کد خبر: ۳۴۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱
ارسال به دوستان
ذخیره
ائمه جمعه در خطبه های خود چه گفتند؛
به گزارش گفتارنو و به نقل از خبرگزاری ها، شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و حمله به پایگاه عین الاسد یکی از محورهای مهم سخنان این هفته ائمه جمعه استان را تشکیل می داد.همچنین در نماز جمعه این هفته همچنین کشته شدن جمعی از هموطنان در پی ازدحام جمعیت در روز مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی تسلیت گفته شد و اعلام شد آنها برای ادای وظیفه آمده بودند. در خطبه های این هفته همچنین بر اطاعت پذیری بی چون و چرا از ولایت فقیه تاکید شد.

به گزارش گفتارنو و به نقل از خبرگزاری ها، شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و حمله به پایگاه عین الاسد یکی از محورهای مهم سخنان این هفته ائمه جمعه استان را تشکیل می داد.همچنین در نماز جمعه این هفته همچنین کشته شدن جمعی از هموطنان در پی ازدحام جمعیت در روز مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی تسلیت گفته شد و اعلام شد آنها برای ادای وظیفه آمده بودند. در خطبه های این هفته همچنین بر اطاعت پذیری بی چون و چرا از ولایت فقیه تاکید شد.

نام خطیب نام شهر  در خطبه های خود چه گفتند

حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی

کرمان 

 

سردار سلیمانی بعد از جنگ، ۹ سال برای امنیت جنوب و جنوبشرق کشور تلاش کرده و امنیت را در منطقه حاکم کرد، بعد از آن در ماموریتی بزرگ و جهانی قرار گرفت و با استفاده از تجربیات پیشین خود جریانی تاریخی را ایجاد کرد.

جناح‌های سیاسی کشور بدانند که سردار سلیمانی خود را وقف انقلاب، رهبری و نظام کرد واز این رو هر کسی این مسیر را انتخاب کند مسیر اسلامی را برگزیده است.

عروج افرادی که به عشق سربازان و مجاهدان اسلام آمدند بسیار اندوهگین بود، آنها برای ادای وظیفه آمده بودند و در مراسم تشییع پیکر شهدا حضور یافتند و به خانواده‌های داغدار آنها تسلیت می‌گوییم.

حدود سه میلیون نفر در مراسم تشییع سردار سلیمانی در کرمان حضور یافتند،مسئولان در جمع خانواده‌های داغدار حضور پیدا کنند، مشکلات آنها را بشنوند و بررسی کنند که چرا عده‌ای جان باختند و عده‌ای هم مصدوم شدند.

سپاه قهرمان به آمریکای جنایتکار و قلدر دوران سیلی محکمی زد، ایران بخش کوچکی از موشک‌های خود را به پایگاه آمریکایی زد که آغازی بر انتقام ملت ایران است.

در آینده‌ای نزدیک شاهد خروج ذلیلانه آمریکایی‌ها از منطقه خواهیم بود، مجلس، دولت و نیروهای مسلح همه در خدمت مقام معظم رهبری و نظام، خروج آمریکایی‌ها از منطقه را پیگیری می‌کنند.


حجت‌الاسلام رضا سعادت‌فر
جیرفت 

امروز ما نیاز به محب و دوستدار ولایت نداریم، بلکه به ولایت‌پذیری بدون چون و چرا نیاز داریم و باید ولایتمداری را از حاج قاسم یاد بگیریم و مهم‌ترین رسالت ما در شرایط کنونی دعا برای سلامتی رهبری است.

اگر بعد از خروج آمریکا از برجام، برجام را آتش می زدیم شاهد این جسارت آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی نبودیم.

امروز باید مراقب نفوذی‌ها ووطن‌فروشان باشیم و دیپلماسی عزت را از سردار سلیمانی یاد بگیریم و انتقام خون سردار سلیمانی همانا اخراج نیروهای آمریکایی از منطقه و نابودی رژیم صهیونیستی است.


حجت‌الاسلام اصغر عسکری
رفسنجان 

بچه های هوافضای سپاه قبل از دفن پیکر سردار بیش از 30 موشک پرتاب کردند و پایگاه نظامی آمریکا در عراق را بمباران کردند آمریکا سیستم دفاعی‌اش معروف به سیستم دفاعی دیجیتال است و لازم نیست همیشه یک آدم در رادار مستقر و ردیابی کند اما یک دانه از موشک‌های ایران را نتوانست پیگیری کند همه موشک‌ها به هدف رسیدند این قدرت سایبری بالای موشک‌های ایران است.

حجت الاسلام گروهی رودبار

تصمیم پارلمان عراق برای اخراج نیروهای تروریستی آمریکا از عراق یعنی انتقام سخت و ما باید دست تک تک نیروهای سپاه را ببوسیم به خاطر سیلی محکمی که به استکبار زدند، انتقام سخت ما اخراج تروریست های آمریکایی از منطقه خواهد بود.

حجت الاسلام عباس جعفری کوهبنان  اولین بار بعد از جنگ‌جهانی مواضع آمریکایی ها موشک باران شد و ‌پایگاه آنان در منطقه از بین رفت از این رو باید به نیروهای مخلص همیشه بیدار سپاه پاسداران خسته نباشید گفته و این پیروزی را به محضر مقام‌ معظم رهبری و ملت ایران اسلامی تبریک بگوییم .
حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی ریگان 

سلیمانی اهل جناح و حزب بازی نبود بلکه انقلابی بود و انقلابی گری خط قرمز او بود، هدف اصلی دشمن از به شهادت رساندن سردار سلیمانی ایجاد ترس و وحشت بین مردم ایران و عراق بود، ملت ایران و عراق این تهدید را به فرصتی ملی و شجاعانه تبدیل کرده است.

اصابت موشک های هوافضای سپاه پاسداران به پایگاه عین الاسد امریکا چشم شیر را کور کرد.

آخرین اخبار

انسداد 10 راه روستایی در بم و آبگرفتگی برخی از منازل روستایی

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

کشف مواد مخدر و سلاح جنگي از قاچاقچیان مواد مخدر در ریگان

روستای چاه‌غلامعلی زرند مسدود شد  

رفع ۱۶ نقطه حادثه‌خیز و اجرای پل عابر پیاده در پنج نقطه حادثه‌خیز شهر کرمان

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی امروز و فردا / روند افزایش دما از روز یکشنبه

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود

سیل و بارندگی  ۱۳۳ میلیارد تومان به بخش کشاورزی عنبرآباد خسارت وارد کرد

باند سازمان يافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)