کد خبر: ۳۲۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸
ارسال به دوستان
ذخیره
فرمانده سپاه ثارالله کرمان:
فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: سپاه به هیچ عنوان وارد طرفداری از جناح یا افراد در بحث انتخابات نخواهد شد و سپاه تنها آگاهی و شناخت می دهد و معیارها و ملاک های افراد اصلح را بیان می کند.اگر ما می گوییم سپاه باید آگاهی دهد به این دلیل است که یک میلیون نیروهای بسیجی و تعداد قابل توجهی هم شاغل در نیروهای مسلح و سپاه داریم.
در انتخابات طرفداری از جناح یا افراد نخواهد شد اما یک میلیون بسیجی و تعدادی شاغل در نیروهای مسلح و سپاه داریم که باید آگاهی بدهیم /نگاه حزبی و جناحی به اصحاب رسانه نداریم اما عملکردشان را ارزیابی می کنیم
 
گفتارنو/ مرضیه قاضی زاده:

فرمانده سپاه ثارالله کرمان در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس با اذعان به این که برخی شهروندان با مراجعه به ایشان از  دخالت سپاه در سیاست انتقاد کرده اند، گفت: سپاه به هیچ عنوان وارد طرفداری از جناح یا افراد در بحث انتخابات نخواهد شد. سپاه تنها آگاهی و شناخت می‌دهد و معیار‌ها و ملاک‌های افراد اصلح را بیان می‌کند.

سردارغلامعلی ابوحمزه  افزود: اگر ما می‌گوییم سپاه باید آگاهی دهد به این دلیل است که یک میلیون نیرو‌های بسیجی و تعداد قابل توجهی هم شاغل در نیرو‌های مسلح و سپاه داریم.

فرمانده سپاه ثارالله خاطر نشان کرد: هر کسی از خط قرمز‌های  ولایی عبور کند، سپاه در رابطه با آن به مردم جامعه آگاهی می‌دهد.

بعضی افراد تبلیغات را شروع کردند

او در ادامه افزود: بعضی افراد تبلیغات را شروع کردند و دارند وعده و وعید می‌دهند، پول خرج می‌کنند؛ خوب تمام این‌ها خلاف قانون است و سپاه این‌ها را تبیین خواهد کرد.  

ابوحمزه با تاکید بر این جمله که ان چیزی که در مجلس مطرح شده اشتباه است، گفت: مجلس باید پاسخگو باشد، تمام مسئولین باید پاسخگوی انتقادات مردم باشند.

او با بیان این که نهضت اباعبدالله الحسین درس ها، عبرت‌ها و اخلاق‌هایی داشت، گفت: آن چیزی که جامعه ما بیش از هر چیزی نیاز دارد عبرت‌های عاشورا است.

او خاطر نشان کرد: هر عصری و هر نسلی باید الگوی عاشورا را نگاه کند و راه و هدفش را مشخص کند.

ابوحمزه با طرح این پرسش که محور عظمت محرم ۶۱ و ماندگاری ۴۰ ساله انقلاب چیست؟ گفت: شما هر نمونه‌ای که در کربلا مشاهده کردید ما در ۸ سال دفاع مقدس داریم.

او در ادامه خاطر نشان کرد: در این چهل سال هنوز نتوانسته ایم ابعاد این چهره‌ها را بشناسانیم و ناگفته‌ها بسیار زیاد است؛ تنها نسیمی از دفاع مقدس در طی این ۳۰ سال جاری منتقل شده و این نسیم جیش الوطنی سوریه و فاطمیون و ... را در پاکستان و افغانستان، لبنان، عراق و سوریه پرورش داد.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان نقش اصحاب رسانه در انتقال پیام‌های عاشورا و دستاورد‌های انقلاب اسلامی بسیار مهم تلقی کرد و افزود: نگاه ما نگاه حزبی و جناحی به اصحاب رسانه نیست و تنها عملکرد ان‌ها را می‌بینیم که آیا در مسیر بیانات و رهنمود‌های امام رهبری حرکت می‌کند یا خیر.

مشکلات اقتصادی به مرور زمان حل خواهد شد

او "ما پیروزیم" را به عنوان شعار محوری هفته دفاع مقدس امسال دانست و ابراز کرد: در این چهل سال گذشته همه اتفاقاتی که افتاد گواه این است که ما تمام قد پیروزیم و مشکلات اقتصادی ما به مرور زمان حل خواهد شد.

او با بیان این جمله که نگاه ما به درجه نیست، بلکه به پرورش استعداد‌ها برای آینده است، گفت: به جهت فرهنگ سازی در این امر در اول مهر از سرباز‌هایی که در زمینه‌های مختلف کار و تلاش داشته اند تقدیر و تشکر به عمل خواهد آمد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در خصوص قرارداد‌های سپاه ثارالله با دستگاه‌های دولتی استان تشریح کرد: از سال گذشته یک هزار و ۲۲۰ قرارداد با دستگاه‌های مختلف دولتی بسته ایم که عمده آن‌ها در شهرستان‌های محروم است که از میان تنها ۷۴۶ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد و ۳۰۰ واحد نیز برای معلولین بهزیستی در نظر گرفته شده است.

او همچنین در خصوص اقدامات سپاه ثارالله برای حمیدیه خوزستان توضیح داد: با توجه به اینکه استان کرمان به عنوان معین اقتصادی خوزستان در نظر گرفته شده است حدود ۳۰۰ واحد درحمیدیه در حال آماده شدن است که از این میان ۲۰۰ واحد در حوزه تعمیری و ۱۰۰ واحد هم احداثی است.

پزشکانی داریم که با دادن صدقه وارد اتاق عمل می‌شوند

فرمانده سپاه در بخشی از صحبت هایش با اشاره به مراجعات درمانی مردم استان به تهران، شیراز و یزد گفت: یک فرهنگ غلط در جامعه راه افتاده است که برای درمان به خارج از استان مراجعه می‌کنند.

ابوحمزه با بیان اینکه بنده استعداد‌های درخشانی در پزشکان کرمانی دیدم، اظهار داشت: ما پزشکانی داریم که با دادن صدقه وارد اتاق عمل می‌شوند و آدم‌های انقلابی و ولایی هستند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

انسداد 10 راه روستایی در بم و آبگرفتگی برخی از منازل روستایی

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

کشف مواد مخدر و سلاح جنگي از قاچاقچیان مواد مخدر در ریگان

روستای چاه‌غلامعلی زرند مسدود شد  

رفع ۱۶ نقطه حادثه‌خیز و اجرای پل عابر پیاده در پنج نقطه حادثه‌خیز شهر کرمان

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی امروز و فردا / روند افزایش دما از روز یکشنبه

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود

سیل و بارندگی  ۱۳۳ میلیارد تومان به بخش کشاورزی عنبرآباد خسارت وارد کرد

باند سازمان يافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)