کد خبر: ۳۴۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱
ارسال به دوستان
ذخیره
فرماندار کرمان:
 رئیس هیات اجرایی یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان کرمان گفت: برای حوزه انتخابیه کرمان و راور ۱۰۸ نفر ثبت نام کردند که تا کنون ۲۰ نفر آن‌ها با مراجعه به فرمانداری انصراف خود را اعلام کرده و مابقی برای ادامه کار احراز صلاحیت به هیأت نظارت ارجاع شده اند.
 رئیس هیات اجرایی یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان کرمان گفت: برای حوزه انتخابیه کرمان و راور ۱۰۸ نفر ثبت نام کردند که تا کنون ۲۰ نفر آن‌ها با مراجعه به فرمانداری انصراف خود را اعلام کرده و مابقی برای ادامه کار احراز صلاحیت به هیأت نظارت ارجاع شده اند.

علی بابایی امروز دوشنبه دوم دیماه در جلسه با روسای هیات امنای مساجدی که به عنوان شعبه اخذ رای تعیین شده اند، با بیان اینکه از ۳۰۵ شعبه اخذ رای در شهر کرمان ۶۰ شعبه در مساجد قرار دارند افزود: به دلیل وسعت شهر کرمان و تعداد زیاد شعب، پانزده نفر از کارکنان فرمانداری به عنوان معین انتخابات تعیین شده اند و هر یک از آن‌ها کار صفر تا صد راه اندازی ۲۰ شعبه اخذ رأی را انجام می‌دهد.

فرماندار کرمان افزود: مساجد همیشه پایگاه مهمی در پشتیبانی از انقلاب بوده اند و در انتخابات آتی هم یک پنجم شعب اخذ رأی شهر کرمان در مساجد قرار دارد و هیأت امنای مساجد تجربیات زیادی در رابطه با برگزاری دارند.

وی با اشاره به حضور همیشگی مردم در صحنه افزود: در دوم اسفندماه یک بار دیگر مردم پایبندی خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی اثبات و نشان خواهند داد که هنوز بر سر اعتقادات خود و ارزش‌های نظام هستند.

بابایی با اشاره به این بیان امام خمینی (ره) که عنوان فرموند «مجلس در راس امور است» اذعان کرد: نقش مجلس در پیشرفت کشور بسیار مهم است اگر مجلسی مترقی، پیشرفته و انقلابی داشته باشیم که بتواند به لحاظ قانونی مشکلات کشور را حل نماید؛ می‌تواند زمینه توسعه یافتگی کشور را فراهم کند.

فرماندار کرمان با بیان اینکه همه انتخابات‌ها مهم هستند چرا که مردم بخشی از اختیارات خود را به شخص انتخاب شونده واگذار می‌کنند و در حقیقت تصمیم گیر امور نظام مردم هستند افزود: در شرایط فعلی که دشمنان قسم خورده نظام با انواع دسیسه‌ها سعی در سلطه بر کشور دارند هوشمندی و تدبیر مردم در انتخاب افراد شایسته برای قرار گرفتن بر مسند نمایندگی مجلس بسیار حائز اهمیت است.

رئیس هیات اجرایی یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان کرمان با بیان اینکه هر چه ما داریم ناشی از اعتقادات ماست خاطر نشان کرد: بعد از آنکه دشمنان نتوانستند در جنگ تحمیلی نتیجه بگیرند تهاجم فرهنگی را در پیش گرفتند و امروز هم شاهد یک جنگ تمام عیار اقتصادی علیه مردم هستیم تا شاید بتوانند در پایبندی مردم به نظام خدشه وارد کنند، اما به رغم تمامی این فشارها، مردم پایداری کردند و تمام قد ایستادند

فرماندار کرمان اظهار کرد: در قضیه گران شدن بنزین دشمنان تمام تلاش خود را کردند که آنرا بستری برای ایجاد ناآرامی در کشور کنند که فرمایشات مقام معظم رهبری آبی بود برآتشی که آن‌ها در حال برافروختنش بودند و این نشان دهنده بصیرت بالای مردم و درک صحیح مسائل کشور و توطئه‌های بدخواهان است.

رئیس هیات اجرایی یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان کرمان با بیان گزارشی از اقدامات صورت گرفته درخصوص انتخابات ابراز کرد: برای حوزه انتخابیه کرمان و راور ۱۰۸ نفر ثبت نام کردند که تا کنون ۲۰ نفر آن‌ها با مراجعه به فرمانداری انصراف خود را اعلام کرده و مابقی برای ادامه کار احراز صلاحیت به هیأت نظارت ارجاع شده اند.

بابایی افزود: کلیه شعبه‌های اخذ رایِ سنوات قبل مورد بازدید و بررسی قرار گرفته اند و برحسب تعداد آراء اخذ شده درآن‌ها بعضاً به دلیل بالا بودن تعداد رأی تبدیل به دو شعبه شده یا در نزدیکی آن‌ها شعبه‌ای اضافه شده و یا به دلیل کم بودن آراء شعبه به جای دیگری انتقال داده شده است.

وی با بیان اینکه تعداد و محل شعب اخذ رأی در شهرستان نهایی شده و در حال تهیه تجهیزات و امکانات مورد نیاز در آن‌ها هستیم افزود: یادمان نرود ما در شرایط جنگ هستیم و شرایط ما شرایط عادی نیست. اگر فرصتی برای خدمت به ما داده شده است تا به نظامی که همه مدیون آن هستیم دین خود را ادا کنیم، نباید آن را از دست بدهیم و از همه امکانات و تجربیات خود باید در این راه استفاده کنیم.

فرماندار کرمان گفت: همه شبکه‌های معاند می‌گفتند جمهوری اسلامی نخواهد توانست چهل سالگی خود را جشن بگیرد البته بستر‌هایی هم آماده شد امام نتوانستند کاری کنند و برای انتخابات امسال همه تمام تلاش خود را خواهند کرد که ضمن ایجاد عملیات روانی مشارکت مردم را به حداقل برسانند و این وظیفه همه ماست که کمر همت ببندیم تا از نظامی که با خون شهدا شکل گرفته حفاظت و حراست کنیم.
منبع: ایسنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

رفع تصرف 5 هکتار از زمین‌های دولتی در جنوب کرمان

 ۶ نفر در رابطه با  آتش‌سوزی انبار کارخانه مدیران خودرو تحت تعقیب قضائی قرار گرفتند

قیمت طلا در بازار کاهشی شد

مهم‌ترین علامت کنسروهای فاسد/ به ظاهر قوطی کنسرو توجه کنید

کشف 41 کیلوگرم ماده روانگردان شیشه در بم

صدور هشدار سطح زرد هواشناسی؛ گرد و خاک کرمان را فرا می‌گیرد

درخواست کارت سوخت از خردادماه اینترنتی می شود

ثبت‌نام مدارس فقط با ثبت در سامانه املاک و اسکان

مدیرکل منابع طبیعی کشور عنوان کرد: ضرورت اجرای انجام عملیات آبخیزداری در جنوب کرمان

توصیه های مهم پلیس راهور کرمان به عابران پیاده

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)