کد خبر: ۲۴۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴
ارسال به دوستان
ذخیره
رئیس پنجمین دوره شورای شهر کرمان عنوان کرد:
رئیس پنجمین دوره شورای شهر کرمان، حضور چهارتن از اعضای شورای چهارم را در شورای پنجم حائز اهمیت دانست و گفت: چهار تن از اعضای شورا یک نقطه قوت و فرصت برای شورای پنجم است که برنامه ها و ... به شورای پنجم منتقل می شود و از گسست فکری و برنامه ای جلوگیری می کند.
گفتارنو/ گروه سیاست:
رئیس پنجمین دوره شورای شهر کرمان، حضور چهارتن از اعضای شورای چهارم را در شورای پنجم حائز اهمیت دانست و گفت: چهار تن از اعضای شورا یک نقطه قوت و فرصت برای شورای پنجم است که برنامه ها و ... به شورای پنجم منتقل می شود و از گسست فکر و برنامه ای جلوگیری می کند.

محمد فرشاد پیش از ظهر امروز در آیین تحلیف پنمین دوره شورای اسلامی شهر کرمان در محل فرمانداری اظهار کرد: در قانون اساس ایران موضوع و مبحث شورا از اهمیت خاصی برخوردار است و موسسین نظام جمهوری اسلامی و تبیین کنندگان، برای شورا جایگاه ویژه ای قائل شدند بطوریکه یک فصل و هفت اصل در قانون اساس به این موضوع مهم اختصاص پیدا کرده است.

وی افزود: با این همه به دلایل مشکلات مختلفی از جمله سال های اول انقلاب و جنگ تحمیلی، اجرای شورا تا دولت هفتم به تعویق افتاد تا در دولت هفتم اولین انتخابات در سراسر ایران برگزار گردید و تا کنون چهار دوره آن سپری شده است.

وی با تشکر از همه دست اندکاران در برگزاری انتخابات و بعد از آن عنوان کرد: انتخابات منظم، سالم و خوبی برگزار شد و سلامت انتخاب هم اعلام کردند که بی نظیر بود

وی حضور چهارتن از اعضای شورای چهارم را در شورای پنجم حائز اهمیت دانست و گفت: چهار تن از اعضای شورا یک نقطه قوت و فرصت برای شورای پنجم است که برنامه ها  .. به شورای پنجم منتقل می شود و گسست فکر و برنامه ای جلوگیری می کند و امیدواریم که با همراهی و همدلی همه اعضای شورا و با عنایات خداوندی و پشتیبانی شهروندان کرمان شورا بتواند گام های موثرتری را برای اداره شهر کرمان بردارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد:راجع به اسامی کاندیدای شهرداری کرمان شد بگویم که این اتفاق در همه جای کشور رخ می دهد که کاندیداهای شهرداری بعد از اینکه اسمشان مطرح می شود اظهار نظرهایی می کنند و این اجتناب ناپذیر است و در دیگر استان ها همچون پایتخت هم این مسئله رخ می دهد.

وی با تشریح روند انتخاب شهردار عنوان کرد: اعضای شورا در جلسات با استفاده از صاحبنظران و گروه های مختلف اجتماعی اطلاعات مرتبط با کاندیداهای شهرداری را جمع آوری می کنند که در شهر کرمان 27 نفر برای عهده دار شدن شهرداری کرمان مطرح شدند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اطلاعات و سوابق موجود از این 27 نفر و مشورت هایی با افرد صاحبنظر  اسامی که امتیاز بیشتری داشتند انتخاب شدند و مصلحت نبود تا این لحظه از کار هم مطبوعاتی شود.

رئیس شورای شهر کرمان افزود:  از آن 27 نفر، خواستیم تا 10 منتخب برنامه های خود را ارائه دهند، در این بخش متوجه شدیم برخی شرایط لازم از جمله  5 سال سابقه اجرایی را ندارند یا اینکه در این فاصله یک پست دیگر پیشنهادی داشتند و خواستند آن پست را قبول نمایند و هنوز افرادی هستند که می خواهند برنامه دهند و ممکن است افرادی اضافه یا کم هم شوند که به صورت شفاف اعلام می شود.

فرشاد ادامه داد: برنامه های کاندیاهای شهرداری کرمان به صورت مکتوب دریافت می شود و به تناسب کسی که برنامه ارئه داده و توان اجرایی دارد به عنوان شهردار کرمان انتخاب خواهد شد و با اطلاعاتی که داریم و توانمدی های فرد مورد نظر به بهترین گزینه مناسب برای اداره شهر خواهیم رسید.

منتخب مردم کرمان در شورای اسلامی شهر کرمان بیان کرد: شورای پنجم می خواهد تا پایان دوره 4 ساله خود عملکرد خوبی را ارائه دهد تا در نزد خدای خود روسفید شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

عامل شرارت و تيراندازي در عنبرآباد زمين گير شد

عوارض تزریق نوروبیون چیست؟

نوسان شدید قیمتی در بازار خودرو امروز 20 اردیبهشت1403

اجلاس پیرغلامان فرصتی برای تکریم جایگاه ذاکران امام حسین

وزش باد و گرد و خاک مهمترین پدیده جوی در کرمان

هیچ مبلغ غیرمجازی هنگام ثبت نام نباید از اولیاء دریافت شود؛ دریافت پول صرفا برای کتاب، بیمه و فرم مدرسه

انبار کارخانه خودروسازی بم در آتش سوخت

سن دریافت گواهینامه موتورسیکلت تغییر کرد

ارائه خدمات شرکت آب منطقه‌ای به کشاورزان، صرفا با سند مالکیت تک‌برگ

توضیح شهرداری کرمان در خصوص انسداد یک هفته‌ای تقاطع غیرهمسطح شهید بادپا

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)