کد خبر: ۳۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱
ارسال به دوستان
ذخیره
فرماندار کوهبنان بر مواظب بیشتر در فضا های پر تراکم از جمله فضا های ورزشی تاکید کرد و افزود در صورت غفلت و کوتاهی ما و عدم اجرای برنامه های فرهنگی، مشاوره ای و ... افراد سود جو زمینه اغفال و توزیع مواد مخدر را در این فضا ها رقم خواهد زد و مشکلاتی را برای جوانان پیش می آورد.
فرماندار کوهبنان گفت: متاسفانه یکی از موادی که امروزه در بین جوانان و نوجوانان شیوع پیدا نموده استفاده از ناس است که به دلیل تهیه آسان و عدم برخورد قانونی بسیاری از افراد از این ماده استفاده می کنند و بسیاری از مغازه داران نیز به دلیل عدم آگاهی و یا کسب سود بیشتر به دنبال توزیع این ماده هستند و اگر عنایت ویژه ای صورت نگیرد بسیاری از دانش آموزان و ورزشکاران نیز به مصرف این ماده روی خواهند آورد.

به گزارش گفتارنو محمدرضا مهدلو در چهارمین جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر گفت: از قرن‌های گذشته کشورهای مستکبر جهت استعمار و استثمار کشورهای جهان سوم از شیوه های مختلفی بهره می‌جستند که فراهم نمودن زمینه انحراف و نابودی جوانان و نوجوانان به شیوه‌های مختلف نیز در دستور کار آنان قرار گرفت.

وی یادآور شد پس از پیروزی انقلاب اسلامی و کوتاه شدن دست ابرقدرت‌ها از کشور عزیز اسلامی آنان با توسل به شیوه های مختلف از جمله توزیع مواد مخدر با قیمت پایین سعی نمودند تا رخوت و سستی را در بین قشر جوان جامعه افزایش دهند که البته در این راستا موفقیت هایی را نیز بدست آوردند.

فرماندار کوهبنان یادآور شد به همین بهانه بود که آنان وارد کشور افغانستان شدند تا سطح زیر کشت زمین های مواد اولیه تولید مواد مخدر را افزایش دهند و در راستای تولید بیشتر مواد صنعتی گام بردارند تا بتوانند بدین وسیله سلطه خویش را بر برخی از کشورها افزایش دهند که متاسفانه به دلیل عدم آگاهی، مصرف اسان، قیمت پایین، قابلیت جابجایی و .... بسیاری از افراد گرفتار مواد صنعتی شده اند.

وی خاطر نشان کرد در حال حاضر بسیاری از پرونده های وارده به دستگاه قضایی به طور مستقیم و یا غیر مستقیم به مواد مخدر مربوط می‌شود و کانون گرم بسییاری از خانواده ها به دلیل توزیع و استعمال این مواد در آستانه فروپاشی قرار دارد که این خود می‌تواند برای فرزندان این خانواده ها مشکلات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی را در پی داشته باشد.

مهدلو گفت: متاسفانه یکی از موادی که امروزه در بین جوانان و نوجوانان شیوع پیدا نموده استفاده از ناس است که به دلیل تهیه آسان و عدم برخورد قانونی بسیاری از افراد از این ماده استفاده می کنند و بسیاری از مغازه داران نیز به دلیل عدم آگاهی و یا کسب سود بیشتر به دنبال توزیع این ماده هستند و اگر عنایت ویژه ای صورت نگیرد بسیاری از دانش آموزان و ورزشکاران نیز به مصرف این ماده روی خواهند آورد.

وی عدم استقرار سازمانهای مردم نهاد در شهرستان کوهبنان را یک نقیصه دانست و افزود با توجه به شرایط موجود راه اندازی این سازمانها تحت نظارت نیروی انتظامی و بهزیستی ضروری به نظر می رسد که امیدواریم در اینده نزدیک شاهد فعالیت این نهاد در کوهبنان باشیم.

فرماندار کوهبنان بر مواظب بیشتر در فضا های پر تراکم از جمله فضا های ورزشی تاکید کرد و افزود در صورت غفلت و کوتاهی ما و عدم اجرای برنامه های فرهنگی، مشاوره ای و ... افراد سود جو زمینه اغفال و توزیع مواد مخدر را در این فضا ها رقم خواهد زد و مشکلاتی را برای جوانان پیش می آورد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

برگزیدگان نخستین رویداد داستان مصور دفاع مقدس معرفی و تجلیل شدند

زمان پخش فصل سوم سریال «سرزمین مادری» مشخص شد

پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی هوا در مناطق مختلف کرمان

پانسمان‌های سوختگی بیمه نیست، اغلب بیماران قادر به تهیه آن نیستند / گلایه از غیراستاندارد بودن تخت‌های سوختگی کشور

قیمت طلا، سکه و ارز شنبه ۲۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳

امکان ثبت نام سرویس مدرسه از اول خرداد

مسئولان ذغالسنگ استان به دستگاه قضایی احضار شدند

اظهارات «تاج» درخصوص جزئیات جدید پرونده فساد در فوتبال

تاکید فرماندار بر رفع نقاط حادثه‌خیز کرمان: حفظ جان شهروندان مهمترین وظیفه است

ریزش زغال سنگ جان کارگر معدن کوهبنان را گرفت

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

افرادی که کارت سوخت آنها خارج از طرح کدینگ است به شرکت نفت مراجعه کنند   (۱ نظر)