کد خبر: ۲۹۴۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳
ارسال به دوستان
ذخیره
استاندار کرمان:
استاندار کرمان گفت: چهلمین سال پیروزی انقلاب هم به معنای بلوغ و کامل شدن است و باید کامل شدن انقلاب اسلامی را در برنامه ها نشان بدهیم و تبیین این بلوغ باید انرژی مثبت مضاعفی به جامعه و مردم ما وارد کند.
استاندار کرمان گفت: چهلمین سال پیروزی انقلاب هم به معنای بلوغ و کامل شدن است و باید کامل شدن انقلاب اسلامی را در برنامه ها نشان بدهیم و تبیین این بلوغ باید انرژی مثبت مضاعفی به جامعه و مردم ما وارد کند.

دکترمحمدجواد فدایی امروز دوم دی ماه در دومین همایش ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استانداری کرمان اظهار کرد: چهلمین سال پیروزی انقلاب باید کاملا متفاوت از سال های قبل برگزار شود.

وی افزود: چهلمین سال پیروزی انقلاب هم به معنای بلوغ و کامل شدن است و باید کامل شدن انقلاب اسلامی را در برنامه ها نشان بدهیم و تبیین این بلوغ باید انرژی مثبت مضاعفی به جامعه و مردم ما وارد کند تا با تلاش و حرکت بیشتر بعد ازین بتوانیم به فعالیت خود ادامه بدهیم.

فدایی تصریح کرد: یکی از کارهایی که باید صورت بگیرد، فضاسازی عمومی شهرهاست و باید به نحوی تغییر پیدا کند تا برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب کاملا محسوس و تا مدتی نیز ماندگار باشد.

وی با تاکید بر کیفیت و محتوای برنامه ها بیان کرد: باید برنامه ها تاثیرگذار، فاخر، مردمی، جاذب و همراه با بار معنوی باشد و در خلال برنامه ها باید همدلی، همکاری، یکرنگی و همزبانی مسوولان را به مردم به خوبی نشان بدهیم که این همبستگی و همدلی وجود دارد و می تواند در راه آینده ما تاثیر داشته باشد.

استاندار کرمان گفت: باید از این فرصت برای ارائه خدمات بیشتر به مردم استفاده کنیم تا خاطره خوبی از این ایام برای آنها در ذهن بماند و افتتاح پروژه ها به معنای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم تاثیرگذار است و این مرسوم بوده که در دهه فجر پروژه هایی افتتاح می شده و در چهلمین سال باید این پروژه ها افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه ملاقات های عمومی و پاسخگویی به مردم و حل مشکلات آنها باید در ایام دهه فجر مورد توجه مسوولان استان و شهرستان ها باشد، افزود: یکی از فعالیت های دهه فجر برپایی نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله انقلاب است که چه در فضای مجازی و چه فیزیکی، می تواند تاثیرگذاری باشد که شاید خیلی از مطالب را بیان کرده و پیام آور خوبی برای جامعه ما باشد.

به گزارش ایسنا، "احمد علی‌رمضانی" مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان نیز در این جلسه اظهار کرد: وقتی می گوییم رسانه های نظام، فقط صدا و سیما را نمی گوییم، همه تریبون ها را می گوییم که بخشی از آن تریبون های نماز جمعه، روزنامه، سایت و ... را شامل می شود و ممکن است تاثیر متفاوت داشته باشند و باید از رسانه ها تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی گفته شود.
آخرین اخبار

انسداد 10 راه روستایی در بم و آبگرفتگی برخی از منازل روستایی

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

کشف مواد مخدر و سلاح جنگي از قاچاقچیان مواد مخدر در ریگان

روستای چاه‌غلامعلی زرند مسدود شد  

رفع ۱۶ نقطه حادثه‌خیز و اجرای پل عابر پیاده در پنج نقطه حادثه‌خیز شهر کرمان

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی امروز و فردا / روند افزایش دما از روز یکشنبه

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود

سیل و بارندگی  ۱۳۳ میلیارد تومان به بخش کشاورزی عنبرآباد خسارت وارد کرد

باند سازمان يافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)