کد خبر: ۲۷۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
ارسال به دوستان
ذخیره
معاون استاندار کرمان:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع استانداری کرمان مدعی شد: در قالب طرح اشتغال دو سالانه که در سال گذشته در استان اجرایی شد 39 هزار فرصت شغلی درسطح استان ایجاد شد ضمن آنکه در طرح کارورزی نیز تا کنون حدود یک هزار و 300 نفر به واحدهای تولیدی معرفی شده‌اند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان گفت: بر اساس برنامه دو سالانه اشتغال و بنا بر گزارش سامانه درصد 39 هزار شغل ایجاد شده است که در این راستا 113 درصد تحقق برنامه ها را داشته ایم.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، محمدجواد فدائی در شورای اداری استان کرمان افزود: برای ایجاد فرصت های شغلی در سال گذشته برنامه ریزی هایی از جمله ایجاد اشتغال های خرد، خانگی و خود اشتغالی انجام شده است که در این بخش بهزیستی، بسیج سازندگی، کمیته امداد، صندوق کارآفرینی امید و ... مسئولیت جدی داشته اند.

وی اظهار کرد: منابع اختصاص یافته در حوزه اشتغال های خرد، خانگی و خوداشتغالی، 224 میلیارد تومان بود که تا پایان سال گذشته 216 میلیارد تومان به بانک ها معرفی شده و بانک ها 164 میلیارد تومان معادل 74 درصد را پرداخت کرده اند و مابقی امسال پرداخت می شود.
وی بیان کرد: در بخش تولید و خدمات نیز راه اندازی واحدهای راکد و نیمه فعال باید انجام می شده است زیرا در شهرک های صنعتی بین 25 تا 50 درصد واحدها، راکد و نیمه فعال هستند و برنامه ریزی هایی برای فعال کردن این واحدها انجام شده است.

فدائی با اشاره به اینکه کارگروه رفع موانع تولید یکی از ابزارهای راه اندازی واحدهای راکد ونیمه فعال است، گفت: راه اندازی واحدهای راکد ونیمه فعال در حقیقت به کارگیری سرمایه گذاری انجام شده در گذشته است.

وی عنوان کرد: راه اندازی واحدهای جدید نیز از دیگر اقدامات بخش تولید و خدمات بوده است که در این رابطه دو موضوع صدور مجوزها و تامین منابع مورد نظر بوده است . در این راستا پنجره واحد سرمایه گذاری به منظور تسهیل و تمرکز روند صدور مجوزها راه اندازی شده است و با راه اندازی این پنجره صدور مجوزها در بازه زمانی 7 تا 14 روز انجام می شود.

معاون استاندار کرمان گفت: اتاق بازرگانی استان کرمان نیز برای ایجاد پنجره واحد مجازی اقداماتی انجام داده است که امیدواریم به زودی محقق شود.
وی افزود: اعتبار پیش بینی شده در حوزه اشتغال فراگیر برای استان کرمان 618 میلیارد تومان بوده است که تا پایان سال گذشته 92 درصد این منابع به بانک ها معرفی شده است.

فدائی بیان کرد: تاکید ما بر این است متقاضی که در تامین مدارک مورد نیاز برای تامین مالی پروژه خود دچار مشکل است، جای خود را به متقاضی های دیگر بدهد و هر زمان که مدارک مورد نیاز را آماده کرد، به بانکها مراجعه کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان ادامه داد: اعتبار پیش بینی شده در حوزه اشتغال روستایی 400 میلیارد تومان بود که در دو ماه پایانی سال گذشته 260 میلیارد تومان به بانک ها معرفی شده است.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ایزدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۱
0
0
فکر نمی کردم دکتر فدایی این قدر تو استانداری دوام بیاورد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

عامل شرارت و تيراندازي در عنبرآباد زمين گير شد

عوارض تزریق نوروبیون چیست؟

نوسان شدید قیمتی در بازار خودرو امروز 20 اردیبهشت1403

اجلاس پیرغلامان فرصتی برای تکریم جایگاه ذاکران امام حسین

وزش باد و گرد و خاک مهمترین پدیده جوی در کرمان

هیچ مبلغ غیرمجازی هنگام ثبت نام نباید از اولیاء دریافت شود؛ دریافت پول صرفا برای کتاب، بیمه و فرم مدرسه

انبار کارخانه خودروسازی بم در آتش سوخت

سن دریافت گواهینامه موتورسیکلت تغییر کرد

ارائه خدمات شرکت آب منطقه‌ای به کشاورزان، صرفا با سند مالکیت تک‌برگ

توضیح شهرداری کرمان در خصوص انسداد یک هفته‌ای تقاطع غیرهمسطح شهید بادپا

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)