کد خبر: ۳۲۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴
ارسال به دوستان
ذخیره
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان مطرح کرد:
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: سلایق، دیدگاه ها و احزاب با هر گرایش و دیدگاه محترم هستند و باید زمینه رشد آنها را در چارچوب قوانین فراهم کرد و در این رابطه باید براساس معیارها حرکت کرد.


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: سلایق، دیدگاه ها و احزاب با هر گرایش و دیدگاه محترم هستند و باید زمینه رشد آنها را در چارچوب قوانین فراهم کرد و در این رابطه باید براساس معیارها حرکت کرد.

سردار "غلامعلی ابوحمزه" امروز ششم مهرماه در دیدار با استاندار کرمان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: وظایف و تکالیف سنگینی در این مقطع از انقلاب بر عهده همه دلسوزان نظام و انقلاب است.

ابوحمزه از اهتمام، جدیت و محبت مدیریت اجرایی استان کرمان نسبت به سپاه و بسیج تقدیر کرد و ادامه داد: همدلی، صمیمیت، برادری و الفت موجود، زمینه ساز کارهای بزرگ تر و قوی تری خواهد بود و امیدواریم این روند ادامه یابد و بتوایم وظایف محوله را هر چه بهتر انجام دهیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تاکید بر اینکه در مجموعه سپاه اعتقاد داریم که همه ما در یک کشتی نشسته ایم که هدف و غایت آن مشخص است و همه باید تلاش کنیم که آن را به هدف نهایی آن که تحقق عدالت جهانی است، برسانیم گفت: در سپاه و بسیج بر این اعتقاد و باور هستیم که باید از ظرفیت های این مجموعه برای کمک به دولت و دستگاه های اجرایی استفاده کنیم و الان نیز اعلام می کنیم در هر بخش که امکان کمک باشد، ورود خواهیم کرد تا کارها قوی تر و وسیع تر انجام شود زیرا سپاه و بسیج متعلق به نظام و مردم هستند و ظرفیت های بسیار خوبی در این حوزه ها وجود دارد.

ابوحمزه با تاکید بر این مطلب که باید از ظرفیت های سپاه و بسیج به خوبی استفاده کرد، گفت: محوریت کارها در نظام جمهوری اسلامی را ولایت می دانیم و فصل الخطاب و عامل اصلی نگهدارنده این نظام در چهار دهه گذشته، تبعیت از ولایت بوده است.

وی با اشاره به اینکه استفاده از دیدگاه های مختلف موجب رشد، تعالی و بالندگی نظام جمهوری اسلامی می شود، اظهار کرد: سلایق، دیدگاه ها و احزاب با هر گرایش و دیدگاه محترم هستند و باید زمینه رشد آنها را در چارچوب قوانین فراهم کرد و در این رابطه باید براساس معیارها حرکت کرد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز تاکید کرده اند که باید میدان را برای نیروهای ولایی باز کرد تا بر اساس مدیریت جهادی خدمات بهتری به مردم ارائه شود اظهار کرد: هر چه از دیدگاه ها و نظرات مختلف استفاده کنیم نتیجه آن رشد و تعالی و بالندگی نظام خواهد بود.

استان کرمان با دارا بودن استعداد نیروی انسانی، منابع، تکنولوژی، منابع طبیعی در تمامی عرصه ها در کشور حرف برای گفتن دارد و باید با ایجاد هم افزایی و افزایش تعاملات، به جایی رسید تا این استان در عرصه های مختلف به رتبه های بالا دست یابد.

وی موضوع خودباوری را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: باید باور کنیم که می توانیم و در این زمینه اقدامات فرهنگی و تبلیغی در دست انجام است تا میدان را برای کار و تلاش بیشتر باز کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در پایان با بیان اینکه به تناسب نوع مدیریت و نوع جایگاه، مدیر نداریم و باید در این راستا کادرسازی را مد نظر قرار داد و رهبری نیز در این زمینه به جانشین پروری تاکید کرده اند تاکید کرد: بار اصلی انقلاب بر دوش مردم است و هر چه بتوانیم کمک حال مردم باشیم، زمینه رشد و تعالی نظام را فراهم خواهیم کرد.

منبع: ایسنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۲۷ اردیبهشت‌ماه 1403

دستگیری عامل انتشار فیلم قدرت‌نمایی و ضرب و جرح یک شهروند در فضای مجازی

راهکارهایی برای داشتن استخوان‌های قوی

ضرورت سرمایه‌گذاری شرکت‌های بزرگ کرمان در زیرساخت ناوگان هوایی

بانک‌ها پای کار مسکن نیایند، هیچ مسکنی ساخته نمی‌شود

تداوم روند ناپایداری‌های جوی در کرمان تا اوایل هفته آینده

قیمت خودروهای داخلی روند کاهشی به خود گرفت

فعاليت هرمي شرکت پايکو و تبليغ پذيرش دانشجو در کشور عمان کلاهبرداري هستند

رئیس کل دادگستری استان کرمان عنوان کرد: جلوگیری از کاهش پرونده‌ها با حدنگاری اراضی

معاون وزیر نیرو خبر داد: معافیت کشاورزان از پرداخت هزینه برق تا چهارماه

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

افرادی که کارت سوخت آنها خارج از طرح کدینگ است به شرکت نفت مراجعه کنند   (۱ نظر)