کد خبر: ۳۴۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹
ارسال به دوستان
ذخیره
فرمانده قرارگاه جنوب شرق ارتش:
فرمانده قرارگاه جنوب شرق ارتش با بیان اینکه اقدام تروریستی آمریکا بی‌پاسخ نمی‌ماند گفت: دشمن بداند تا انتقام خون سردار سلیمانی را نگیریم لباس سربازی از تن بیرون نمی‌آوریم.

فرمانده قرارگاه جنوب شرق ارتش با بیان اینکه اقدام تروریستی آمریکا بی‌پاسخ نمی‌ماند گفت: دشمن بداند تا انتقام خون سردار سلیمانی را نگیریم لباس سربازی از تن بیرون نمی‌آوریم.

امیر سرتیپ مهدی معمارباشی ظهر امروز در مراسم عزاداری نیروهای مسلح استان کرمان در حسینیه ثارالله شهر کرمان با تسلیت شهادت مظلومانه سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهارداشت: اگر چه امروز داغدار شهادت حاج قاسم سلیمانی هستیم اما ما با ستمگر در ستیزیم و در این راه سر و جان می‌دهیم.

وی با اشاره به اینکه سرعت عمل او در مقابل تهاجم دشمن، دشمنان نظام اسلامی را مستاصل کرده بود گفت: حاج قاسم سلیمانی بر قلب‌ها حاکمیت داشت و امروز دل‌های مردم سراسر جهان اسلام داغدار غم از دست دادن او هستند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه شهدا همیشه برای ما زنده هستند و راه آنها را ادامه خواهیم داد افزود: سردار سلیمانی الگوی مدیریتی تکیه بر جوانان بود و توجه او به نسل جوان باعث شد یک الگوی مدیریتی جدید ایجاد شود و جوانان داوطلب از سراسر دنیا به جبهه مقاومت پیوستند.

وی با بیان این مطلب که شهدای مدافع حرم نسل جوان ما هستند که به فرماندهی حاج قاسم در خارج از مرزها باعث فروپاشی داعش شدند گفت: حاج قاسم سلیمانی یک راهبرد ارزشمند به وجود آورد و محور وحدت در جغرافیای جهان اسلام بود.

معمارباشی با اشاره به اینکه زینبیون، فاطمیون، حزب‌الله و حشدالشعبی همه و همه به او پیوستند و این راه ادامه دارد افزود: دشمن بداند راه حاج قاسم سلیمانی ادامه خواهد داشت و ما از آرمان‌های شهدا تا نابودی کفر کوتاه نمی‌آئیم.

وی تصریح کرد: اخلاص و تواضع حاج قاسم بر کسی پوشیده نیست و همین خوبی‌ها او را متمایز کرده بود. یکی از ویژگی‌های بارز سردار سلیمانی تبعیت از ولایت و رهبری نظام بود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه از دوران دفاع مقدس و تا امروز او به عنوان یک سرباز ولایت گوش به فرمان رهبری انقلاب خدمت کرد افزود: مسائل دنیوی در پیش چشم حاج قاسم و سایر شهدای ما هیچ بود.

وی عنوان کرد: در جلسات متعددی که سردار سلیمانی حضور داشت و در همین اواخر در مراسم بزرگداشت کنگره شهدای استان کرمان، آرزویش شهادت در راه خدا بود.

معمارباشی با اشاره به اینکه امروز حاج قاسم به آنچه که آرزویش را داشت، رسید و در سرزمینی مقدس و در جوار حرم اهل‌بیت(ع) مظلومانه به شهادت رسید گفت: دشمن بداند سربازان جان بر کف زیادی در کشور وجود دارند که راه حاج قاسم را ادامه می‌دهند و تا انتقام خون این سردار سرافراز را نگیرند لباس سربازی را از تن بیرون نخواهند آورد.

وی با بیان اینکه اقدام تروریستی خبیثانه آمریکا بی‌پاسخ نخواهد ماند افزود: تا آخرین قطره خون خود را در مسیر و تداوم راه شهدای انقلاب اسلامی و فرمانده شهید حاج قاسم سلیمانی خواهیم داد.

منبع: تسنیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

انسداد 10 راه روستایی در بم و آبگرفتگی برخی از منازل روستایی

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

کشف مواد مخدر و سلاح جنگي از قاچاقچیان مواد مخدر در ریگان

روستای چاه‌غلامعلی زرند مسدود شد  

رفع ۱۶ نقطه حادثه‌خیز و اجرای پل عابر پیاده در پنج نقطه حادثه‌خیز شهر کرمان

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی امروز و فردا / روند افزایش دما از روز یکشنبه

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود

سیل و بارندگی  ۱۳۳ میلیارد تومان به بخش کشاورزی عنبرآباد خسارت وارد کرد

باند سازمان يافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)