کد خبر: ۳۳۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰
ارسال به دوستان
ذخیره

به گزارش گفتارنو و به نقل از خبرگزاری ها اغتشاشات به وجود آمده اخیر و همچنین موضوع گرانی بنزین محورهای مهم سخنان این هفته ائمه جمعه را تشکیل می داد. انتقاد از رییس جمهور و همچنین دعوت مردم برای حضور پرشور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح و انقلابی از دیگر محورهای سخنان ائمه جمعه استان بود.

نام خطیب  نام شهر  در خطبه های خود چه گفتند

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی 

کرمان 

باید بنا به ذائقه مردم، قومیت‌ها و در چارچوب اخلاق در شبکه ملی اطلاعات محتوی تولید شود و در اختیار مردم بگذاریم.

مشکلات، تحریم، بحران، جنگ، تهدیدها و غیره با رهبری شجاعانه ولایت فقیه خنثی شد و امروز ایران به یک کشور پیشرو در دنیا تبدیل شده است.

مسئولان باید در برابر افزایش قیمت ها به فکر مردم باشند تا زندگی مردم زیر فشار نباشد.

حجت الاسلام والمسلمین محمود بهروزه

عنبرآباد

عده ای سود جو شایعه کرده بودند که با پول بنزین می خواهند به فلسطین کمک کنند که با این دروغ ها می خواستند ذهن مردم را از اصل موضوع منحرف سازند.

مجلس باید هر ساله پله به پله این قیمت ها را واقعی کند که یک باره ۳۰۰ درصد بر قیمت بنزین اضافه نشود، اما متاسفانه تمام دوره ۴ ساله خودشان را گذاشتند برای طرح های استیضاح چند فوریتی و پس گرفتن رای خود.

دفاع مظلومانه رهبر عزیزمان در قضیه بنزین بخاطر کم کاری نمایندگان مجلس بود و اگر مقام معظم رهبری از آبروی خودش نمی گذاشت، کشورمان با آشوبها به نابودی سوق داده می شد.

مجلس جدید باید یک مجلس انقلابی باشد و نماینده ای را انتخاب کنید که کسل، بی رغبت و لیبرال نباشد که در صحن علنی مجلس بیشتر وقت خود سرگرم موبایل باشد.

مسئولین حق ورود به حریم خصوصی مردم را ندارند و بدون دستور قضایی نباید حساب های مردم را بررسی کنند.

مگر ما در جنگ اقتصادی نبودیم، مگر می شود فرمانده جنگ، رمز عملیات را بلد نباشد، اگر این حرفها درست باشد که شما از گران شدن بنزین بی اطلاع بودید پس شما شایستگی فرماندهی این جنگ مهم را ندارید.


حجت الاسلام والمسلمین مسلم طالبی فرد
ریگان 

برخی از مسئولان و کسانی که مسبب اصلی مسائل اغتشاشات اخیر بودند توهم برشان ندارد.مردم اگر به میدان آمدند و راهپیمایی کردند برای تشکر از خدمات مسئولان و به معنای رضایت از کارهای مسئولان نبود مردم آمدند تا با رهبرشان تجدید پیمان کنند، راهپیمایی مردم به معنای پایبندی به نظام ، انقلاب و رهبر معظم است.

مردم از کارهای برخی مسئولان ناراحتند، از گرانی ها ناراضی اند، مردم از توهم های افسار گسیخته و از تصمیمات یک شبه ناراحتند، مردم از اینکه یک کالای ضروری یک شبه سه برابر قیمت شود ناراضی هستند.

اگر نمایندگان مردم در مجلس و ائمه جمعه سکوت کنند عده ای اوباش به میدان می آیند و به حساب خودشان صدای مردم می شوند،رهبری واکنش سریع نشان دادند تا کشور دچار هرج و مرج نشود.

مشکلات با تخصص حل می شود نه با سیاسی کاری،متخصصین باید بگویند که اگر کارت سوخت لازم بود چرا حذفش کردید.

شما که گفتید دونرخی فساد آور است پس چرا بازهم بنزین را دونرخی کردید، چرا روی حرف خود نمی ایستید، در مجلس باید به این موضوعات رسیدگی شود و به مردم اعلام شود.

برخی می گویند ما در جریان نبودیم و صبح جمعه باخبر شدیم و می گویند اغتشاشگران با برنامه قبلی ورود پیدا کردند پس اگر شما خبر نداشتید پس اغتشاشگران از کجا خبر شدند، این بوی نفوذ می دهد.

باید انتخابات را جدی گرفت، اگر میخواهید مشکلات حل شود باید مجلسی شجاع و پویا داشته باشیم.مردم نماینده اصلح را انتخاب کنید.


حجت الاسلام والمسلمین عباس جعفری
کوهبنان  مردم باید در انتخابات مجلس که پیش رو داریم بصیرت خود را حفظ کنند کسانی را انتخاب کنند که هوای انقلاب و مردم را داشته باشند و فقط به فکر خود و دارو دسته خود نباشند.

حجت الاسلام علی علیدادی سلیمانی

رابر

انتخابات امسال به نوعی، جشن چهل سالگی انتخابات مجلس شورای اسلامی است.
واقعه ۹۸ گر چه خیلی سریع جمع شد اما تلخی ها و سختی های زیادی بر جای گذاشت که توجه به عبرت ها و درس های این فتنه ضرورت دارد.

دولت نقص اقدام خود را بپذیرند و در پی عذر خواهی از ملت و برای رفع مشکلات معیشتی مردم و کنترل قیمت کالا و حمل و نقل کوشش مضاعف داشته باشند.

مسئولان مختلف کشور به جای فرافکنی و دوگانه‌سازی‌های فرصت‌سوز، زمان باقی‌مانده از خدمت را مغتنم بشمارند و شرایط را برای یک انتخابات باشکوه و با مشارکت حداکثری فراهم کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین خیرالله ابراهیمی

فهرج

شما مسئول اجرای طرح بودید و اینکه حرف از بی خبری زمان اجرای آن میزنید به ادعای خود خنده تان نمیگیرد.

۷۰ هزار میلیارد عواید این طرح بود که ۳۰ هزار میلیارد آن را به مردم میدهید، ۴۰ هزار میلیارد آن کجاست؟شما مبلغی که از طریق مردم به دست آورده اید را دوباره به مردم بازمیگردانید.

مردم با پلاکاردهایی که در دست داشتند حضور خود را فقط کلام ولایت، نظام و شهدا عنوان نمودند و گلایه خود را از مجلس و دولت اعلام داشتند.

 

حجت الاسلام رمضانی پور

رفسنجان 

در انتخابات پیش رو اگر افراد ناسالم بر سرکار آیند مشکلات عدیده ای را بوجود می آورند. اصلح را انتخاب کنید تا در مجلس بتوانیم فعال و کارآمد عمل کنیم.

صف کشیدن در پمپ بنزین ها زیان داشت یا هزاران میلیارد خسارت اغتشاشگران، چه کسی می خواهد جواب خون شهدای اخیر و خسارات را دهد؟

اگر رهبر معظم پشت این قضیه نیامده بودند شما الان می دانستید که کجا بودید، این عذر بدتر از گناه است که بگویند خبر نداشتم بنزین می خواهد گران شود.

آخرین اخبار

انسداد 10 راه روستایی در بم و آبگرفتگی برخی از منازل روستایی

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

کشف مواد مخدر و سلاح جنگي از قاچاقچیان مواد مخدر در ریگان

روستای چاه‌غلامعلی زرند مسدود شد  

رفع ۱۶ نقطه حادثه‌خیز و اجرای پل عابر پیاده در پنج نقطه حادثه‌خیز شهر کرمان

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی امروز و فردا / روند افزایش دما از روز یکشنبه

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود

سیل و بارندگی  ۱۳۳ میلیارد تومان به بخش کشاورزی عنبرآباد خسارت وارد کرد

باند سازمان يافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)