کد خبر: ۲۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۹
ارسال به دوستان
ذخیره
وی گفت: دولت تدبیر و امید با وجود یک رئیس‌جمهور روحانی همراه امام راحل و مقام معظم رهبری که تجارب گرانقدری در اختیار دارد یک فرصت برای نظام و یک افتخار برای روحانیت به شمار می‌رود و نباید این فرصت استقرار دولت اعتدال که درواقع شعار امیرالمؤمنین است را نادیده گرفته و از دست دهیم.
معاون رئیس‌جمهور در امور مجلس گفت: رزمندگان ما در عرصه دیپلماسی در حال بازپس‌گیری عرصه‌های اقتصادی هستند و یقیناً تحریم‌های ظالمانه‌ای که بر ملت ایران تحمیل شده باید برداشته شود.

به گزارش فارس  حجت‌الاسلام والمسلمین مجید انصاری عصر امروز در شورای اداری استان لرستان اظهار کرد: هدف از سفر اعضای دولت به استان‌ها و شهرستان‌های مختلف پیگیری مسائل و مشکلات در این مناطق و انتقال آنها به دستگاه‌های مربوط و همچنین کسب اطلاع از پیشرفت طرح‌ها و مصوبه‌های دولت است.

وی افزود: استاندار لرستان گزارش‌های خوبی از وضعیت این استان در اختیار هیئت دولت قرار داده است و کارهای خوبی در این استان انجام شده است.

انصاری با اشاره به مراسم 14 خرداد بیان کرد: در مراسم امسال سالگرد رحلت امام خمینی(ره) همچون 26 سال گذشته مردم حضور بسیار خوبی داشتند و با آرمان‌های انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: یکی از شیطنت‌های دشمن استعمارگر با مکتب شیعه این بوده است که تعالی و آموزه‌های زندگی‌ساز و سازنده ادیان الهی و به‌ویژه اسلام و مکتب شیعه را به گونه‌ای دیگر جلوه دهد که البته در این میان کژاندیشان و ساده‌لوحان نیز ناخواسته در خدمت این هدف استکبار قرار گرفتند.

وی با اشاره به مسئله انتظار فرج امام زمان(عج) گفت: مسئله انتظار فرج و موضوع آینده روشن با حضور منجی از صدر اسلام وجود داشته است و اخیراً عده‌ای این موضوع را ترویج داده‌اند که مقدمات ظهور امام زمان(عج) وجود ظلم و فساد زیاد در جهان است که متأسفانه برخی این موضوع را قبول کرده‌اند، ولی با این حال در زمان غیبت اگر بخواهیم یک مصداق کامل پیدا کنیم، حضرت امام خمینی(ره) مصداق کامل آن است، البته علما و عارفان ارزشمند و والامقام بسیاری وجود داشته و دارند، ولی این امام خمینی(ره) بود که درنهایت ناباوری اندیشه دین و قرآن را که در زمان طاغوت به حاشیه رفته بود و به آن توجهی نمی‌شد دست به اصلاح اساسی و تغییر بینش زد و فلسفه انتظار فرج را به عنوان یک تکلیف و آماده‌باش کامل برای پیروان اهل بیت مطرح کرد.

انصاری خاطرنشان کرد: امروز عملکرد جمهوری اسلامی ایران به عنوان عملکرد اسلام و اهل‌بیت به شمار می‌رود و موفقیت آن نشان از موفقیت اسلام و احکام اسلامی است و خدای ناکرده ناکامی آن نیز ناکامی احکام اسلام و مکتب اهل‌بیت به شمار می‌رود.

وی ادامه داد:‌ امروز در یک مقطع تاریخی بزرگ قرار داریم که در چند صد سال گذشته چنین شرایطی وجود نداشته است و می‌بینیم که دشمنان ما از مقابله مستقیم با ما دوری کرده و امروز با استفاده از تجربیات خود اسلام را به خود مشغول کرده و با استفاده از افرادی نادان و جاهل جهان اسلام را دچار جنگ کرده است و خود به عنوان منجی نشسته و گروه وحشی داعش را پرورانده‌اند تا با نشان دادن خود به عنوان منجی با استفاده از ثروت و پول خود مسلمین به بهانه از بین بردن داعش کشورهای مسلمان را بمباران کنند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور بیان کرد: امروز عربستان سعودی یک عامل تخریب‌گر در منطقه و حتی دنیا به شمار می‌رود و می‌بینیم که رژیم آل سعود سال گذشته ده‌ها میلیارد دلار اسلحه و تجهیزات نظامی از آمریکایی‌ها خریداری کرده و از آنها برای از بین بردن مردم یمن استفاده می‌کنند و در واقع عربستان به توطئه‌ای برای شکستن قیمت نفت به نفع غربی‌ها و به ضرر کشورهای اسلامی تبدیل شده است.

وی افزود: در این میان یک کشور به دنبال احیا و اجرای اسلام است و آن جمهوری اسلامی ایران است و در واقع رسالت امروز ما فقط دفاع از کشور نیست، بلکه دفاع از ارزش‌های جهان اسلام است؛ چرا که دشمنان اسلام چهره منفوری از دنیای اسلام در دنیا نشان داده‌اند.

انصاری یادآور شد:‌ برای مقابله با این توطئه‌ها باید یک جامعه همدل و همزبان داشته باشیم و این درحالی است که غربی‌ها تلاش دارند بین اقوام و گروه‌های سیاسی تفرقه‌افکنی کنند که ما باید در این زمینه هوشیار باشیم.

وی گفت: دولت تدبیر و امید با وجود یک رئیس‌جمهور روحانی همراه امام راحل و مقام معظم رهبری که تجارب گرانقدری در اختیار دارد یک فرصت برای نظام و یک افتخار برای روحانیت به شمار می‌رود و نباید این فرصت استقرار دولت اعتدال که درواقع شعار امیرالمؤمنین است را نادیده گرفته و از دست دهیم.

انصاری اظهار کرد: امروز دولت در شرایط سخت قرار دارد، ولی با این وجود در دو سال گذشته تورم را مهار و آن را به 15 درصد کاهش داد و توانست رشد اقتصادی را از منفی 5.8 درصد به نسبت 1.5 تا 2 درصد ارتقاء دهد و برنامه طرح تحول سلامت را نیز به خوبی اجرا کند و گام‌های بلندی در حوزه‌های مختلف توسط دولت تدبیر و امید برداشته شده که توسط رئیس‌جمهور در سفر به استان خراسان شمالی گزارش مفصل‌تری از آن ارائه می‌شود.

وی با اشاره به مطرح شدن برخی دلواپسی‌ها در مورد مذاکرات هسته‌ای بیان کرد: کسانی که در مورد مذاکرات هسته‌ای دلواپسی دارند بدانند که اگر مذاکره‌کنندگان ما می‌خواستند از منافع ملی ما کوتاه بیایند مذاکرات این قدر طول نمی‌کشید، اما با توجه به شرایط موجود درحال حاضر نمی‌شود جزئیات مذاکرات را منتشر کرد، ولی یقیناً روزی نشان داده می‌شود که سرداران دیپلماسی ما چگونه از حقوق مردم ایران دفاع کرده‌اند.

معاون رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: رزمندگان ما در عرصه دیپلماسی در حال بازپس‌گیری عرصه‌های اقتصادی هستند و یقیناً تحریم‌های ظالمانه‌ای که بر ملت ایران تحمیل شده باید برداشته شود.

وی در پایان گفت: وجود مثلث منافقین، رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای عربی در مقابله با به نتیجه نرسیدن مذاکرات هسته‌ای نشان از حقانیت جمهوری اسلامی ایران دارد.
برچسب ها: مجید انصاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

کدام مواد غذایی را نباید با معده خالی خورد؟

قیمت طلا و سکه کاهشی شد

رگبار باران، رعد و برق و تندبادهای لحظه‌ای استان کرمان را فرا می گیرد

کشف 30 میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان

موارد ابتلا به سرخک در رفسنجان در حال افزایش است؛ هشدار مرکز بهداشت به خانواده‌ها برای تزریق واکسن

صعود قیمت خودروهای داخلی و خارجی در بازار

کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند

درخشش ورزشکاران کرمانی با 3 عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید

عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان دستگیر شد

کرمان جزو استان‌های با بیشترین فوتی در حوادث رانندگی

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)