کد خبر: ۳۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹
ارسال به دوستان
ذخیره
استاندار کرمان گفت: شعار ولایت و توسعه سیاسی‌کاری نیست و جناح نمی‌شناسد، همه گروه‌ها‌ وفادار به نظام و ولایتمدار هستند، رسالت ما و کمک به توسعه و ‌پیشرفت است و قرآن هم تکلیف کرده است.
استاندار کرمان گفت: شعار ولایت و توسعه سیاسی‌کاری نیست و جناح نمی‌شناسد، همه گروه‌ها‌ وفادار به نظام و ولایتمدار هستند، رسالت ما و کمک به توسعه و ‌پیشرفت است و قرآن هم تکلیف کرده است.

به گزارش ایسنا منطقه کویر، علیرضا رزم حسینی شامگاه دوشنبه در نشست صمیمی با فرماندهان دفاع مقدس در شهرستان رفسنجان، گفت: با شعار ولایت و توسعه، از هر جناحی برای توسعه استان استفاده کردیم.

وی با تاکید براینکه هم دلی و هم زبانی که امروز در استان کرمان حاکم شده، کم نظیر است خاطر نشان کرد: این همدلی به برکت خون شهدا حاصل شده است وشهدا ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند لذا سیاست‌های راهبردی برای خدمت به مردم است و بر این سیاست پافشاری می‌ کنیم و اجازه نمی دهیم عده‌ای با ایجاد حاشیه بین مردم اختلاف بیاندازند.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه ستون های انقلاب از رفسنجان بوده است یادآور شد: رفسنجان شهدای عالی مقامی دارد که باید این شهدا را ارج بنهیم، رفسنجان نقش تعیین کننده ای در دوران جنگ داشت و امام جمعه فقید رفسنجان (آیت الله شیخ محمد هاشمیان) زمان جنگ کمک‌های زیادی به جبهه‌ها فرستاد.

وی با تاکید براینکه تکلیف شهدا روشن است اما امروز جهادگران جبهه ها که با سرافرزای به استان ها بازگشتند، باید تکلیف خود را انجام دهند، افزود: برای ساختن کشوری آباد و همراه با دیانت باید تغییر را از خودمان شروع کنیم تا بتوانیم رو به تعالی برویم.

استاندار کرمان با بیان اینکه تبلیغ بزرگترین رسالتی است که امروز رزمندگان می توانند داشته باشند، خاطر نشان کرد: رسالت انقلاب اسلامی ایجاد زندگی عزتمندانه است، گر چه زمان‌بر است اما باید از راه خودش حرکت کنیم.

رزم حسینی با اشاره با اینکه آدم های فداکاری همچون حاج قاسم سلیمانی هستند که جریانات را به نفع انقلاب اسلامی تغییر می دهند و مدیریت جهادی دارند، گفت: جامعه آرمانی، جامعه ای است که دولت جمهوری اسلامی از همه ظرفیت های مادی و معنوی برای تعالی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی مردم استفاده کند.

وی افزود: ایران مملو از سرمایه های مادی ومعنوی است و مشکلات اجتماعی نباید گسست اجتماعی بین مردم و نظام ایجاد نماید.

استاندار کرمان با تاکید براینکه ائمه جمعه در نظام جمهوری اسلامی ایران باید آبادگر ،همراه با مردم و تاثیر گذار در اقتصاد ومعاش مردم باشد، خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری مکرر فرمودند که امامان جمعه‌ از تریبون نماز جمعه بر اقتصاد مقاومتی تاکید کنند.

رزم حسینی یادآور شد: اقتصاد مقاومتی که معظم له فرمودند باید در کشور به نحو احسن اجرایی شود که نیازمند روحیه جهادی است.

وی با تاکید براینکه بدون اختیارات، اقتصاد مقاومتی میسر نمی‌شود، گفت: دو ماه گذشته استانداران شرق کشور با رئیس جمهوری دیدار کردند و تاکید داشتند که اگر اختیارات قانونی به آنان واگذار شود در جهت خلق ثروت تلاش خواهند نمود.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه همه باید وارد میدان شوند تا استان و کشور ساخته شود، افزود: اقتصاد مقاومتی به صورت پایلوت در شهرستان قلعه گنج توسط بنیاد مستضعفان در دستور کار است .

رزم حسینی به مذاکرات 5+1 نیز اشاره کرد و یادآور شد: در شرایطی که همه اطراف ما آتش های جنگی است، جمهوری اسلامی مقتدر پای میز مذاکره حاضر شده و امتیاز توافق با ایران نشان از قدرت جمهوری اسلامی است

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

توقيف تريلر حامل 9هزار ليتر سوخت قاچاق در رفسنجان

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۲۷ اردیبهشت‌ماه 1403

دستگیری عامل انتشار فیلم قدرت‌نمایی و ضرب و جرح یک شهروند در فضای مجازی

راهکارهایی برای داشتن استخوان‌های قوی

ضرورت سرمایه‌گذاری شرکت‌های بزرگ کرمان در زیرساخت ناوگان هوایی

بانک‌ها پای کار مسکن نیایند، هیچ مسکنی ساخته نمی‌شود

تداوم روند ناپایداری‌های جوی در کرمان تا اوایل هفته آینده

قیمت خودروهای داخلی روند کاهشی به خود گرفت

فعاليت هرمي شرکت پايکو و تبليغ پذيرش دانشجو در کشور عمان کلاهبرداري هستند

رئیس کل دادگستری استان کرمان عنوان کرد: جلوگیری از کاهش پرونده‌ها با حدنگاری اراضی

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

افرادی که کارت سوخت آنها خارج از طرح کدینگ است به شرکت نفت مراجعه کنند   (۱ نظر)