کد خبر: ۳۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳
ارسال به دوستان
ذخیره
دبیر جشنواره هفته فرهنگی کرمان:
یاسر سلیمانی افزود: با توجه به نگاه مدیریتی استان که یک نگاه اقتصادی است یکهزار و 200 شرکت و 100 سفیر و اقتصاددان از سایر کشورها دعوت شده اند که فرصتی برای جذب سرمایه گذار است.
پایتخت ایران از 16 الی 23 مرداد ماه در برج میلاد میزبان جشنواره هفته فرهنگی کرمان خواهد بود.
 
دبیر جشنواره هفته فرهنگی کرمان با اشاره به اینکه تلاش شده در جشنواره هفته فرهنگی کرمان در تهران 13 سمینار و همایش با موضوعات مختلف به منظور معرفی ظرفیت های استان کرمان برگزار شود، گفت: انتقال مجسمه های تاریخی جیرفت به تهران انجام می شود و بعد از جشنواره این تندیس ها در پارک ها و میادین شهر تهران نصب خواهند شد.

یاسر سلیمانی افزود: با توجه به نگاه مدیریتی استان که یک نگاه اقتصادی است یکهزار و 200 شرکت و 100 سفیر و اقتصاددان از سایر کشورها دعوت شده اند که فرصتی برای جذب سرمایه گذار است.

وی با اشاره به اینکه 28 کمیته و کارگروه برای برگزاری جشنواره و هفته فرهنگی و اقتصادی کرمان در تهران تشکل شده است ، یادآور شد: در این جشنواره با توجه به ظرفیت های جنوب کرمان سعی شده تمام برنامه های جنوب و شمال از هم تفکیک شده و نمایشگاه های آنها هم از یکدیگر جداست که فرصت خوبی برای معرفی استان می باشد.

دبیر جشنواره هفته فرهنگی کرمان با تاکید براینکه تمدن هلیل مهترین بحث در حوزه تاریخ شناسی است، خاطر نشان کرد: امروز این جشنواره و سمینار تمدن هلیل فرصتی است برای شناسایی این تمدن کهن و در ادامه آن رونق صنعت گردشگری در منطقه که باید برای تحقق آن تلاش کرد.

سلیمانی گفت: هفته فرهنگی کرمان از قالب یک هفته فرهنگی خارج شده و قرار است به همه حوزه ها از جمله ظرفیت های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و دیگر حوزه ها بپردازیم. قسمت عمده ای از کار ما تقریبا اقتصادی است.

وی از سمینار بم و زلزله، شب شعر و اهل قلم و رسانه ، بحث تمدن اَرَتَ و سمینار تخصصی به عنوان مهمترین برنامه های جشنواره یاد کرد و افزود: از ساعت 9 صبح تا 12 شروع به کار جشنواره است و برای بعد از ظهرها برنامه های ویژه ای از جمله تئاتر و موسیقی که از مهم ترین برنامه های بعد ازظهرها می باشد، برگزار می شود.

دبیر جشنواره هفته فرهنگی کرمان یکی از اقدمات مهم دبیرخانه را پوشش های رسانه ای هفته فرهنگی کرمان خواند و یادآور شد: چندین شبکه سراسری از جمله شبکه جام جم، اقتصاد، شما، خبر، مستند و شبکه استانی و رادیو جوان، اقتصاد، ایران و گفتگو در طول برگزاری این هفته در قالب های مختلف همچون خبر، مستند، زیرنویس و ... به پوشش رسانه ای آن خواهند پرداخت.

سلیمانی با اشاره به اینکه 650 نفر عوامل اجرایی و مهمان در این هفته در پایتخت اسکان داده می شوند، گفت: برای مراسم افتتاحیه و اختتامیه برنامه های ویژه ای طراحی و از 1200 شرکت برای شرکت در نمایشگاه دعوت به عمل آمده است.

وی یادآور شد: 6 استان از جمله استان های لرستان، اردبیل، آذربایجان، سیستان و بلوچستان و ... جشنواره فرهنگی در تهران برگزار کردند اما برنامه های آنان از چنین عمق و کیفیتی بهره مند نبودند و اطلاع رسانی بسیار ضعیف بود اما در استان کرمان با فضای همدلی و وحدتی که بین مسئولین وجود دارد، شاهد یک برنامه با کیفیت بسیار عالی خواهیم بود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

عامل شرارت و تيراندازي در عنبرآباد زمين گير شد

عوارض تزریق نوروبیون چیست؟

نوسان شدید قیمتی در بازار خودرو امروز 20 اردیبهشت1403

اجلاس پیرغلامان فرصتی برای تکریم جایگاه ذاکران امام حسین

وزش باد و گرد و خاک مهمترین پدیده جوی در کرمان

هیچ مبلغ غیرمجازی هنگام ثبت نام نباید از اولیاء دریافت شود؛ دریافت پول صرفا برای کتاب، بیمه و فرم مدرسه

انبار کارخانه خودروسازی بم در آتش سوخت

سن دریافت گواهینامه موتورسیکلت تغییر کرد

ارائه خدمات شرکت آب منطقه‌ای به کشاورزان، صرفا با سند مالکیت تک‌برگ

توضیح شهرداری کرمان در خصوص انسداد یک هفته‌ای تقاطع غیرهمسطح شهید بادپا

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)