کد خبر: ۲۷۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶
ارسال به دوستان
ذخیره
گفتارنو مهمترین بخش‌های اظهارات ائمه جمعه را مورد بررسی قرار داده است.

خطیبان جمعه استان چه گفتند؟

نام شهرستان

نام خطیب

چکیده خطبه

کرمان

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی 

اسرائیل و آمریکا طی سال های گذشته با تمام قوا به سوریه تجاوز کرده اند اما مردم سوریه با اتکا به خداوند شهرهای خود را آزاد و فتنه داعش را خاموش کردند و امروز بعد از هفت سال دوباره آمریکا تهدید به جنگ می‌کند. گر قدرت داشتید زمانی که سوریه تحت اشغال داعش بود کاری انجام میدادید؛امروز سوریه قدرتمند است و در روزهای آینده شاهد پیروزی بیشتر جبهه مقاومت در سوریه خواهیم بود


سیرجان

حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی

یاوه‌گویی‌های ترامپ علیه ملت بزرگ ایران از افزایش اقتدار روز افزون نظام اسلامی است و ما باید این اقتدار را در مسیر رهبری و ولایت و با اتحاد و همبستگی حفظ کنیم.

 دولت از چند صدایی در تیم اقتصادی خود پرهیز کند و این تیم با برنامه‌ریزی‌های مستمر و مرتب به اقتصاد و رفاه مردم گام بردارد و واردات را به گونه‌ای کنترل کند که کالاهایی که در داخل تولید می‌شوند از ورودشان جلوگیری شود و کنترل بازار را نظارت داشته باشند.

رفسنجان

حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور

اینکه بعضی نابخردان می‌گویند پیامبر(ص) حکومت اسلامی تشکیل نداد از سر جهل است، چرا که پیامبر (ص) از روزی که پا در مدینه گذاشتند، حکومت اسلامی تشکیل داده و در بلاد مختلف والی فرستادند.

مثلث شوم آمریکا اسرائیل و آل‌سعود از این دولت‌ها حمایت می‌کند، دولت عربستان میلیاردها دلار هزینه می‌کنند تا علیه مسلمانان جنایات صورت گیرد و آل‌سعود با پول پاشی می‌خواهند دولت‌های غربی را با خود همراه کنند.پ این مثلث شوم هیچ کاری تاکنون از پیش نبرده و تمام جنایات شان به خودشان برگشته است، امروز غزه از اسرائیل قویتر است، بیش از ۳۶ ماه در یمن نتوانستند قدمی بردارند و موشک‌های یمنی‌ها به قلب عربستان فرود می‌آید.

چرا ما باید در دنیا از بی‌اعتباری پول ملی اول باشیم، این مسئله ناشی از سوءمدیریت شخص رئیس جمهور و دولت است. کاری که دولت در مورد ارز انجام داد و آن را به ۴ هزار و ۲۰۰ تومان رساند، می‌توانست ۶ ماه پیش انجام دهد، اما چرا این همه خسارت مادی و معنوی به مردم وارد کردید. مجلس هم مقصر است که اجازه داد این همه گرفتاری برای مردم به وجود آید، ما هم معتقدیم دشمنان داخلی و خارجی ولو در لباس اقوام مسؤولان، این معضل بزرگ و جنگ اقتصادی در این زمان را به وجود آورد.

عنبرآباد

حجت‌الاسلام رضا سالاری

نوسانات بازار ارز را در نفتی بودن اقتصاد و دولتی بودنش می‌دانیم و این مخالف اقتصاد مقاومتی است و امیدواریم روزی برسد که اقتصاد وابسته به نفت و دولتی نباشد. تیم اقتصادی دولت ضعیف است و با دولت همصدا نیست.
اسرائیل غده سرطانی است و راه حذف او، جهاد و مبارزه است، امروز ولیعهد عربستان با حمایت آمریکا، ایران را دعوت به جنگ می‌کند، اما زهی خیال باطل.

 

ریگان

حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی

این یک نوع شیطنت است که برخی ها بگویند نماز جمعه مکانی شده برای غیبت از مسئولین، نه این چنین نیست ما هیچ وقت منافع عمومی شهرستان را فدای منفعت شخصی یک فرد و شخص نمی کنیم.

 خودرو هایی که در کرمان موتور تولید می شود چند درصد تولید داخلی و چند درصد خارجی است؟ اگر بنا باشد ۷۰درصد کالاهای خارجی استفاده شود و کارگر خارجی تقویت شود و ۳۰درصد از تولید داخلی استفاده شود چرا نباید ما خودروی داخلی با کیفیت بالا تولید کنیم؟

در انتخابات ریاست جمهوری کرمان موتور به شهرستان ریگان و مردم این شهرستان قول داده بود که فاز دوم صنعت خودروسازی را برای اشتغال زایی در این شهرستان احیاء کنند امروز نزدیک به یک سال هنوز به این شعار انتخاباتی جامع عمل پوشیده نشده است.

امروز تلگرام بستری برای شیوع آسیب های اجتماعی بر نسل جوان شده است و مأمنی برای منافقین و سلطنت طلب ها و کسانی که به دنبال نا امن کردن نظام جمهوری اسلامی هستند و به گفته کارشناسان اقتصادی تلگرام باعث اخلال در بازار ارز و خروج و قاچاق ارز در کشور شده است.

 

طی جلسه ای که با مسئولین داشتیم مصوب شد کسانی که در مجالس جشن و عروسی ها تا پاسی از شب از آلات و ابزار موسیقی مثل ارگ استفاده کنند و باعث آزار مردم می شوند این یک نوع جرم محسوب می‌شود و به محض اطلاع با دستور قضایی شدیدا برخورد خواهد شد. وقت تذکر گذشته است ما بارها تذکر داده ایم اما برخی ها باید زور بالای سرشان باشد فضای معنوی و فرهنگی شهر را زیر سؤال می‌برند.


کسانی که اسلحه غیر مجاز دارند مجرم و در صورتی که در مراسمات تیر اندازی شود با آنها برخورد می‌شود.خانواده ها جوانان را مدیریت کنید که اگر جرمی ثابت شود هیچ وساطتی از هیچ مسئولی پذیرفته نخواهد شد.

 


آخرین اخبار

انسداد 10 راه روستایی در بم و آبگرفتگی برخی از منازل روستایی

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

کشف مواد مخدر و سلاح جنگي از قاچاقچیان مواد مخدر در ریگان

روستای چاه‌غلامعلی زرند مسدود شد  

رفع ۱۶ نقطه حادثه‌خیز و اجرای پل عابر پیاده در پنج نقطه حادثه‌خیز شهر کرمان

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی امروز و فردا / روند افزایش دما از روز یکشنبه

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود

سیل و بارندگی  ۱۳۳ میلیارد تومان به بخش کشاورزی عنبرآباد خسارت وارد کرد

باند سازمان يافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)