کد خبر: ۲۴۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۳
ارسال به دوستان
ذخیره
آخرین نشست شورای اسلامی چهارم شهر کرمان برگزار شد؛
آخرین نشست شورای اسلامی چهارم شهر کرمان عصر امروز با حضور همه اعضاء برگزار شد، در این نشست هریک از اعضاء به بیان نظرات خود در مدت فعالیت چهارساله شورای چهارم پرداختند.
گفتار نو/ گروه جامعه:

آخرین نشست شورای اسلامی چهارم شهر کرمان عصر امروز با حضور همه اعضاء برگزار شد، در این نشست هریک از اعضاء به بیان نظرات خود در مدت فعالیت چهارساله شورای چهارم پرداختند.

گرفتن عکس دسته‌جمعی اعضاء شورای چهارم هم از برنامه‌های امروز این شورا بود گرچه برخی اعضاء که در لحظات پایانی به جمع شورا پیوستند از حضور در این عکس بازماندند.

شورای چهارم کارنامه قابل قبولی به مردم ارائه داد

رئیس شورای چهارم شهر کرمان گفت: امیدواریم خدمتگزار صدیقی برای مردم کرمان بوده باشیم و خوشبختانه شورای چهارم پس از چهار سال از شروع خود کارنامه قابل قبولی را تقدیم مردم کرمان کرده است و امروز در هر جای شهرمان پروژه و فعالیتی در حال انجام است.

علی‌اکبر مشرفی بیان کرد: 1500 تا دو هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در شهر کرمان در حال انجام است که شهرداری و شورای شهر پیگیری کردند و امروز پیمانکاران بزرگ و کوچک در شهرمان مشغول به فعالیت هستند و فنّاوری‌های جدیدی وارد شهرمان شده است.

وی بابیان اینکه پروژه‌های مختلفی در مدت فعالیت چهارساله این شورا افتتاح شدند و هنوز هم افتتاحیه‌ها ادامه دارد، خاطرنشان کرد: امشب هم سه پارک جدید در شهرمان افتتاح می‌شود و در چند شب گذشته شاهد بودیم که هر شب پارک یا مجموعه‌ای در شهرمان افتتاح شد و امیدواریم شورای پنجم در راستای خدمت به مردم کرمان موفق باشد و برای تک‌تک اعضای شورای پنجم آرزوی موفقیت داریم و از خدا می‌خواهیم خدمتگزارانی صدیق برای شهرمان باشند.

جلوی خیانت‌ها به شهر کرمان را گرفتیم

حجت‌الاسلام ربانی گفت: در پایان دوره چهارم شورا و آخرین نشست  شورای چهارم باید اعلام کنم با مردم کرمان صادقانه برخورد و عمل کردیم و سعی و تلاش ما بر این بود تا امانتی که در اختیار ما قرارگرفته بود آن‌طور که شایسته و بایسته است تحویل شورای پنجم دهیم.

این عضو شورای چهارم شهر کرمان افزود: اگر از بنده کوتاهی شده و قصوری دیدند عذرخواهی می‌کنم و سعی کردیم در طی این چهار سال خدمتی صادقانه داشته باشیم، تا آنجا که می‌توانستیم جلوی خیانت افرادی که آگاهانه یا ناآگاهانه و یا مغرضانه یا غیر مغرضانه بایستیم و امروز به این حرکت خود افتخار می‌کنیم و از اصحاب رسانه هم صمیمانه قدردانی می‌کنیم که مردم را از دغدغه‌ها و خدمات شورای چهارم باخبر کردند.

وی خاطرنشان کرد: به‌عنوان سخنگو و روحانی این مجموعه از دو شهرداری که در این دوره چهارساله خدماتشان را مشاهده کردیم و در خدمتشان بودیم صمیمانه سپاس گذارم، عملکرد بابایی به‌عنوان شهردار کرمان ازنظر مردم این شهر فراموش نخواهد شد و به نمایندگی از اعضاء دست بابایی و کارکنان شهرداری کرمان را به‌پاس خدماتشان می‌بوسم و بر بوسه‌ای که به دستشان می‌زنم افتخار می‌کنم.

وی ادامه داد: در پایان از همه‌کسانی که از صراحت لهجه بنده دل مکدر شده‌اند عذرخواهی می‌کنم و قصد جسارت نداشتم و باید توجه کنیم که سوگند رأی خدمت به مردم شهر کرمان خورده‌ایم.

شورای پنجم طرح‌های نیمه‌تمام را در اولویت بگذارد

زهرا ایرانمنش هم گفت:چهار سال همکاری و همفکری با اعضایی که اکثراً متخصص بودند مایه افتخار است و خود من به‌عنوان عضو شورای پنجم از اینکه از همراهی این دوستان محروم می‌شوم حالت خوشی به من دست نمی‌دهد.

وی عنوان کرد: فراز و نشیب‌های زیادی را تجربه کردیم و توانستیم از محضر دوستان استفاده کنیم و شهردار با صعه صدر و خوش‌اخلاقی بسیاری موانع را برطرف کردند و از مشرفی که سکان‌داری شورای چهارم را در دو سال آخر بر عهده گرفتند حلالیت می‌طلبم.

وی با آرزوی موفقیت برای شورای پنجم، اضافه کرد: امیدواریم شورای پنجم بتوانند طرح‌های نیمه‌تمام شورای چهارم را در اولویت بگذارند و به اتمام برسانند.

هیچ زد و بندی در شورای چهارم نبود

مهنوش مؤمنی هم گفت: از اعضای شورای چهارم حلالیت می‌طلبم  و آدم‌ها را با قضاوت‌هایشان تنها می‌گذارم و سعی می‌کنم نسبت به برخی موارد که اتفاق افتاد توضیحی ندهم و همه را به خدا بسپارم.

این عضو شورای چهارم بیان کرد: قطعاً عملکرد شورای چهارم درخشان است و هیچ زد و بندی در این شورا نبود و همه اعضاء سعی کردند صادقانه عمل کنند  و هر چه خیر و مصلحت هست به ثمر برسد.

تعریف دو هزار میلیارد پروژه حاصل همکاری شورای شهر و استانداری

علی منصوری هم عنوان کرد: همیشه همراه نظامات اجتماع و مقام عالی استان به جهت پروژه‌های شهری بودیم و استاندار کرمان این همراهی و پشتیبانی را داشتند و نتیجه آنکه تاکنون 2 هزار میلیارد تومان پروژه در شهر کرمان تعریف‌شده است و در نوع خود بی‌نظیر است  

با انتخاب شهردار توانمند شورا روسفید شد

یوسف جعفری گفت: مهم‌ترین کار شورا  این بود که شهردار توانمندی انتخاب کرد، در دوره اول سیف الهی و در دو سال آخر مهندس بابایی به‌عنوان شهردار کرمان انتخاب شدند و درواقع با این انتخاب شورا روسفید شد و کارهای شهری به نحو احسن انجام گردید.

این عضو شورای شهر بابیان اینکه بیشتر پروژه‌های شهری در دوره چهارم کلید خورد، ادامه داد: آرزوی توفیق برای منتخبین دوره پنجم داریم و امیدواریم بتوانند خدماتی بیشتر برای مردم کرمان انجام دهند.

شورای چهارم یکی از پاکدسترین شوراها بود/ برخی به دنبال نشان دادن ضعف برای شورا هستند

زهرا لری هم در آخرین نشست شورای چهارم اظهار کرد: بر اساس سوگندی که در شروع  شورا به‌وسیله اعضاء یاد شد توانستیم یکی از پاک دست‌ترین دوره‌های شورا را رقم بزنیم که بنده افتخار حضور در آن داشتم و باید تأکید کنم در پاک دستی کم‌نظیر بود و درزمینهٔ فعالیت‌ها، اقدامات چشمگیری در این دوره از شورا صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: این‌جور نبوده که اعضا به خاطر حق‌الزحمه در جلسات حضور یابند بر اساس آنچه در شبکه‌های اجتماعی گفته می‌شود، بلکه هریک از اعضای شورای چهارم می‌توانند یک مدیر توانمند در سطح استان و کشور باشند

این عضو شورای چهارم اذعان کرد: متأسفانه به‌نوعی مدیریت اجرایی استان با شورا تداخل پیدا کرد و این تداخل کاری مشکل ایجاد کرد ولی انصافاً باید اختیارات شورا تفویض شود و شورا خود در تصمیماتش نقش اصلی را داشته باشد و بتواند طرحی را قبل از شروع مصوب کند نه اینکه بعد از اجرا مصوبه‌ای انجام شود.

وی یادآور شد: بحث‌هایی که در انتخابات پیش آمد و امیدوارم خود فرماندار بتوانند پاسخگو باشند، امروز تعداد زیادی از پروژه‌ها تا 90 درصد پیشرفت رسیده است و امیدواریم شورای پنجم شهر کرمان این پروژه‌ها را به انتها برسانند و با روحیاتی که سراغ دارم می‌دانم قدردان زحمات شورای چهارم هستند.

وی عنوان کرد: برخی بادمجان دور قاب چین‌ها می‌خواهند ضعفی را برای شورای چهارم در نظر بگیرند اما مردم از شورا و عملکرد آن خشنود هستند. در خصوص انتخاب شهردار هم امیدواریم بتوانند همان‌طور که می‌گویند به دنبال سیاسی‌کاری نیستند یک شهردار خوب انتخاب کنند. درخواستی دارم از اعضای فعلی که به شورای پنجم راه‌یافته‌اند و آن این است که توانمندی‌های بابایی شهردار را بیان کنند و بدانند مردم علاقه‌مندند فردی بی‌ریا و دارای تخصص درزمینهٔ های مختلف برایشان کار انجام دهد و مهندس بابایی یکی از گزینه‌های بسیار خوب برای سکان‌داری شهرداری کرمان است. 

جرات شورای چهارم برای شروع برخی پروژه‌ها قابل‌تقدیر است

سعید گیلانی هم  گفت: افسار شتر را بر دوشش انداخته بودم و نمی‌خواستم حضور پیدا کنم، اما در هرجایی که باشیم وظیفه‌مان حفظ و نگهداری پرچم انقلاب اسلامی  است و لازم دیدم تا حضور یابم.

وی افزود: جرات شورای چهارم در دست زدن به میدان آزادی و چهارراه باغ ملی و هم‌زمان اجرای 9 تا 10 پروژه در سطح شهر کرمان قابل‌تقدیر است و پوست‌اندازی کرمان از یک دوران رکود به یک دوران رونق اقتصادی بود.

پیشنهاد تشکیل شورای مشورتی شورای شهر کرمان

کمال جوانمرد اظهار کرد: شورای چهارم یک شورای ریسک‌پذیر و مسئولیت‌پذیر و کارآمدی بود و مه‌ترین شاخصی که می‌توان برای آن در نظر گرفت استقلال این شورا است، استقلال در تعیین شهردار یکی از این نمونه‌ها بود که شهرداری را با شهر فروشی اداره نکرد.

این عضو شورای چهارم شهر کرمان گفت: شورای چهارم یک انجمن فرمایشی نبود و انصافاً تضارب آراء در این دوره طبیعی بود و باعث افزایش عقلانیت می‌شود و خوشبختانه آبشخور سیاسیون نشدیم و نتیجه‌اش را در 29 اردیبهشت دیدیم که سند افتخار ما است که سرمان را بریدند و آینده و تاریخ دراین‌باره قضاوت می‌کند و امیدواریم وجدانشان کمی بیدار شود.

وی اضافه کرد: سند دیگر افتخار شورای چهارم ایستادگی در مقابل تخریب خانه شهر است و اراده شده بود که این خانه و تالار خراب شو و تا قسمت هم خراب شد و به وعی اراده استان شده بود، اما خوشبختانه شورای شهر چهارم ایستادگی کرد و کمپین‌ها و مردم کمک کردند. 

وی پیشنهاد تشکیل مجمع ادواری شورای شهر کرمان را داد و اظهار کرد: خواهشی که دارم این است شورای پنجم مصوبه ای را بگذرانند و مجمع ادواری را راه بیندازند که می‌تواند به‌عنوان یک اتاق فکر عمل کند.

به گزارش گفتارنو، همه اعضاء موافقت کردند تا این پیشنهاد به‌عنوان آخرین مصوبه شورای چهارم شهر کرمان ثبت شود.

شورای پنجم مسائل حزبی را در انتخاب شهردار دخیل نکند

فتح الله مویدی هم که ریاست دو سال اول شورای چهارم شهر کرمان را عهده دار بود، گفت: فکر می کنم دوره چهارم یکی از شوراهای طلایی شهر کرمان می باشد و یک شورای فرمایش نبود.

وی از شورای پنجم تقاضا کرد تا نسبت به انتخاب شهرداری خدوم و فعال اقدام کنند و مسائل سیاسی که برخی مد نظر دارند را در انتخاب شهردار دخیل نکنند و خارج از مسائل سیاسی فعالیت نمایند. 

مویدی با تاکید بر اینکه در دوره چهارم شورای شهر کرمان از حقوق شهروندان در چارچوب قانون دفاع کردیم، افزود: در این سال ها که بنده در شورای شهر کرمان حضور داشتم به هیچ عنوان مسائل حزبی و شخصی را در تصمیماتم مد نظر قرار ندادم. 

این عضور شورای چهارم شهر کرمان بیان کرد: در چهار دوره حضور در شورا، استانداران متفاوتی دیدم که همه به مردم این استان خدمت کردند و به ویژه استاندار فعلی که بسیاری از پروژه های فعلی با همت وی در حال انجام است.


برچسب ها: شورای شهر کرمان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

حضور پررنگ گل‌گهر در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران

مجموعه‌ای از اشیاء باستانی از موزه ملی ایران وارد کرمان شد

وزارت بهداشت: تمام هزینه‌های درمان سرپایی و بستری کودکان زیر 7 سال رایگان است

توقیف اتوبوس حامل 11 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳

مهم‌ترین قدمی که می‌توان برای سلامتی کبد برداشت

اعمال قانون و اعزام به پارکینگ در انتظار خودروهای تک پلاک

سیل و طوفان بیش از هزار میلیارد به کشاورزی جنوب کرمان خسارت وارد کرد

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی امروز

تشکیل کمیته امنیت روانی جهت برخورد با شایعه سازان و نشردهندگان اکاذیب در فضای مجازی

پربازدید ها

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی امروز

آبگیری بخشی از تالاب جازموریان در پی بارندگی‌های اخیر

تشکیل کمیته امنیت روانی جهت برخورد با شایعه سازان و نشردهندگان اکاذیب در فضای مجازی

مهم‌ترین قدمی که می‌توان برای سلامتی کبد برداشت

توقیف اتوبوس حامل 11 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان

زلزله ۴.۷ ریشتری فاریاب کرمان را لرزاند

اعمال قانون و اعزام به پارکینگ در انتظار خودروهای تک پلاک

وزارت بهداشت: تمام هزینه‌های درمان سرپایی و بستری کودکان زیر 7 سال رایگان است

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)