کد خبر: ۳۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹
ارسال به دوستان
ذخیره
مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان درباره کاهش بودجه باشگاه گفت: اگر ما وضعیت تورم موجود در جامعه و افزایش بازی های فصل جاری را در نظر بگیریم بودجه این فصل باشگاه مس رفسنجان با کاهش مواجه است که البته یکی از دلایل آن می تواند به افت قیمت مس در بازارهای جهانی برگردد اما در مجموع ما توقع داریم نگاه ویژه ای به باشگاه مس رفسنجان انجام شود.
مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان از آغاز تمرینات این تیم برای حضور قوی تر در رقابت های لیگ یک کشور خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر، علی زینلی در این مورد اظهار داشت: تمرینات تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان برای حضور هر چه بهتر این تیم در فصل آینده با حضور رسمی سرمربی جدید از امروز شنبه با حضور بازیکنان بومی و جدید آغاز خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان به معرفی کادر فنی تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان در فصل جدید رقابتهای لیگ دسته اول پرداخت و گفت: میشو کرستیچوویچ سرمربی مس رفسنجان به همراه حسین خالقی(سرپرست)، وحید امیری، محمد امیر پناهی(مربیان)، مهدی محمد حسینی(مربی دروازه بان ها) و مهدی شیرازی(مترجم) اعضای کادر تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان در فصل ۹۵-۹۴ انتخاب شده و همچنین غلامرضا ناصری و حسین مهدی نژاد به عنوان تدارکات در این تیم حضور خواهند داشت.

زینلی با بیان اینکه گزینه های مختلفی برای سرمربیگری مس رفسنجان مطرح بود، تصریح کرد: باشگاه مس رفسنجان در آخر سکان هدایت تیم را در فصل ۹۵-۹۴ به میشو کرستیچوویچ مربی کروات سپرد.

وی افزود: میشو کرستیچوویچ دو سال سابقه مربیگری تیم جوانان هایدوک اسپلیت، کمک مربی تیم ملی کروواسی، کمک مربی تیم ملی کروواسی زیر نظر ایگور استیماس، سرمربی تیم هایدوک، سرمربی تیم زیرینسکی بوسنی را از جمله در کارنامه خود دارد.

وی درباره اینکه از سایر تیم ها در مورد وضعیت بدنسازی و آمادگی پیش از فصل عقب تر نیستید، پاسخ داد: عقب تر هستیم اما با توجه به فصل فرسایشی که در پیش رو داریم خیلی متضرر نشده ایم چرا که برخی از تیم ها نیز اردوی آماده سازی خود را از هفته آینده آغاز می کنند.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان با بیان اینکه تیم برای لیگ برتر بسته نشده است، تصریح کرد: با این وجود تمام هم و غم خود را خواهیم داشت که از مقام نایب قهرمانی فصل قبل دفاع کنیم.

زینلی درباره بازیکنان اضافه شده به ترکیب تیم مس رفسنجان، گفت: برای فصل جاری تاکنون با امیر خدامرادی، وحید عرمی، نصرالله درفشی، سید کاظم حیات منش، وحید نعمتی به توافق رسیده ایم و قرارداد بازیکنان فرید طالقانی، سجاد بیرانوند، نادر فتح الهی، میرزاحسینی، حسین کاویانی، علی علیزاده، امیرحسین کشاورزی، علیرضا محمودی، سجاد عسکری، رضا ستاری، بهرام رشیدفرخی و مصطفی اسماعیل زاده در حال تمدید است.

وی همچنین از آغاز اردوی آمادگی این تیم از روز دوشنبه یا سه شنبه در داخل استان و احتمالا سرچشمه خبر داد و یادآور شد: هشت تا ۹ بازیکن جوانان را نیز انتخاب کرده ایم که در این اردو حضور خواهند داشت.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان با گلایه از وینگو بگوویچ سرمربی سابق این تیم، تصریح کرد: وی با ما قرارداد نداشت اما قول داده بود که به مس رفسنجان می آید پس از اینکه بر سر مبلغ به توافق رسیدیم به یکباره به تیم مس کرمان رفت و از این بابت ما گله مند هستیم اما به هر حال خوشحالیم با مربی موفق دیگری قرارداد بستیم.

زینلی همچنین درباره کاهش بودجه باشگاه مس رفسنجان گفت: اگر ما وضعیت تورم موجود در جامعه و افزایش بازی های فصل جاری را در نظر بگیریم بودجه این فصل باشگاه مس رفسنجان با کاهش مواجه است که البته یکی از دلایل آن می تواند به افت قیمت مس در بازارهای جهانی برگردد اما در مجموع ما توقع داریم نگاه ویژه ای به باشگاه مس رفسنجان انجام شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

تیراندازی مرگبار؛ رسم غلط تیراندازی در مراسم عروسی در عنبرآباد دو کشته بر حای گذاشت

نقدی به سخنان رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان درباره خرابی دستگاه ام.آر.ای کلینیک بعثت و مجوز انرژی اتمی

کبد جوان 22 ساله کرمانی، به یک بیمار زندگی دوباره بخشید

تخریب بخشی از یخدان محمودآباد سیرجان در بارش‌های اخیر

کارگاه تولید مواد مخدر صنعتی در ماهان متلاشی شد

انسداد 10 راه روستایی در بم و آبگرفتگی برخی از منازل روستایی

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

کشف مواد مخدر و سلاح جنگي از قاچاقچیان مواد مخدر در ریگان

روستای چاه‌غلامعلی زرند مسدود شد  

رفع ۱۶ نقطه حادثه‌خیز و اجرای پل عابر پیاده در پنج نقطه حادثه‌خیز شهر کرمان

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)