کد خبر: ۲۵۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷
ارسال به دوستان
ذخیره
رئیس اتحادیه نجار و مبل ساز کرمان در گفت و گو با گفتار نو اعلام کرد:
رئیس اتحادیه صنفی نجار و مبلساز کرمان با گلایه از برگزاری نمایشگاه های فروش مبل در کرمان گفت: بار برپایی نمایشگاه مبل در کرمان که اقدام به فروش می کنند مخالفیم و این موضوع را کتبا به مسئولین مربوط ارائه داده ایم.

گفتارنو/ گروه اقتصاد: 

به گفته مسئولین برگزاری نمایشگاه های تخصصی ازجمله نمایشگاه مبل و گل و گیاه در کرمان حق مردم کرمان است و علاوه بر مزایایی دارد باعث می‌شود تا مردم حق انتخاب بیشتری داشته باشند و با فنّاوری و طرح‌های روز آشنا گردند. 

اما برگزاری این نمایشگاه‌ها به مذاق برخی اتحادیه‌ها خوش نمی‌آید که ازجمله آن اتحادیه مبل کرمان است به‌گونه‌ای که رئیس اتحادیه صنفی نجار و مبل‌ساز کرمان در گفت‌وگو با گفتار نو اعلام کرد: "اتحادیه نجار و مبل‌ساز کرمان با برگزاری نمایشگاه مبل در کرمان مخالف است و این مخالفت را کتباً به مسئولین مربوطه ارائه داده‌ایم".

 رئیس اتحادیه صنفی نجار و مبل‌ساز کرمان با گلایه از برگزاری نمایشگاه‌های فروش مبل در کرمان و با اشاره به نمایشگاه مبل که قرار است در آینده‌ای نزدیک در کرمان برپا شود، بار دیگر تأکید کرد و گفت: این اتحادیه با برپایی نمایشگاه مبل در کرمان که اقدام به فروش می‌کنند مخالف است و مخالفت اتحادیه را کتباً به مسئولین مربوط ارائه داده‌ایم.

قاسم قاضی‌زاده صبح امروز سه‌شنبه در ادامه گفت‌وگو با گفتار نو به تشریح مزایا و معایب برگزاری نمایشگاه‌ها در کرمان و اینکه چه کسانی از این نمایشگاه سود می‌برند و چه کسانی متضرر می‌شوند پرداخت.

وی یک از دلایل مخالفت اتحادیه را عرضه بی‌کیفیت مبل‌ها در نمایشگاه دانست و اظهار کرد: مبل‌هایی که در نمایشگاه‌ها عرضه می‌شود دارای آن کیفیتی که باید باشد نیست و درواقع از کیفیت بسیار پایینی بهره‌مند هستند و بعدازاین که افراد از نمایشگاه خرید کردند و مدتی از اتمام نمایشگاه گذشت، شکایت خود را از کیفیت پایین مبل‌ها به اتحادیه می‌آورند و خواستار پیگیری موضوع از سوی ما می‌شوند.

وی افزود: آن زمان است که ما باید پاسخگو باشیم درصورتی‌که آن فروشنده مبل را فروخته و به شهر خود رفته است و گلایه‌ها و انتقادها متوجه ما می‌شود.

قاضی‌زاده بابیان اینکه نمایشگاهی که مختص کرمانی‌ها و صنوف کرمانی باشد وجود ندارد، ادامه داد: در نمایشگاه پیش رو40 درصد نمایشگاه را به کرمانی‌ها دادند اما با وضعیت رکود همین 40 درصد هم تکمیل نخواهد شد.

رئیس اتحادیه نجار و مبل‌ساز کرمان یادآور شد: در جلسه‌ای که روز گذشته با عوامل نمایشگاه و ... برگزار شد به‌صورت کتبی اعلام کردیم که با برگزاری نمایشگاه مبل در کرمان مخالفیم و در صورت برگزاری خودشان باید جوابگوی عواقب آن و مردم باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بابیان اینکه اکثر تولیدی‌های مبل کرمان اقدام به مونتاژ مبل می‌کنند، گفت: درصد بیشتری از مبل‌های موجود در کرمان از تولیدی‌هایی در استان‌های قم ، مشهد و تهران وارد کرمان می‌شود و درواقع مبل در کرمان مونتاژ می‌گردد.

وی خاطرنشان کرد: تعدادمحدودی در کرمان مبل می‌سازند و آن‌هم بر اساس سفارش است و آن کارخانه‌ای که قرار باشد مبل تولید کند در کرمان وجود ندارد. 


به گزارش گفتارنو، قاضی‌زاده افزود: در شهرهای دیگر به‌صورت گسترده و تخصصی کار می‌کنند و باصرفه است گرچه  از استحکام، ظرافت و زیبایی پایین‌تری برخوردار هستند و این موارد البته بر قیمت تمام‌شده مبل تأثیر بسزایی دارد. 

وی تصریح کرد: مبل‌فروش‌ها می‌توانند تا حداکثر 25 درصد افزایش قیمت  و سود را در نظر بگیرند و بیش از این درصد غیرقانونی است. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

۵ درصد جرائم رانندگی اشتباهی ارسال می‌شود

افزایش طول عمر با بالا و پایین رفتن از پله

سارقین تاسیسات مخابرات رودبار جنوب دستگیر شدند

اصل واگذاری شرکت ذغالسنگ به عنوان بخشی از بدهی‌های صندوق بازنشستگی فولاد کار علمی نبود / واگذاری شرکت ذغالسنگ مشکلات را بیشتر کرده است

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

دستگیری قاچاقچی با 32 کارت سوخت در بم

هواشناسی کرمان هشدار سطح نارنجی صادر کرد

خطر تکرار فاجعه‌ای مشابه بم در بافت‌های فرسوده کشور

آمار افزایشی مبتلایان به مالاریا در کشور

اختصاص هزار میلیارد تومان اعتبار برای مبارزه با آفت سوسک سر خرطومی حنایی

پربازدید ها

استاندار کرمان: واگذاری معادن به واحدهای تولیدی در سایر استان‌ها پذیرفته نیست

قیمت طلا، سکه و ارز شنبه 8 اردیبهشت 1403

فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان

جدیدترین قیمت خودرو در بازار امروز 9 اردیبهشت 1403

امکان خرید بلیت نیم‌بها قطار و هواپیما برای معلولان شدید

بارندگی‌ها 1700 میلیارد تومان به زیرساخت‌ها و بخش کشاورزی راور خسارت وارد کرد

اختصاص هزار میلیارد تومان اعتبار برای مبارزه با آفت سوسک سر خرطومی حنایی

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)