ

توضیح شهرداری کرمان در خصوص انسداد یک هفته‌ای تقاطع غیرهمسطح شهید بادپا

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)