کد خبر: ۳۱۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷
ارسال به دوستان
ذخیره
مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر سیرجان در آیین معارفه مطرح کرد
جمشید ملارحمن به عنوان مدیرعامل جدید شرکت معدنی و صنعتی گل گهر سیرجان با حضور مسئولان کشوری و محلی معرفی شد و از خدمات ناصر تقی زاده مدیرعامل سابق این شرکت تقدیر شد.

جمشید ملارحمن به عنوان مدیرعامل جدید شرکت معدنی و صنعتی گل گهر سیرجان با حضور مسئولان کشوری و محلی معرفی شد و از خدمات ناصر تقی زاده مدیرعامل سابق این شرکت تقدیر شد.

 این آیین روز یکشنبه با حضور رئیس سازمان نظام مهندسی معدن کشور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، نمایندگان مردم شهرستان سیرجان و بردسیر و شهربابک در مجلس، سرپرست فرمانداری و امام جمعه سیرجان و جمعی از مردم و کارکنان این شرکت در سیرجان برگزار شد.

منطقه معدنی و صنعتی گل گهر با داشتن معادن غنی از سنگ آهن به عنوان یکی از مطرح ترین قطب های فعال معدنی، صنعتی در خاور میانه است که دارای قابلیت های بسیاری برای تبدیل شدن به یک منطقه بزرگ و رقابتی در سطح ایران و حتی جهان محسوب می شود

شرکت معدنی و صنعتی گل گهر سیرجان به عنوان یکی از شرکت های فعال این منطقه، نقشی مهم در سیاست گذاری و مدیریت منطقه را برعهده دارد و این شرکت در حال حاضر با ظرفیت تولید بیش از ۱۵ میلیون تن کنسانتره و بیش از ۱۰ میلیون تن گندله بزرگترین تولید کننده کشور است.

این شرکت با اجرای پروژه های توسعه و بهینه سازی خطوط شرکت، در افق چشم انداز، مجموع تولیدات سالانه این شرکت به بیش ۳۰ میلیون تن خواهد رسید.

شرکت معدنی و صنعتی گل گهر سیرجان برای توسعه زنجیره ارزش خود با تاسیس شرکت های فولادی سهم خود را در تولید محصولات فولادی نظیر آهن اسفنجی توسعه داده است و در آینده نه چندان دور با تولید اسلب نازک و مقاطع فولادی این زنجیره را تکمیل خواهد کرد و این شرکت نخستین منطقه ای در ایران خواهد بود که تمامی فرآیند تولید از معدن تا محصول نهایی را در یک منطقه در کنار هم قرار داده است.

**گل گهر سیرجان در اجرای مسئولیت ها موفق بوده است

سرپرست فرمانداری سیرجان نیز در این آیین گفت: حضور شرکت معدنی و صنعتی گل گهر سیرجان افتخارات بسیاری برای شهرستان سیرجان و استان کرمان رقم زده و این شرکت در حمایت ها و انجام مسئولیت های اجتماعی موفق ظاهر شده است.

محمد محمودآبادی با بیان اینکه سیرجان دارای نیروی انسانی، صنعت و معادن غنی است افزود: این شهرستان با داشته های بالقوه توانایی ها، معنویت و وجود نیروهای متخصص در تمامی حوزه ها از جمله دینی در طول تاریخ درخشیده است.

وی تصریح کرد: سیرجان شهر رسانه، صنعت و معدن است لذا اهمیت و نقش آفرینی این شهرستان همواره در تحولات کشور و منطقه مشهود بوده است و انتخاب مدیرعامل شرکت گل گهر سیرجان می تواند پویایی و نوآوری در چرخه تولید کشور به همراه داشته باشد.

سرپرست فرمانداری ویژه سیرجان با بیان اینکه مدیران شایسته از تمامی داشته ها برای اعتلای نام جمهوری اسلامی و توسعه صنعت استفاده می کنند گفت: از تصمیمات ناصر تقی زاده مدیرعامل سابق شرکت گل گهر سیرجان برای اعتلای صنعت و معدن استان و سیرجان تقدیر می شود و زحمات وی شاید قطره ای از توانایی نیروهای متخصص و توانمند سیرجانی سیرجانی باشد.

وی عنوان کرد: جمشید ملارحمن مدیرعامل جدید شرکت معدنی و صنعتی گل گهر سیرجان نیز با کارنامه درخشان و روشن در حوزه صنعت و معدن، توان و تجربه فراوان، می تواند این چرخه را در سال رونق تولید به رشد و توسعه برساند.

محمود آبادی افزود: گل گهر یکی از نشانه های رونق تولید و یکی از شرکت های موثر در این حوزه است و با وجود این شرکت می توان در اقتصاد مقاومتی و رونق تولید به اوج قله رسید.

وی اضافه کرد: معین های اقتصادی شهرستان سیرجان شرکت های وابسته گل گهر هستند و تاکنون وظایف خود را به خوبی انجام داده اند و مردم سیرجان پس از این نیز چشم به راه مسئولیت های اجتماعی این شرکت هستند.

سرپرست فرمانداری سیرجان با بیان اینکه سیرجان با نام گل گهر در حوزه ورزش، صنعت و معدن شناخته شده است ادامه داد: رنج بیکاری از مردم سیرجان و نیازمندان با حمایت شرکت گل گهر برطرف شود و شرکت گل گهر طی سال های گذشته بیشترین نقش در پایین آوردن نرخ بیکاری شهرستان برعهده داشته است.

وی گفت: مسئولان شهرستان سیرجان با تمامی قوا در کنار شرکت گل گهر هستند و می توانند مشاوران توسعه محوری در اداره کردن شرکت صنعتی و معدنی گل گهر باشند.

**توسعه تولید استراتژی اصلی شرکت گل گهر سیرجان است

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر سیرجان نیز در این آیین گفت: توسعه تولید اساسی ترین اصل و استراتژی اصلی این شرکت است.

جمشید ملارحمن افزود: توسعه اکتشافات معدنی ایران در شرکت گل گهر سیرجان پیگیری می شود زیرا اگر به تامین مواد اولیه نپردازیم سرمایه گذاری ها پس از چندی به هدر خواهند رفت.

وی اظهار داشت: چاره ای غیر از مهندسی مدیریت، نگاه عالمانه، علمی و مدبرانه به مدیریت نهادهای تولید و توسعه صنایع معدنی کشور به عنوان پیشران اقتصاد کشور نداریم.

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر سیرجان با اشاره به پیش نیازهای تولید ایران افزود: نیاز اصلی صنعت مواد اولیه است و صیانت از منابع، بهره وری بهینه و جلوگیری از اتلاف منابع به عنوان سرمایه ملی باید در شرکت معدنی و صنعتی گل گهر سیرجان توجه شود.

وی عنوان کرد: مدیریت شرکت معدنی و صنعتی گل گهر سیرجان نگاهی ویژه به منابع انسانی و جهت دهی به سمت تولید دارد و در این راستا از حقوق منابع انسانی، معیشت، رفاه و آینده سیرجان دفاع می کنیم و به عنوان حداقل وظیفه در کنار کارمندان این شرکت هستیم.

ملارحمن گفت: ایران به جای خریدار باید فروشنده تکنولوژی های صنعتی به دنیا باشد که این امر استرانژی اصلی این شرکت است.

وی ادامه داد: توجه به زیربناها، زیرساخت ها و طرح های اساسی مشابه آبرسانی و تسریع در به ثمر رسیدن پروژه ها، توجه به مسئولیت های اجتماعی اصل علمی در شرکت معدنی و صنعتی گل گهر سیرجان دنبال می شود زیرا این فعالیت ها، اصل اساسی مسلم برای رسیدن به اهداف تولید است.

سرپرست سابق شرکت ایمیدرو با بیان اینکه از منابع گل گهر سیرجان به استان های دیگر نخواهیم فرستاد گفت: تمامی تلاش در نظام مدیریت شرکت، مهندسی هوشمندانه، نگاه به تحقق توسعه پژوهش است که با همراهی همدلی و همفکری و پرهیز از حاشیه های غیر ضروری محقق می شود.

ناصر تقی زاده مدیرعامل سابق شرکت گل گهر سیرجان نیز در این آیین حضور نداشت و مسئولان محلی و استانی از خدمات وی تقدیر کردند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

انسداد 10 راه روستایی در بم و آبگرفتگی برخی از منازل روستایی

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

کشف مواد مخدر و سلاح جنگي از قاچاقچیان مواد مخدر در ریگان

روستای چاه‌غلامعلی زرند مسدود شد  

رفع ۱۶ نقطه حادثه‌خیز و اجرای پل عابر پیاده در پنج نقطه حادثه‌خیز شهر کرمان

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی امروز و فردا / روند افزایش دما از روز یکشنبه

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود

سیل و بارندگی  ۱۳۳ میلیارد تومان به بخش کشاورزی عنبرآباد خسارت وارد کرد

باند سازمان يافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

پربازدید ها

آخرین وضعیت آبی سدهای کرمان پس از بارندگی های اخیر

ضرورت شناسه یکتا برای تمامی فعالان اقتصادی؛ کسب‌وکارهای بدون شناسه یکتا قانونی نیست

قیمت انواع سکه و طلا سه شنبه 4 اردیبهشت 1403

کاهش حقوق کارگران با تعطیلی روز پنجشنبه تخلف است

مشترکان خوش مصرف برق خانگی جوایز نقدی و خودرو دریافت خواهند کرد

هشدار مهم به یارانه‌بگیران/ این پیامک‌ها جعلی است

معاون استاندار کرمان: از زمان واگذاری معادن زغال سنگ کرمان، هیچ توسعه‌ای در آن اتفاق نیفتاده است

سیل و بارندگی  ۱۳۳ میلیارد تومان به بخش کشاورزی عنبرآباد خسارت وارد کرد

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)