کد خبر: ۳۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
ارسال به دوستان
ذخیره
نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز با رهبری‌های هوشمندانه مقام معظم رهبری و هوشیاری و تلاش مبارزان دیپلماتی کشور ملت ما مقتدرانه در معادلات پیچیده جهانی حضوری موثر دارد.
نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: در این شرایط سخت نباید در بیرون گود نشست و فضای کشور را در مذاکرات دو قطبی کرد، چراکه این بحث ملی است و همه در یک کشتی نشسته‌ایم و امروز عده‌ای با نگاه سیاسی و جناحی خود آماده شده‌اند که اگر توافق بشود ندای «وا اسلاما» سر دهند، اگر هم توافق نشد بگویند ما از اول گفتیم که این تیم به جایی نمی‌رسد و تعامل فایده‌ای ندارد، بنابراین در این شرایط همه باید حول محور رهبری همدل، همصدا و همزبان پیرامون این مورد ملی باشیم.

به گزارش گفتارنو به نقل از صدای زرند از کوهبنان، حسین امیری ظهر امروز در جمع راهپیمایان روز قدس کوهبنان اظهار داشت: مردم مظلوم فلسطین نماد ستمدیدگان و مظلومان جهان هستند.
 
وی بیان داشت: روز قدس نماد حمایت مردم ما از مظلومان تاریخ است که این حمایت هم از ویژگی‌های مبارزاتی امام بزرگوار و هم از شاخصه‌های انقلاب اسلامی است.
 
نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انقلاب اسلامی ما یک انقلاب فرهنگی است که در راستای حاکمیت مستضعفین و غلبه بر سلطه بود و این ویژگی در حمایت‌های تمام عیار ملت ما، نظام و رهبری معظم انقلاب اسلامی از مردم مظلوم فلسطین بروز کرد، بنابراین هر جا ظلمی آشکار شد چه در عراق، افغانستان، سوریه و یمن ملت، نظام و رهبری از مردم مظلوم این کشورها دفاع کردند.
 
امیری اضافه کرد: امروز در حالی که در یک نبرد نابرابر دیپلماسی که علنی قدرت پنج قدرت بزرگ در برابر ما چند سال است صف کشیده‌اند و جنگ اقتصادی و جنگ نفت را راه انداخته‌اند ملت ما یک تنه در برابر قدرتمندان جهان ایستاده اما مردم مظلوم فلسطین، سوریه و یمن را فراموش نکرده‌ایم.
 
وی بیان داشت: با توجه به همه شرایط پیش آمده در ۳۶ سال گذشته اما هیچ گاه در اراده ملت ما در حمایت از قدس عزیز قبله اول مسلمین خللی ایجاد نشده است در حالی که در سخت‌ترین شرایط ما از این ملت مظلوم دفاع می‌کنیم که عده‌ای به اسم اسلام که خود را خادم حرمین الهی و نبوی‌می دانند مردم مظلوم و بی‌دفاع مسلمان یمن را زیر بمباران ظالمانه خود دادند.
 
این نماینده مجلس تأکید کرد: اینها هم‌پیمان با صهیونیست‌ها و رژیم جعلی صهیونیستی به‌دنبال ابتر کردن دفاع دیپلماسی و نبرد نابرابر ما با کمک استکبار جهانی در این مذاکرات هستند از طرفی عربستان جنگ یمن را تنها برای ابقای رئیس جمهور خیانتکار یمن راه انداخته است.
 
نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز با رهبری‌های هوشمندانه مقام معظم رهبری و هوشیاری و تلاش مبارزان دیپلماتی کشور ملت ما مقتدرانه در معادلات پیچیده جهانی حضوری موثر دارد.
 
وی ابراز داشت: امروز حمایت هوشمندانه رهبری، دفاع مجلس، دولت و قوای سه‌گانه و مردم عزیز از تیم مذاکره‌کننده کشور ما را در کانون توجه دنیا به‌عنوان کشوری صلح‌طلب و منطقی قرار داده است لذا امروز نه تنها مذاکرات هسته‌ای اثر روحی حمایت ایران از قدس عزیز و مردم مظلوم فلسطین نمی‌گذارد بلکه انسجام داخلی مردم ما در روز قدس سبب تقویت تیم مذاکره‌کننده می‌شود.
 
امیری ادامه داد: امروز رژیم فاسد و جعلی صهیونیستی، عربستان و همه اربابان آنان می‌دانند اگر توافق حاصل شود و یا نشود مسئله هسته‌ای رفع شود یا نشود در اراده ملت ما برای حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین تغییری ایجاد نمی‌شود.
 
وی یادآور شد: مذاکرات هسته‌ای امروز به مرحله حساس خود رسیده است، پس در این ایام دعا می‌کنیم که خداوند خیر ملت ما و منافع ملی ما را نتیجه اصلی این مذاکرات قرار دهد، چراکه این مذاکرات یک دیپلماسی عادی، دوجانبه و چندجانبه نیست که منجر به یک تفاهمنامه شود و پایان پذیرد و دیپلماتیک کاملاً نابرابر و یک مبارزه نفس‌گیر دیپلماسی را در پیش داریم که یک کشور یک تنه در مقابل پنج قدرت بزرگ جهان و مدعی اقتصاد قرار گرفته است.
 
نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: ما به‌ دنبال سلاح هسته‌ای و بمب اتمی نیستیم و دشمنان ما غنی‌سازی را به رسمیت شناخته‌اند و پذیرفته‌اند که ما کشوری صاحب فناوری هسته‌ای هستیم.
 
امیری یادآور شد: مقام معظم رهبری بارها تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای را دلسوز، انقلابی، شجاع، متدین و در آخرین بار امین قلمداد کرده‌اند که هر کدام از کلمات در چارچوب مذاکرات معنی و بار خاص خود را دارد.
 
وی تبیین کرد: اگر مذاکرات هسته‌ای به نتیجه برسد دنیا خواهد فهمید ما دنبال استفاده صلح‌آمیز هستیم و ما به دنیا ثابت کرده‌ایم که به دنبال تعامل هستیم.
 
نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در هر صورت دنیا هم رفتاری غیر از رفتار گذشته با غرب خواهد داشت و هم اینکه با کشور ما تعامل بیشتری را نشان می‌دهد.
 
امیری تصریح کرد: از طرفی بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسئولان نظام در ماه مبارک رمضان حجت را بر همگان تمام کرد که تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای در چارچوب تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی و نظام حرکت می‌کند.
 
وی اضافه کرد: در این شرایط سخت نباید در بیرون گود نشست و فضای کشور را در مذاکرات دو قطبی کرد، چراکه این بحث ملی است و همه در یک کشتی نشسته‌ایم و امروز عده‌ای با نگاه سیاسی و جناحی خود آماده شده‌اند که اگر توافق بشود ندای «وا اسلاما» سر دهند، اگر هم توافق نشد بگویند ما از اول گفتیم که این تیم به جایی نمی‌رسد و تعامل فایده‌ای ندارد، بنابراین در این شرایط همه باید حول محور رهبری همدل، همصدا و همزبان پیرامون این مورد ملی باشیم.
 
امیری ابراز داشت: مقام معظم رهبری سال جاری را سال همدلی و همزبانی دولت و ملت نام نهاده‌اند سالی که دولت باید ملت را درک کند و ملت هم شرایط دولت را تا با همدلی و همزبانی یعنی وحدت کلمه خارج از نگاه سیاسی و جناحی این مرحله را پشت سر بگذاریم.
 
نماینده مردم شهرستان های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این شرایط سخت هم دولت باید توان و هنر خود را به کار ببندد که زندگی مردم آسیب کمتری ببیند و هم ملت، جناح‌ها، احزاب و رسانه‌ها با سعه‌صدر کمک کنند این مرحله حساس را پشت سر بگذاریم.
 
نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اقتصاد شهرستان کوهبنان براساس معادن ذغال سنگ است اما مشکلات داخلی و رکود جهانی موجب مشکلاتی در عرصه فولاد کشور شده است در حالی که معادن ذغال سنگ در گذشته تا سال ۸۳ با ضرر و زیان همراه بوده اما از سال ۸۳ تا ۸۶ وضعیت درآمد شرکت ذغال سنگ بهبود پیدا کرد و زمینه را برای پرداخت برخی بدهی‌ها فراهم کرد، اما از سال ۸۶ دوباره شاهد بی‌نظمی مالی در ذغال سنگ هستیم.
 
وی عنوان کرد: عدم آماده‌سازی جبهه‌های جدید کار و فعالیت در تونل‌های معدن، رکود جهانی فولاد در نهایت کاهش قیمت ذغال سنگ و سنگ آهن مشکلاتی را در پرداخت حقوق کارگران معادن به‌وجود آورده است.
 
این نماینده مجلس گفت: چند سالی است که بازنشستگان شرکت ذغال سنگ تحت فشار هستند و هنوز حقوق خرداد ماه آنها پرداخت نشده در حالی که صندوق فولاد بیش از ۱۸۰ هزار عضو دارد و بیش از ۹۵ نماینده درگیر رفع مشکلات بازنشستگان هستند.
 
امیری تصریح کرد: جاده ارتباطی کوهبنان به مرکز استان کرمان و شهرستان زرند در سال ۸۶ کلید خورد اما به حال خود رها شده بود لذا با پیگیری‌های به‌عمل آمده مجوز جدول ۲۱۵ این جاده اخذ شد و از ماده ۱۸۰ نیز مبلغی به این امر اختصاص داده شد که عملیات اجرایی این جاده در حال انجام است و امیدواریم با تزریق بودجه با همین سرعت کار ادامه یابد.
 
وی از پیگیری انتقال گاز شهری به دهستان خرمدشت و روستاهای شمالی شهرستان کوهبنان و همچنین راه‌اندازی کارگاه تراش سنگ‌های قیمتی، توسعه کشت گل محمدی و گیاهان دارویی با همکاری فنی و حرفه‌ای خبر داد.
 
نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی افزود: عملیات احداث بیمارستان ۳۲ تختخوابی کوهبنان به پایان رسیده است و نیروهای مورد نیاز این بیمارستان جذب شده‌اند که حدود ۵۲ نفر پرستار، پزشک عمومی و متخصص استخدام شده‌اند و دنبال خرید تجهیزات هستیم که ان‌شاء‌الله در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
وکیل ملکی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
0
0
باسلام
خدا با ماست شک نکنید به ما هم سربزنید ممنون
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

کرمان بهترین نقطه کشور برای تولید انرژی خورشیدی

استخدام نيروي پليس در شمار زيادي از رشته‌هاي دانشگاهي

آغاز پخش سریال تلویزیونی بدل از جمعه

این سرطان دیگر یک بیماری سالمندان نیست / افزایش سرطان روده بزرگ در کودکان و نوجوانان

وقوع ناپایداری‌های جوی در نقاط مختلف استان کرمان

فراهم شدن امکان پرداخت مالیات در ۱۵ قسط

با گذشت اولیای دم  جوان جازموریانی از قصاص رهایی یافت

تعطیلی «پنجشنبه‌ها» تصویب نشد

نظارت چندانی بر عملکرد باشگاه‌ها وجود ندارد

آغاز ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس فرهنگ در کرمان از امروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)