کد خبر: ۲۵۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲
ارسال به دوستان
ذخیره
مدیر روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: با بررسی کارشناسان این سازمان یک واحد تولیدی متخلف در شهرستان بم شناسایی و به بیش از 17 میلیارد تومان جریمه شد.
گفتارنو/ گروه اقتصاد:

مدیر روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: با بررسی کارشناسان این سازمان یک واحد تولیدی متخلف در شهرستان بم شناسایی و به بیش از 17 میلیارد تومان جریمه شد.

علیرضا ابوالحسنی صبح امروز سه شنبه در گفت و گو با گفتارنو اظهار کرد: در راستای بازرسی از واحدهای تولیدی، صنعتی، صنفی، شرکت ها، انبارها و کارخانجات، یک واحد تولیدی در شهرستان بم به جرم عرضه خارج از شبکه انواع پلی اتیلن شناسایی و طی پرونده ای به ارزش بیش از 17 میلیارد تومان جهت صدور و اجرای حکم به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بم معرفی گردید.

این روابط عمومی در همین راستا از تمامی هم استانی ها درخواست نموده در صورت مشاهده هر گونه تخلف در واحدهای صنفی، خدماتی، فتی و صنعتی اعم از گرانفروشی، کم فروشی، تخلف، احتکار، عرضه خارج از شبکه، عرضه و فروش کالای قاچاق، عدم برچسب قیمت، عدم صدور فاکتور و ... مراتب را سریعا با شماره تلفن 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان به صورت تلفنی اطلاع دهند.

وی ادامه داد: شهروندان می توانند به صورت حضوری  یا مراجعه به ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان ها شکایت خود را ارائه دهند.

«هر شهروند یک بازرس» ظرفیتی برای همکاری شهروندان در شناسایی متخلفین اقتصادی

ابوالحسنی بیان کرد: طرحی را سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان به عنوان «هر شهروند یک بازرس» تدوین کرده است که بر اساس آن از شهروندان و هم استانی های درخواست نموده تا در صورت تمایل و همکاری در معرفی متخلفین اقتصادی به  سازمان  و یا ادارات تابعه این سازمان در شهرستان ها مراجعه و با تکمیل فرم های مربوط به عنوان ناظر افتخاری همکاری نمایند.

طرح نظارتی عیارسنجی مصنوعات طلا اجرا می شود

مدیر روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان در ادامه گفت گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان همزمان و هماهنگ با سراسر کشور طرح نظارت بر تولید، توزیع و عیارسنجی مصنوعات طلا را اجرا می کند.

علیرضا ابوالحسنی اظهار کرد: طرح نظارت بر تولید، توزیع و عیارسنجی مصنوعات طلا از تاریخ 10/ 7 96 لغایت 30/7 / 96 به منظور مقابله با عرضه مصنوعات تقلبی کم عیار فاقد کد شناسایی سازمان ملی استاندارد و عدم فاکتتور معتبر در سراسر استان و در بازه زمانی تعیین شده اجرا خواهد شد.

مشاور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان افزود: این طرح با همکاری اداره کل استاندارد، اتاق اصناف، اتحادیه های طلا و جواهر به اجرا گذاشته می شود. 

وی، انجام گشت مشترک برای نظارت بر عملکرد واحدهای تولید توزیعی و عیارسنجی مصنوعات طلا و تخلفات احتمالی و نظارت بر تولیدکنندگان عرضه کنندگان و احدهای صنفی در سراسر استان را از اهداف این طرح عنوان کرد.

ابوالحسنی گفت: نمونه های مشکوک جمع آوری شده به آزمایشگاه های استاندارد جهت بررسی و و تخلفات احتمالی به مراجع ذیصلاح فرستاده می شود و در نهایت به تعزیرات حکومتی جهت صدور اجرای حکم ارسال می گردد.

مدیر روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان در پایان از تمامی هم استانی های محترم درخواست نمود در صورت مشاهده هر گونه تخلفات اقتصادی در واحدهای صنعتی، صنفی، تولیدی، خدماتی، معدنی و ... مراتب را سریعا با شماره تلفن 124 ستاد خبری معاونت نطارت و بازرسی این سازمان اطلاع دهند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

رفع تصرف 5 هکتار از زمین‌های دولتی در جنوب کرمان

 ۶ نفر در رابطه با  آتش‌سوزی انبار کارخانه مدیران خودرو تحت تعقیب قضائی قرار گرفتند

قیمت طلا در بازار کاهشی شد

مهم‌ترین علامت کنسروهای فاسد/ به ظاهر قوطی کنسرو توجه کنید

کشف 41 کیلوگرم ماده روانگردان شیشه در بم

صدور هشدار سطح زرد هواشناسی؛ گرد و خاک کرمان را فرا می‌گیرد

درخواست کارت سوخت از خردادماه اینترنتی می شود

ثبت‌نام مدارس فقط با ثبت در سامانه املاک و اسکان

مدیرکل منابع طبیعی کشور عنوان کرد: ضرورت اجرای انجام عملیات آبخیزداری در جنوب کرمان

توصیه های مهم پلیس راهور کرمان به عابران پیاده

پربازدید ها

رفع تصرف 5 هکتار از زمین‌های دولتی در جنوب کرمان

جدیدترین قیمت طلا و سکه در بازار امروز 22 اردیبهشت 1403

از برنامه‌های مهم سرمایه‌گذاری در استان، گذر از منابع بانکی و استفاده از سایر ظرفیت‌ها است

درخواست کارت سوخت از خردادماه اینترنتی می شود

قیمت طلا در بازار کاهشی شد

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)