کد خبر: ۲۷۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵
ارسال به دوستان
ذخیره
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان:
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانبا بیان اینکه در سال گذشته تقریبا با همه دستگاه‌ها تفاهمنامه همکاری داشتیم تا آمادگی مردم در زمان بحران را بالا ببریم افزود: در سال گذشته میانگین مدت زمان رسیدن بر سر حوادث از 25 دقیقه به 13 دقیقه رسید.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان با بیان اینکه آموزش را در مواقع بحران با جدیت پیگیری می‌کنیم گفت: در این راستا طرح خادم در استان در حال اجرا است و تاکنون بیش از ۶۳ هزار خانوار در استان آموزش خانه‌به‌خانه دیده‌اند.

به گزارش تسنیم، رضا فلاح امروز در دیدار جمعی از اعضای جمعیت هلال‌احمر استان کرمان با  استاندار کرمان به‌مناسبت هفته هلال‌احمر اظهارداشت: جمعیت هلال‌احمر در چندین حوزه فعالیت می‌کند که مهمترین آن امداد و نجات است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته در تمامی حوادث طبیعی و غیرطبیعی در استان کرمان حضور داشتیم گفت: جمعیت هلال‌احمر استان در هزار و 150 حادثه حضور موثر داشت که 65 درصد از این حوادث جاده‌ای بودند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان با بیان اینکه در این تعداد حوادث، 550 نفر از خودروهای حادثه‌دیده رهاسازی شدند افزود: در زمان زلزله هم اسکان اضطراری را انجام دادیم و بعد از آن نیز بر ایجاد آرامش روانی در مناطق زلزله‌زده تلاش کردیم.

وی با اشاره به اینکه جمعیت هلال‌احمر کرمان در استان زلزله‌زده کرمانشاه نیز حضور داشت خاطرنشان کرد: کمک‌های مردمی که جمع‌آوری شد را به موقع ارسال کردیم که این کمک‌ها شامل اقلام مواد غذایی و کمک‌های نقدی مردم بود.

فلاح با بیان اینکه آموزش را در مواقع بحران با جدیت پیگیری می‌کنیم گفت: در این راستا طرح خادم در استان در حال اجرا است و تاکنون بیش از 63 هزار خانوار در استان آموزش خانه‌به‌خانه دیده‌اند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته تقریبا با همه دستگاه‌ها تفاهمنامه همکاری داشتیم تا آمادگی مردم در زمان بحران را بالا ببریم افزود: در سال گذشته میانگین مدت زمان رسیدن بر سر حوادث از 25 دقیقه به 13 دقیقه رسید.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان با اشاره به اینکه تیم‌های امدادی هلال‌احمر استان در خارج از استان نیز به کمک مردم در زمان بحران رفته‌اند تصریح کرد: همین زمان تیم کوهستان جمعیت هلال‌احمر استان کرمان در کوه دنا برای پیدا کردن مابقی اجساد سانحه هواپیما در یاسوج حضور دارند.

وی با بیان اینکه افزایش مراکز و خدمات درمانی هلال‌احمر در استان در برنامه است گفت: در سال گذشته 3 هزار و 100 قطعه پروتز اعضا بدن انسان در مراکز توانمندی هلال‌احمر در استان ساخته شده و در اختیار مردم قرار گرفته است.

فلاح با اشاره به اینکه کاروان‌های سلامت به‌صورت کاملا رایگان در مناطق محروم راه‌اندازی شده و در دورترین نقاط این خدمات ارائه می‌شود افزود: حدود 28 هزار نفر از جوانان استان عضو سازمان جوانان هلال‌احمر استان هستند و در سطح‌های مختلف کانون‌های جذب راه‌اندازی کردیم.

وی از راه اندازی حدود 210 خانه هلال روستایی در سطح استان خبر داد و افزود: خانه‌های هلال در روستاها را پیگیری کردیم تا مردم روستاها نیز با آموزش‌های لازم در زمان بحران آمادگی داشته باشند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان بیان کرد: در نوروز امسال هزار و 751 خانوار در مناطق زلزله‌زده مبلغی حدود 550 میلیون تومان به‌عنوان عیدانه از هلال‌احمر دریافت کردند.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته 4 پایگاه هلال‌احمر به استان اضافه شد و امسال نیز افزایش پایگاه‌های جمعیت هلال‌احمر در دستور کار است اظهارداشت: جمعیت هلال‌احمر استان کرمان آمادگی کامل دارد تا با آموزش‌های لازم در همه سطوح جامعه امدادرسانی به مردم در زمان بحران را آسان کند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

عامل شرارت و تيراندازي در عنبرآباد زمين گير شد

عوارض تزریق نوروبیون چیست؟

نوسان شدید قیمتی در بازار خودرو امروز 20 اردیبهشت1403

اجلاس پیرغلامان فرصتی برای تکریم جایگاه ذاکران امام حسین

وزش باد و گرد و خاک مهمترین پدیده جوی در کرمان

هیچ مبلغ غیرمجازی هنگام ثبت نام نباید از اولیاء دریافت شود؛ دریافت پول صرفا برای کتاب، بیمه و فرم مدرسه

انبار کارخانه خودروسازی بم در آتش سوخت

سن دریافت گواهینامه موتورسیکلت تغییر کرد

ارائه خدمات شرکت آب منطقه‌ای به کشاورزان، صرفا با سند مالکیت تک‌برگ

توضیح شهرداری کرمان در خصوص انسداد یک هفته‌ای تقاطع غیرهمسطح شهید بادپا

پربازدید ها

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت آب و هوای کرمان

انبار کارخانه خودروسازی بم در آتش سوخت

تشکیل کمیته جلوگیری از طغیان سرخک در رفسنجان با مشاهده سومین مبتلا به این بیماری

رهایی جوان کهنوجی از چنگال آدم ربایان

زنگ خطر بروز کبد چرب در جامعه؛ داروی فیبرینوژن بیماران پیوند کبد موجود نیست

توقیف73 خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق در کرمان

عوارض تزریق نوروبیون چیست؟

توضیح شهرداری کرمان در خصوص انسداد یک هفته‌ای تقاطع غیرهمسطح شهید بادپا

عامل شرارت و تيراندازي در عنبرآباد زمين گير شد

آغاز ثبت‌نام الکترونیکیِ کلاس‌اولی‌ها از امروز / ثبت‌نام هفتم و دهمی‌ها بعد از اعلام نتایج امتحانی انجام می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)