کد خبر: ۲۴۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲
ارسال به دوستان
ذخیره
شهباز حسن پور:
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که وزرای معرفی شده از افراد مطرح هستند، پیش بینی کرد: حدود 90 درصد از وزرای معرفی شده به مجلس رای اعتماد را خواهند گرفت و کابینه جدید یک کابینه کارآمد است.
"شهباز حسن پور" ، کابینه جدید را یک کابینه کارآمد دانست و گفت: کابینه جدید خوشبختانه یک کابینه معتدلی است.

وی با بیان این مطلب که وزرای معرفی شده از افراد مطرح هستند، پیش بینی کرد: حدود 90 درصد از وزرای معرفی شده به مجلس رای اعتماد را خواهند گرفت.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با ابراز امیدواری از اینکه کابینه جدید در کمترین زمان ممکن تشکیل شود تا دولت به مسایل و مشکلات مردم رسیدگی کنند، عنوان کرد: با تشکیل کابینه جدید، دولت به مسایل و مشکلات مردم از جمله، بیکاری، معیشت، تولید پاسخ دهد.

وی به بحث های مورد تاکید نمایندگان مجلس اشاره کرد و افزود: ایجاد یک میلیون شغل تا پایان سال جاری، موضوعی است که دولت و مجلس شورای اسلامی باید به آن توجه داشته باشند و در دستور کار خود قرار دهند و این امر در گروی همکاری و همدلی کامل بین مجلس و دولت است.

حسن پور با بیان این مطلب که نمایندگان بییشتر به برنامه های وزرای پیشنهادی توجه می کنند، تصریح کرد: سوال نمایندگان مجلس شورای اسلامی از وزرای پیشنهادی در خصوص برنامه های آنها برای مسایل حساس و حیاتی کشور و همچنین چالش های کشور است.

وی به یکی از اساسی ترین سوالات نمایندگان از همه وزرای پیشنهادی اشاره و بیان کرد: وزرای پیشنهادی باید برنامه های خود را در بحث اشتغال در حوزه های مسئولیتی خود ارایه دهند.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به اینکه معاون اقتصادی وزارت امور خارجه می تواند در جهت جذب سرمایه های خارجی و حمایت از بنگاه های اقتصادی که نیاز به فاینانس دارند و همچنین جذب سرمایه گذاران خارجی و ایرانیان خارج از کشور موثر باشد از وزیر امورخارجه درخواست کردم که هر چه سریعتر معاونت اقتصادی خود را معرفی کند.

وی با بیان این مطلب که وزرای پیشنهادی از وزرای با تجربه هستند، تاکید کرد: نمایندگان به دنبال این هستند که وزرای کارآمد که دارای روحیه جهادی هستند، انتخاب کنند تا محور کار خود را رفع مسایل و مشکلات عدیده مردم قرار دهند.

حسن پور با اشاره به اینکه در کابینه جدید وزیر کرمانی نداریم و از دولت در خواست کرد: امیدواریم رییس جمهور وزیر آموزش عالی از بین کرمانی های دانشمند و فرهیخته از جمله دکتر معین زاده و دکتر رستمی انتخاب شوند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از لزوم صادرات محور تولیدات داخلی سخن به میان آورد و مطرح کرد: مجمع نمایندگان استان با همدلی و وحدت به دنبال توسعه استان هستند، به طور مثال با راه اندازی بورس پسته می توانیم ارز بیشتری را وارد کشور و استان کرمان کنیم که نمایندگان استان به جد این موضوع را پیگیر می کنند.
منبع: ایسنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

عامل شرارت و تيراندازي در عنبرآباد زمين گير شد

عوارض تزریق نوروبیون چیست؟

نوسان شدید قیمتی در بازار خودرو امروز 20 اردیبهشت1403

اجلاس پیرغلامان فرصتی برای تکریم جایگاه ذاکران امام حسین

وزش باد و گرد و خاک مهمترین پدیده جوی در کرمان

هیچ مبلغ غیرمجازی هنگام ثبت نام نباید از اولیاء دریافت شود؛ دریافت پول صرفا برای کتاب، بیمه و فرم مدرسه

انبار کارخانه خودروسازی بم در آتش سوخت

سن دریافت گواهینامه موتورسیکلت تغییر کرد

ارائه خدمات شرکت آب منطقه‌ای به کشاورزان، صرفا با سند مالکیت تک‌برگ

توضیح شهرداری کرمان در خصوص انسداد یک هفته‌ای تقاطع غیرهمسطح شهید بادپا

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)