کد خبر: ۲۳۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴
ارسال به دوستان
ذخیره
سیدمهدی طباطبایی:
حجت الاسلام سید مهدی طباطبایی گفت: من معتقدم دولت نباید به حاشیه بپردازد، این چیزی است که مخالفان می خواهند یعنی آنها به دنبال گرفتن وقت دولت هستند تا بگویند او نتوانست کاری کند.
عضو شاخص جامعه روحانیت مبارز گفت: تفکرات مختلف در کابینه نیازمند کرسی هستند لکن اولویت توانمندی و شناخت و تجربه افراد است.

حجت الاسلام سید مهدی طباطبایی، استاد اخلاق درباره چالش های احتمالی پیش روی دولت دوم حسن روحانی گفت: من معتقدم دولت نباید به حاشیه بپردازد، این چیزی است که مخالفان می خواهند یعنی آنها به دنبال گرفتن وقت دولت هستند تا بگویند او نتوانست کاری کند البته منظورم این نیست که کاملا  سکوت کند بلکه گاهی اوقات لازم است که تذکراتی داده شود تا آنها تصور نکنند رئیس جمهور خواب است اما باید مظلومیت خود را به جامعه نشان دهد.

این عضو جامعه روحانیت مبارز درباره چینش کابینه دولت دوازدهم نیز اظهار کرد: به نظر من اگر اجازه دهند افرادی که وابسته به آرا هستند یعنی کسانی که آقای روحانی را پسندیدند وزیر تعیین کنند موفقیت صددرصد است اما اگر بخواهند دخالت کنند، پیشنهاد بدهند و افراد دیگری را بیاورند موفق نخواهد شد.

سید مهدی طباطبایی با اشاره به به برخی سهم خواهی ها از کابینه دوم روحانی، گفت: برخی سهم خواهی ها ضرری ندارد. چیزی که خیلی مهم است توجه به توانمندی و شناخت از نیازهای ان وزارت است اصولا تفکرات مختلف در کابینه نیازمند کرسی هستند لکن اولویت توانمندی و شناخت و تجربه است.

وی با بیان اینکه شباهت روحانی و آیت الله هاشمی رفسنجانی شباهت استاد شاگردی است خاطر نشان کرد: اگر امروز آیت الله هاشمی رفسنجانی بود گام هایی که برای اصلاح وضعیت برداشته می شد محکم تربود. من معتقدم چنین رئیس جمهوری (حسن روحانی) با حمایت آیت الله هاشمی قطعا شرایطش تغییر می کرد و بهبودی کامل را شاهد می شدیم. 

او در پاسخ به این سوال که چقدر کابینه دولت دوم روحانی می تواند شبیه کابینه دوم هاشمی باشد گفت: نمی توانم بگویم شبیه است اما به نظرم شمه ای و نشانی خواهد داشت
طباطبایی همچنین با کنایه ای به مراسم تحلیف روحانی یادآور شد: ای کاش در مناسبت ها و رویدادها یادی از ایت الله هاشمی هم بشود هرچند که حتی اگر عنوان هم نشود نام هاشمی از ذهن ها فراموش نمی شود لکن مردم از مسئولین توقع معرفت و قدرشناسی دارند.

این نماینده ادوار مجلس درباره اولویت‌های دولت آینده نیز بیان کرد: شرایط کشور ایجاب می کند از هرگونه اقدامات تنش آمیز پرهیز شود تا انشالله مردم به نوایی برسند. امروز اولویت آن است که به اقتصاد و وضعیت معیشت مردم رسیدگی شود. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

حضور پررنگ گل‌گهر در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران

مجموعه‌ای از اشیاء باستانی از موزه ملی ایران وارد کرمان شد

وزارت بهداشت: تمام هزینه‌های درمان سرپایی و بستری کودکان زیر 7 سال رایگان است

توقیف اتوبوس حامل 11 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳

مهم‌ترین قدمی که می‌توان برای سلامتی کبد برداشت

اعمال قانون و اعزام به پارکینگ در انتظار خودروهای تک پلاک

سیل و طوفان بیش از هزار میلیارد به کشاورزی جنوب کرمان خسارت وارد کرد

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی امروز

تشکیل کمیته امنیت روانی جهت برخورد با شایعه سازان و نشردهندگان اکاذیب در فضای مجازی

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)