کد خبر: ۲۸۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۶
ارسال به دوستان
ذخیره
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:
فرمانده سپاه ثارالله کرمان با اشاره به‌پاس دادن تحریم به شرایط اقتصادی فعلی کشور گفت: تحریم دشمنان فقط می‌تواند ۲۵ تا ۳۰ درصد بر اقتصاد ما تأثیر بگذارد که تعدادی به بهانه تحریم تمایل به مذاکره با آمریکا دارند نکته مثبت این رابطه در تاریخ چیست؟

فرمانده سپاه ثارالله کرمان با اشاره به‌پاس دادن تحریم به شرایط اقتصادی فعلی کشور گفت: تحریم دشمنان فقط می‌تواند ۲۵ تا ۳۰ درصد بر اقتصاد ما تأثیر بگذارد که تعدادی به بهانه تحریم تمایل به مذاکره با آمریکا دارند نکته مثبت این رابطه در تاریخ چیست؟
   
به گزارش پایگاه خبری راه آرمان سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عصر روز گذشته در همایش یاوران ولایت در رابر  یا تبریک اعیاد قربان و غدیر اظهار داشت: امیدواریم از فیوضات و برکات دهه ولایت بهره‌مند بشویم.

وی با تقدیر از بسیجیان در رده‌های بسیجی شهرستان شهیدپرور، ولایتمدار و انقلابی رابر گفت: در شرایط امروزی؛ جنگ اقتصادی تمام‌عیار دشمنان علیه انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به سؤالات مطرح‌شده در جامعه امروزی که آیا راه‌حل مشکل  اقتصادی در جامعه ما نیست گفت: همان‌گونه که پیچیده‌ترین مسائل را در این چهل سال انقلاب حل کردیم عزم اراده و باور می‌خواهد؛ با نگاهی به تاریخچه سراسر موفقیت ۴۰ ساله انقلاب، ما چگونه مشکل ۸ سال دفاع مقدس را حل کردیم درواقع  این جنگ هشت‌ساله؛ جنگ جهانی سوم بود منتهی کمتر به آن پرداخته‌شده است.

وی افزود: چطور ما جریان  فتنه ۷۸، ۸۸، ۹۶ وداعش و این فتنه‌های مختصری که امسال داشتیم با همه این‌ها مقابله کردیم و از گردنه مقابل با جمهوری اسلامی حذفشان کردیم، اگر قدرت و توان نداشتیم چرا توانستیم این کار انجام دهیم، ما مشکل غیرقابل‌حل نداریم جمهوری اسلامی پیچیده‌ترین مشکلات را حل و  سربلند سرافراز بیرون آمد این‌ها که مشکل ساده و پیش‌پاافتاده ایست.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: رهبر انقلاب فقط رهبر جمهوری اسلامی نیست بلکه رهبری ملت‌های مسلمان و مستضعف عالم را هدایت می‌کند و تمام تلاش دشمنان در رأس آن‌ها امریکا و اسراییل جلوگیری از الگو شدن نظام جمهوری اسلامی است.

سردار ابوحمزه افزود: هدف دشمن فروریختن انقلاب باهدف گرفتن ستون آن یعنی مقام معظم رهبری است که می‌گویند اگر می‌خواهیم انقلاب اسلامی را بزنیم باید ستون انقلاب را بزنیم و دشمنان داخلی و خارجی می‌خواهند با هر وسیله‌ای ذهنیت مردم را مخدوش و کم‌کم مردم را مقابل رهبری قرار دهند.
وی اظهار داشت: مدیریت جهادی نه‌فقط در عرصه  اقتصادی بلکه در همه عرصه‌ها موردتوجه قرار گیرد درحالی‌که حاضر مهم‌ترین جهاد تبیین مشکلات جامعه برای مردم است.

سردار ابوحمزه تأکید کرد: مشکل مدیریت باید حل شود، این مدیریت جاری و سری خیر، مدیریت جهاد و انقلابی ببینید. آن‌هایی که می‌خواهند گرد ناامیدی را در فکر و ذهن مردم بپاشند شما باید مردم را آگاه و بصیرت افزایی کنید.

وی، کار، تلاش، علم، محاسبه باخدا و تدبیر و درایت را از شاخصه‌ها ویژگی‌های مدیریت جهادی برشمرد و افزود: مقام معظم رهبری از چندین سال قبل ۲۴ سیاست اقتصاد مقاومتی را پیش‌بینی، تدوین و ابلاغ کردند اعم از حوزه بانک‌ها، بیمه، نفت، نقدینگی بورس و موارد دیگر اما گوش شنوایی نیست و وقتی عمل نمی‌شود همه گرانی طبیعی است و به مردم آسیب می‌زند.

سردار ابوحمزه  با اشاره به‌پاس دادن تحریم به شرایط اقتصادی فعلی کشور گفت: تحریم دشمنان فقط می‌تواند ۲۵ تا ۳۰ درصد بر اقتصاد ما تأثیر بگذارد که تعدادی به بهانه تحریم تمایل به مذاکره با آمریکا دارند.
وی بابیان اینکه باید با مفاسد اقتصادی به شکل قاطع و قوی برخورد کرد افزود: بنا به فرموده مقام معظم رهبری دیروزهای اخیر در جمع مردم مشکل اساسی کشور ما از داخل است که باید چاره‌اندیشی شود‌ و باید مدیریت جهادی و انقلابی شود.

سردار ابوحمزه با اشاره به اینکه کشور ما با همه سختی‌های ۴۰ سال گذشته ازجمله پیروزی دفاع مقدس با یک کشور در مقابل کشورهای دیگر مسائل پیچیده‌ای را حل کرده گفت: رفع مشکلات فعلی ازجمله شرایط فعلی اقتصاد عزم و اراده می‌خواهد نه با ساعت اداری، وقت بگذارید و دلسوزی داشته باشید که قطعاً حل خواهد شد.

وی اظهار داشت: بعضی افراد ناآگاه و مغرض به توفیقات انقلاب بعضی مسائل را برمبنای از بین رفتن انقلاب و نظام به خورد مردم ندهند. ضعف بصیرت پازل دشمن را تکمیل می‌کند بنابراین پاسخ به شبهات یک وظیفه و رسالتی بر دوش همه‌کسانی که دلسوز انقلاب اسلام  هستند.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان بابیان اینکه وظیفه رهبری تعیین سیاست‌های کلان اسلامی است، گفت: اگر قرار بود رهبری همه مسائل و مشکلات را برطرف کنند پس دیگر چرا ما رئیس‌جمهور و نمایندگان مجلس را انتخاب می‌کنیم؟!

ابوحمزه گفت: انتصاب رئیس قوه قضائیه با رهبری است اما انجام وظایف رئیس قوه قضائیه در بدنه در برخورد با جرائم و تخلفات بر عهده ریاست آن است، وظیفه مجلس قانون‌گذاری، استیضاح، تحقیق و تفحص از سازمان‌ها و. است و همه معضلات و آسیب‌های اجتماعی، مسائل فرهنگی و سیاست خارجی بر عهده دولت و شخص رئیس‌جمهور است.

وی تصریح کرد: چرا برخی می‌گویند هر مشکلی پیش می‌آید بر عهده رهبری است درحالی‌که رئیس‌جمهور، هیأت دولت استانداران و فرمانداران متولی امر هستند و باید پاسخ دهند.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: در عرصه اقتصادی راه‌حل را در مذاکره با امریکا می‌دانند  که باید سؤال کرد الآن کشورهایی که با آمریکا رابطه دارند مشکلاتشان حل‌شده است؟ در ترکیه چرا در مقابلش ایستادند و کودتا شد در پاکستان و مصر که تماماً در اختیار آنان بود چرا کاری نکردند، کشورهای حاشیه خلیج‌فارس کدام مشکلشان حل شد صدام سال‌ها برای منافع آمریکا و غرب جنگید چطور با او برخورد کردند شاه ایران ۵۴ سال در اختیار آنان بود درنهایت او را به آمریکا راه هم ندادند.

وی با اشاره به اینکه رابطه با آمریکا سرابی بیش نیست گفت: برای رابطه با آمریکا چه نکته مثبتی وجود دارد تاریخ را مطالعه کنید وضعیت آمریکا را قبل از انقلاب، در جهان و در داخل ببینید و آگاهانه تدبیر کنید.

این فرمانده سپاه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری افزود: آمریکا قابل‌اعتماد نیست امروز هم اعلام می‌کنم اروپا قابل‌اعتماد نیست در همه صحنه ا اروپایی‌ها پشت سر آمریکاست.

سردار ابوحمزه با اشاره به توانمندی جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف علمی، تکنولوژی، پزشکی و نظامی گفت: همین الآن ما به ۳۵ کشور صادرات سلاح و مهمات داریم و پیچیده‌ترین هواپیما به‌صورت بومی

ناکارآمدی مدیران دستگاه‌های اجرایی عامل مشکلات اقتصادی است
 سردار ابوحمزه فرمانده سپاه ثارا... استان کرمان گفت: مدیران نالایق، ایجادکننده‌ی فساد در دستگاه‌های اجرایی‌اند که ریشه‌ی این موضوع مردم‌اند که مطالبه گری به‌حق مردم از بسیاری از این فسادها جلوگیری خواهد کرد.

به گزارش بوتیانیوز سردار ابوحمزه فرمانده سپاه ثارا… استان کرمان صبح امروز در همایش بزرگ یاوران ولایت شهرستان ارزوئیه در جمع مسئولین، نخبگان، رزمندگان و بسیجیان این شهرستان گفت: دشمن در سال‌های ۷۷، ۸۸ و ۹۶ به طراحی برنامه‌ی براندازی با ایجاد اغتشاش و زیر سؤال بردن نظام و انقلاب و قرار دادن مردم در مقابل نظام جمهوری اسلامی اقدام کرد.

ابوحمزه فشار اقتصادی را ناشی از ناکارآمدی مدیران دستگاه‌های داخلی عنوان کرد و افزود: عده‌ای سعی دارند که دل مردم را خالی کنند و اصل نظام و انقلاب را زیر سؤال ببرند و این در صورتی است که برای این نظام خون‌ها داده نشده که بعضی شخصیت‌های وابسته به غرب تنها راه را مذاکره با آمریکا بدانند.

وی تصریح کرد: جوانان ما هشت سال دفاع مقدس مبارزه کردند و امروز هم اگر اعتماد شود، باپشتکار و امید به سمت جلو حرکت می‌کنند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: امروز نقدینگی کشور حدود ‌۱۵۰۰ میلیارد تومان است که پول نقد و ارز در دست مردم است که به فرموده‌ی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) جهت‌گیری درست این مبالغ در سه بخش صنعت، کشاورزی و مسکن فرصت خوبی جهت تحقق اقتصاد مقاومتی است و مخالفت با این طرح‌ها تهدید و مشکل‌ساز است.

ابوحمزه به ۲۴ اصل مشخص‌شده از سوی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در سیاست‌های اقتصادی مقاومتی اشاره و اظهار کرد: در محورهای مشخص‌شده در این ۲۴ اصل راه‌حل همه‌ی مشکلات اقتصادی گنجانده‌شده که در بحث ارز، کشاورزی، صنعت، خدمات، نقدینگی و… قابل‌اجراست.

وی بابیان اینکه مشکلات اقتصادی قابل‌حل است همه‌ی مسئولان در همه‌ی بخش‌ها را ملزم به انجام کار صادقانه برای حل مشکلات کرد و گفت: مدیریت جهادی لازمه‌ی حل مشکلات امروز است و هدف دشمنان در داخل و خارج از کشور در درازمدت تغییر رفتار و گفتار و افکار مردم‌ نسبت به‌نظام جمهوری اسلامی و با محورهای هسته‌ای، موشکی، تروریسم و جدا کردن جمهوری و نظام اسلامی از نهضت‌های آزادی‌بخش است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در ادامه بزرگ‌ترین جهاد را بصیرت افزایی دانست و بیان کرد: امروز با سه دسته از مدیران روبه‌رو هستیم، عده‌ای که نمی‌دانند و باید آگاه شوند، عده‌ای که نمی‌توانند که باید به تکلیف این‌ها رسیدگی شود و عده‌ای که نمی‌خواهند که باید گوششان را گرفت و پیچاند.

 ابوحمزه در پایان خاطرنشان کرد: در بحث مدیریتی الگوی ما قرآن و پیامبر اکرم (صلی ا… علیه‌وآله‌وسلم) است اینکه آقایان مطرح می‌کنند باید فرماندهان نظامی را مردم انتخاب کنند مگر نه اینکه پیامبر (ص) و امیر المومنین خود فرماندهان نظامی را انتخاب می‌کردند و امروز درزمان غیبت حضرت ولی‌عصر (عج) ولی‌فقیه عهده‌دار این امر است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت آب و هوای کرمان

زنگ خطر بروز کبد چرب در جامعه؛ داروی فیبرینوژن بیماران پیوند کبد موجود نیست

آفت برگخوار پاییزه در مزارع گندم کنترل شد

پیام تسلیت محمدعلی کریمی در پی درگذشت محمدعلی علومی

توقیف73 خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق در کرمان

رهایی جوان کهنوجی از چنگال آدم ربایان

آغاز ثبت‌نام الکترونیکیِ کلاس‌اولی‌ها از امروز / ثبت‌نام هفتم و دهمی‌ها بعد از اعلام نتایج امتحانی انجام می‌شود

تشکیل کمیته جلوگیری از طغیان سرخک در رفسنجان با مشاهده سومین مبتلا به این بیماری

رفع تنش آبی ۳۹۸ روستای استان با افتتاح 20 حلقه چاه آب

جمعه ۲۱ اردیبهشت آخرین مهلت استفاده از کالابرگ الکترونیکی

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)