کد خبر: ۳۴۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۳
ارسال به دوستان
ذخیره
سخنگوی سپاه:
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ترامپ در سفرهای خود به کشور عراق، در پایگاه عین‌الاسد حضور پیدا می‌کرد و سپاه پاسداران نیز همین پایگاه را هدف قرار گرفت. آگاهان نظامی دنیا معنای پایگاه عین الاسد را خوب می‌فهمند و می دانند، و اینکه آمریکاها چه روایتی را از این ضربه بیان می‌کنند، اهمیتی ندارد و به مرور زمان همه چیز مشخص خواهد شد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ترامپ در سفرهای خود به کشور عراق، در پایگاه عین‌الاسد حضور پیدا می‌کرد و سپاه پاسداران نیز همین پایگاه را هدف قرار گرفت. آگاهان نظامی دنیا معنای پایگاه عین الاسد را خوب می‌فهمند و می دانند، و اینکه آمریکاها چه روایتی را از این ضربه بیان می‌کنند، اهمیتی ندارد و به مرور زمان همه چیز مشخص خواهد شد.

سردار رمضان شریف در حاشیه مراسم بزرگداشت شهیدان سپهد قاسم سلیمانی و سردار حسین پورجعفری در مصلی امام علی(ع) کرمان در جمع خبرنگاران با اشاره به حمله موشکی ایران به پایگاه‌های آمریکا در عراق اظهار کرد: به همت و تلاش فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرمانده هوا و فضای سپاه به دنبال آن بودیم که تا قبل از تدفین پیکر مطهر سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی، انتقام مرحله اول گرفته شود.

وی با بیان اینکه در همان ساعتی که آمریکایی‌های جنابت کار، قلب جبهه مقاومت و امت اسلامی را جریحه‌دار کردند، ضربه سنگینی را به آنها زدیم افزود: تلاش کردیم با برنامه‌ریزی یک هفته‌ای علیرغم همه آمادگی‌هایی که آمریکایی‌ها داشتند با ۱۵ فروند موشک بزرگترین پایگاه آمریکایی‌ها را با عنوان عین‌الاسد مورد هدف قرار بدهیم و آنها در یک شوک بهت‌آور فرو رفتند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ترامپ در سفرهای خود به کشور عراق، در پایگاه عین‌الاسد حضور پیدا می‌کرد و سپاه پاسداران نیز همین پایگاه را هدف قرار گرفت و آگاهان نظامی دنیا معنای پایگاه عین‌الاسد را خوب می‌فهمند و می‌دانند، و اینکه آمریکاها چه روایتی را از این ضربه بیان می‌کنند، اهمیتی ندارد و به مرور زمان همه چیز مشخص خواهد شد.

شریف با اشاره به اینکه تنها بخشی از خواسته ملت عزیز و قهرمان‌مان را به عنوان فرزندان آنها و ادامه دهندگان راه شهید قاسم سلیمانی انجام دادیم تصریح کرد: تلاشمان این بود که در لحظه اذان صبح، همزمان با خاکسپاری آن شهید بزرگوار این اطلاعیه را هم به ملت‌مان بدهیم که مرحله اول انتقام انجام شد و به فضل الهی تا خروج کامل آمریکایی‌ها از منطقه غرب آسیا و رفع اشغال کشورهای اسلامی به همراه ملت‌ها، دولتها و ارتش‌های کشورهای منطقه کار را ادامه خواهیم داد و به فضل این اتحاد و انسجام؛ رژیم صهیونیستی را به طور اساسی با چالش روبرو خواهیم کرد تا حق مردم فلسطین به آنها بازگردد و قبله اول مسلمین آزاد شود.

وی با بیان اینکه قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه بود و نیروی قدس ماموریتش آزادسازی قبله اول مسلمین از چنگال استکبار است ادامه داد: قطعا این اتفاق به فضل الهی، تلاش و همت و حضور در صحنه امت‌های منطقه و به برکت خون پاک سرداران شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی رقم خواهد خورد.

منبع: ایسنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

انسداد 10 راه روستایی در بم و آبگرفتگی برخی از منازل روستایی

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

کشف مواد مخدر و سلاح جنگي از قاچاقچیان مواد مخدر در ریگان

روستای چاه‌غلامعلی زرند مسدود شد  

رفع ۱۶ نقطه حادثه‌خیز و اجرای پل عابر پیاده در پنج نقطه حادثه‌خیز شهر کرمان

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی امروز و فردا / روند افزایش دما از روز یکشنبه

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود

سیل و بارندگی  ۱۳۳ میلیارد تومان به بخش کشاورزی عنبرآباد خسارت وارد کرد

باند سازمان يافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)