کد خبر: ۲۷۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴
ارسال به دوستان
ذخیره
ائمه جمعه استان در خطبه های خود چه گفتند؟
لزوم تبعیت از فرامین و شروط رهبری برای ادام ه مذاکرات با اروپایی ها و لزوم حمایت از کالای ایرانی در جنگ اقتصادی با دشمن محور خطبه های جمعه این هفته استان را تشکیل می‌داد.

لزوم تبعیت از فرامین و شروط رهبری برای ادام ه مذاکرات با اروپایی ها و لزوم حمایت از کالای ایرانی در جنگ اقتصادی با دشمن محور خطبه های جمعه این هفته استان را تشکیل می‌داد.

ائمه جمعه استان  در خطبه های خود چه گفتند؟

نام شهرستان

نام خطیب

چکیده خطبه

کرمان

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی

امام جمعه شهر کرمان تأکید کرد: آمریکا و اروپا هر زمان بنا به منافع خودشان پای میز مذاکره می آیند و منافع خودشان را دنبال می‌کنند ؛ همچنین اروپا در سیاست اخلاق ندارد و اخلاق در تعارض محض سیاست است و کسی که اخلاق نداشته باشد تضمینی بر عهد و پیمانش نیست.

مسئولانی که برجام را دنبال می‌کنند مصالح کشور را در نظر بگیرند و اجازه گستاخ شدن دشمن را ندهند؛ چرا که قرار نیست برجام را حفظ کنیم.

اجازه دهید با رهبری ولی‌فقیه نتیجه بگیریم و حل مشکلات اقتصادی کشور را به خارج کشور گره نزنید و دست به دست هم بدهیم تا مشکلات اقتصادی کشور حل شود.

سیرجان

حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی

 استکبار جهانی به ویژه آمریکا از بدو پیروزی انقلاب تا کنون راه‌های خصومت و دشمنی با ملت ایران را طی کرده و امروز هم ایران‌هراسی را بیشتر به خاطر دوشیدن ثروت برخی کشورهای عرب در منطقه و فروش سلاح‌های خود به آنان دنبال میگند.

 دشمن بنای اختلاف و چند قطبی کردن مردم را برای براندازی نظام اسلامی دارد و ایستادگی و اتحاد در برابر توطئه‌ها، شکست آمریکا را رقم زده و امروز هم سران مستکبر آمریکا شکست خورده عزم و اراده ملت ایران هستند

رفسنجان

حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی

تجربه برجام یک تجربه تلخ و ناموفق بود که نباید تکرار شود جلوی ضرر را از هرکجا بگیریم منفعت است.

در قضیه برجام نباید همدیگر را متهم کنیم و یک دوصدایی در کشور ایجاد شود این خوشحالی اسرائیل را به دنبال دارد الان باید به دنبال راه بروفت کشور باشیم اینکه بخواهیم همدیگر را زیر سوال ببریم ما ضرر می کنیم.

 آمریکا گربه ای نیست که برای رضای خدا موش بگیرد امروز که امریکا از برجام خارج شده نباید به او اجازه دهیم زمان را از ما بخرد و در نهایت برجام بعدی ، اینها دنبال این هستند که انقلاب اسلامی و رهبر انقلاب را از ما بگیرندو خدا می داند اگر رهبری و ولایت بالای سر این نظام نبود چه بلایی بر سر ان می امد .

 

جیرفت

حجت الاسلام رضا سعادت فر

اگر مذاکرات و توافق را با اروپایی ها ادامه دهیم نتیجه ای مانند کشور آمریکا ایجاد می شود.

 عده‌ای مطرح می‌کنند بحث بر سر هسته‌ای است، ملت نگران نباشید  آن هم با معامله برد برد و رفع تحریم‌ها به‌صورت یکجا صورت می‌گیرد، در حالی که اصل موضوع براندازی اصل نظام است.

خوب و دوست معرفی کردن اوباما تردید در اصل وجود دشمن بود زیرا آمریکا با اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی مشکل دارد.

نمی‌توان با آمار و ارقام مشکلات گرانی و اشتغال را حل کرد، مسؤولان شرایط جامعه را مدینه فاضله جلوه می‌دهند، اما مردم صدای شکسته شدن استخوان‌های خود را می‌شنوند.

 ترویج لهو و لعب، موسیقی، خنده‌های بی خاصیت و ... که با ابراز تاسف صدا و سیما هم در ترویج اینها موثر است، اینها تضعیف روحیه انقلابی‌گری و تضعیف عبرت‌های دینی و انقلابی و از بین رفتن عصاره انقلاب و خون شهدا است

 با ترویج چهارشنبه ‌ای سفید، از بین رفتن ناموس و... دیگر چیزی نمی‌ماند که برای آن دفاع کنیم، شهدا برای حفظ چادر، مقابله با لهو و لعب، مشروب فروشی و ... تلاش کردند، باید مراقب حرکت‌های موریانه‌ای دشمن باشیم و با هوشیاری خود با ولنگاری فرهنگی مقابله کنیم.

منوجان

حجت‌الاسلام امین رضوانی

مگر ما بعد از ۴۰ سال آمده‌ایم که ببینیم آمریکا دروغ می‌گوید یا نه، مگر ما بعد از ۴۰ سال هنوز نمی‌دانیم آمریکا دروغگو است و سازمان ملل فقط اسمش سازمان ملل است و جز آمریکا کاری با ملت‌های دیگر ندارد.

 جمهوری اسلامی در ۴۰ سال گذشته همه مواضع گوناگون را با استقامت پشت سر گذاشته و مقطع کنونی را نیز پشت سر خواهد گذاشت اما با این تجربه که مسوولان ما به فرمایشات معظم له توجه داشته باشند.

رودبار جنوب

حجت الاسلام والمسلمین عباس گروهی

اکنون در کشور فضایی به وجود آمده که همه می دانند تمام پیش بینی ها و توصیه های رهبری محقق شده است.  ان شاالله پیش بینی نابودی اسرائیل توسط ایشان هم به زودی محقق خواهد شد.

انار

حجت‌الاسلام حسن منتظری

اروپایی‌ها همیشه در جنایات بین‌المللی با آمریکا همراه بوده و در جریان نقض مکرر برجام در سال‌های گذشته سکوت می‌کردند.

 گره زدن حل مشکلات مردم به ویژه مشکلات اقتصادی به برجام اروپایی همانقدر اشتباه است که دل بستن به برجام آمریکایی خطا و اشتباه بود

رابر

حجت‌الاسلام صادقی

تکرار تعبیر براندازی نظام در صحبت‌های مقامات آمریکایی تغبیر جدیدی نیست و مقامات امریکایی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی آن را به کارمی‌بردند

 تجربه نشان می‌دهد انعطاف در برابراین دشمن تیغ او را کند نخواهد کرد بلکه او را گستاخ‌ترخواهد کرد.

 آب منطقه‌ای و برخی از مسؤولان اعتنایی به وعده‌هایی که در جلسات مکرر پیگیری مشکلات روستاهای بالادست سد صفارود از جمله رودبر، هنجان و... داشته‌ایم نداشته و مردم همچنان با مشکلاتشان دست  وپنجه نرم می‌کنند.

فاریاب

حجت‌الاسلام علی رفیعی

مسؤولان راهکارهای رهبر معظم انقلاب را درباره رویکرد جدید اروپا پس از خروج آمریکا از برجام مد نظر قرار دهند.

 ما با اروپا دشمنی نداریم بلکه می‌گوییم قابل اعتماد نیستند و مذاکره کردن اشکال ندارد اما گره‌زدن مشکلات کشور بالاخص اقتصادی به برجام صحیح نیست.

بخش اسماعیلی جیرفت

حجت‌الاسلام محمد‌حسین نوزایی

در قضیه برجام وحدت همه اقشار مردم و مسؤولان نیاز امروز جامعه و دغدغه رهبری است و باید نقد منصفانه باشد که دشمن در کمین است تا توطئه جدید راه بیندازد.مجلس مطالبات رهبری را به جد دنبال کنند و در تصویب قوانین نیز از تولید داخلی حمایت کنند.

براندازی نظام یک خواب است و به‌ فضل خداوند آمریکا تاکنون هیچ غلطی نکرده است .

کوهبنان

حجت‌الاسلام عباس جعفری

مجلس باید دولت را در مساله اقتصادی کمک کند و نمایندگان باید اول به فکر مردم و رفع مشکلات آنان باشند چون نماینده مردم هستند.

 در بحث برجام بدعهدی آمریکایی‌ها از ابتدا مشخص بود و اروپایی‌ها هم فرزندان استکبار جهانی هستند لذا باید مراقب باشیم چون همیشه شاهد بدعهدی اروپایی‌ها در طول تاریخ بودیم که نمی‌شود به آنان اعتماد کرد.

زرند

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی

آمریکا از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همواره به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی بوده اما به لطف خداوند و رهبری با بصیرت و درایت رهبر معظم انقلاب نتوانسته‌اند به اهداف شوم خود برسد.

حمایت از کالای ایرانی تنها راه مقابله با جنگ اقتصادی دشمنان است.

 

آسمینون منوجان(نودژ )

حجت الاسلام و المسلمین رضا احمدی نیک

برخی می خواهند خروج آمریکا از برجام را به ترامپ نسبت دهند ، این یک اشتباه بزرگ است ،ترامپ همان آمریکای بدون نقاب است ، ترامپ محصول خوی شیطانی و استکباری است .لذا بزک کردن دشمن یک حماقت تاریخی است.

 تیم مذاکره کننده هسته ای در دور جدید مذاکرات باید با اقتدار و اعتماد به نفس وکه پشتوانه هشتاد میلیون ایرانی را به همراه دارد و این بار با رعایت خطوط قرمز نظام و شروط مقام معظم رهبری در آوردگاه مذاکره با اروپا ،تکلیف ادامه یا پایان مذاکره و برجام را مشخص کند و اقتصاد کشور را از وضعیت بغرنج کنونی که متاسفانه صرفا نگاه به سرمایه گذاری خارجی ها برای بهبود شرایط دارد ، نجات دهد

 امروز باید دغدغه اصلی مجلس شورای اسلامی در کنار دولت ، حل مسائل اقتصادی و مشکل معیشت مردم باشد نه اینکه نمایندگان فکر خود را برای مسائل فرعی و حاشیه ای و بعضا سیاسی کاری بگذارند.

 


آخرین اخبار

جمعه ۲۱ اردیبهشت آخرین مهلت استفاده از کالابرگ الکترونیکی

۳۱۰ هزار متر مربع از اراضی ملی شهرستان سیرجان رفع تصرف شد

پیام تسلیت سیدحسین مرعشی به مناسبت درگذشت محمدعلی علومی

جدیدترین قیمت طلا و سکه در بازار

پاسخ پژوهشگران به یک پرسش: دقیقا چند ساعت در شبانه‌روز بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟

بررسی علت فوت کارگر معدن کوهبنان در دستور کار قضایی قرار گرفت

درخشش دختران کرمانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان ایران

هواشناسی برای کرمان هشدار زرد صادر کرد

دستگیری اعضای باند فرا استانی سرقت از بانوان مسن در کرمان

محمدعلی علومی طنزپرداز و شاهنامه‌پژوه بمی درگذشت

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)