کد خبر: ۳۳۳۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵
ارسال به دوستان
ذخیره
ائمه جمعه در خطبه های خود چه گفتند
به گزارش گفتارنو و به نقل از خبرگزاری ها ائمه جمعه استان در خطبه های این هفته خود به دستگیری روح الله زم اشاره و از دستگاه قضا خواستار معرفی و محکومیت سرشبکه های داخل کشور شدند. ائمه جمعه همچنین پالرمو و برجام را مورد انتقاد قرار داده و آنرا با معاهده کاپیتالاسیون مقایسه کردند و گفتند اینها چیزی جز تحقیر برای کشورمان به ارمغان نمی آورد. جنگ ترکیه با سوریه و اعتراضات لبنان از دیگر محورهای سخنان این هفته ائمه جمعه استان بود.

به گزارش گفتارنو و به نقل از خبرگزاری ها ائمه جمعه استان در خطبه های این هفته خود به دستگیری روح الله زم اشاره و از دستگاه قضا خواستار معرفی و محکومیت سرشبکه های داخل کشور شدند.ائمه جمعه همچنین پالرمو و برجام را مورد انتقاد قرار داده و آنرا با معاهده کاپیتالاسیون مقایسه کردند و گفتند اینها چیزی جز تحقیر برای کشورمان به ارمغان نمی آورد.جنگ ترکیه با سوریه و اعتراضات لبنان از دیگر محورهای سخنان این هفته ائمه جمعه استان بود.

نام خطیب  نام شهر در خطبه های خود چه گفتند
حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی کرمان 

نیاز به آگاه‌سازی جامعه از جمله شباهت های زمان امام حسن‌مجتبی (ع) و امام رضا (ع) است و اینکه هر دو امام مجبور به صلح با توجه به مصلحت جامعه شدند.

بعضا برخی افراد حرفهایی از بعضی تریبون ها مطرح می کنند که دنبال دوقطبی کردن جامعه هستند.

با پرهیز از ایجاد اختلاف در جامعه باید با هوشیاری و درایت از این پیچ تاریخی و مشکلات با موفقیت عبور کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین رسول خادمی پور ارزوئیه

ایجاد شوک خبری دستگیری تروریست رسانه ای “روح الله زم ” و بازتاب گسترده رسانه ای آن و حمایت گسترده سرویس های جاسوسی کهنه کار آمریکایی و اروپایی از این فرد را نشانگر اهمیت این مهره است و این شکار نماد اقتدار فرزندان انقلاب در جنگ های اطلاعاتی و امنیتی در تقابل با سرویس
هایی چون سیا ، موساد و سرویس فرانسوی است.

ترکیه در گردآب این جنگ غرق خواهد شد و مواضع جمهوری اسلامی محکومیت این تجاوز و حمایت از حفظ تمامیت ارضی سوریه و دولت قانونی این کشور است و در برابر پیامد های خطرناک این تجاوز هشدار جدی میدهیم.

حجت الاسلام رفیعی فاریاب

دلیل صلح امام حسن علیه السلام عدم تحلیل مسائل سیاسی مردمان آن زمان بود وامروز وظیفه ما هست که نسبت به اوضاع و احوال کشور و جهان اسلام تحلیل درست داشته باشیم مثل حضرت امام (ره) که این روزها مصادف است با ابراز مخالفت با معاهده کاپیتالاسیون ما هم همین طرز فکر را داشته باشیم و بدانیم این نوع معاهده ها مثل برجام و پالرمو که آقایان اصرار بر اجرای آنان دارند و چه بسا جوسازی هایی هم می کنند اینها چیزی جز تحقیر برای کشورمان به ارمغان نمی آورد.

اصل ۴۲ قانون اساسی هم اصرار بر شفاف سازی رای نمایندگان در مجلس و همچنین شفافیت دارایی و اموال مسئولین دارد.

ترکیه در دام آمریکا نیافتد و دست از تعرض به خاک سوریه بردارد و به تمامیت ارضی سوریه احترام قائل شود چرا که ترکیه با این تجاوز باعث تقویت تروریست ها شده که در آینده دودش به چشم خودش هم خواهد رفت.

حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی ریگان

آمریکا دومین سریال آشوب را در ترکیه کلید زد و دستور جنگ اردوغان به شمال سوریه با تبانی و چراغ سبز آمریکا صورت گرفت .

اعتراضات و مطالبات به حق مردم لبنان که سی سال چوب سیاست های غلط حزب سعد حریری و هم پیمانان او را خورده اند منجر به آشوبهای خیابانی شد که گردشگران خارجی با هدایت سفارت آمریکا و عربستان میدان دار این آشوبها شدند و پول نقد در میان تظاهر کنندگان توزیع می کردند.

بسیاری از جوانان ناآگاه تحت تاثیر تبلیغات فضای مجازی به میدان آمدند. سپس با سیاست و بصیرت سید مقاومت سید حسن نصرالله مبادلات دشمن به هم خورد و سید حسن نصرالله فرمودند ما با استعفای سعد حریری مخالفیم و شایعه مخالفت حزب الله با دولت را خنثی کردند و بر مطالبات و اعتراضات به حق مردم صحه گذاشتند و فرمودند دولت باید بماند و اصلاحات را ادامه دهد.

آمدنیوز تنها رسانه ای بود که مدعی نشت اطلاعات و اخبار طبقه بندی شده بود و این ادعا جز با نفوذی های خائنین داخلی و ضد انقلاب داخل امکان پذیر نیست.

از دستگاه قضا می خواهیم با دستگیری سرشبکه آمدنیوز پروژه نفوذ داخل کشور راشناسایی و به مردم معرفی شود.

به گفته رهبری، هیچ کس مصونیت آهنین ندارد همه در مقابل قانون و مسئولیت های خودشان پاسخگو هستند و باید جواب دهند.

طرح شفافیت مالی مسئولان و رسیدگی به دارایی مقامات و کارگزاران جمهوری اسلامی در سال ۱۳۹۴ در مجمع تشخیص مصلحت نظام تصویب شد اما بدون ضمانت اجرایی نا کار آمد ماند و امیدواریم که مجلس شورای اسلامی به این طرح ورود کند زیرا باعث جلب اعتماد مردم به مسئولان خواهد شد.


حجت الاسلام والمسلمین خیرالله ابراهیمی
فهرج همان گونه که حضرت امام (ره) به همراه مردم و دیگر علما در آن زمان به این لایحه ننگین معترض بودند امروز نیز مسئولین بایستی با ایستادگی خود از اجرای لوایحی که بی عزتی کشور را به همراه خواهند داشت جلوگیری کنند.
حجت الاسلام والمسلمین گروهی رودبار جنوب

درزمان حضرت علی (ع) دشمنان دین درظاهر شناخته نمی شدند چرا که یک عده در ظاهر مسلمان اما در باطن برخلاف دین عمل میکردند ومنافق بودند.

با دستگیری روح الله زم سپاه نشان داد که نمی گذارد دشمنان مردم را فریب بدهند.

حجت الاسلام و المسلمین رضا احمدی نیک نودژ

الگوی روش امام حسن مجتبی(ع) در تبیین چرایی صلح ، روشی کارآمد در فنّ تحلیل سیاسی است چرا که نبودن تحلیل سیاسی در مردم زمان امام حسن مجتبی (ع) اصلی ترین چالش حکومتی ایشان بود و حضرت هم قبل از معاهده صلح و هم بعد از آن در روشنگری و بصیرت بخشی به آحاد جامعه اهتمام ویژه داشتند.

مأمون به دنبال ادغام امامت و خلافت بود همانگونه که یزید به دنبال ادغام امامت و سلطنت بود. اگر نقشه شیطانی مأمون می گرفت، کار ناتمام یزید کامل می شد و اسلام مهدوم می گشت اما سیاست رضوی، تهدید عباسی را به فرصت تمدن رضوی تبدیل کرد. هجرت حضرت، در حقیقت توسعه‏ ی جغرافیای سیاسی، فرهنگی و اجتماعی شیعه است و عملا ایران وسیع را با تمام امکانات و ظرفیت هایش به «شیعه خانه اهل بیت(ع)» تبدیل نمود.


حجت الاسلام والمسلمین مهدی فقیهی
کوهبنان

اگر به دشمن روی خوش نشان دهیم کاپیتولاسیون هایی را در کشورمان تصویب خواهند کرد

شورای نگهبان در همه دولت ها و کشورها وجود دارد مجمع تشخیص رکن اصلی نظام است گروهی بدنبال تشویش اذهان هستند اما بدانند که کسی دست و پای آنان را نبسته لذا باید مواظب حرف زدن خودشان باشند.

حجت الاسلام والمسلمین رمضانی پور رفسنجان

دستگیری سرشبکه سایت و کانال امد نیوزیک شاهکار اطلاعاتی است.با توجه به حضور سرشبکه هایی از این اقدام در داخل کشور، از مسئولان قضایی می خواهیم که در پیگیری این موضوع برخورد قاطع داشته باشند.

شفافیت مالی مسئولین یک مطالبه عمومی ملت ایران است، چرا برخی تعلل می کنید اگر ناراحت هستید درست رفتار کنید.

آخرین اخبار

انسداد 10 راه روستایی در بم و آبگرفتگی برخی از منازل روستایی

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

کشف مواد مخدر و سلاح جنگي از قاچاقچیان مواد مخدر در ریگان

روستای چاه‌غلامعلی زرند مسدود شد  

رفع ۱۶ نقطه حادثه‌خیز و اجرای پل عابر پیاده در پنج نقطه حادثه‌خیز شهر کرمان

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی امروز و فردا / روند افزایش دما از روز یکشنبه

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود

سیل و بارندگی  ۱۳۳ میلیارد تومان به بخش کشاورزی عنبرآباد خسارت وارد کرد

باند سازمان يافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)