کد خبر: ۳۴۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴
ارسال به دوستان
ذخیره
نگاهی به دستور جديد مدير عامل گل گهر در خصوص اولويت خريد از سيرجان
با دستور مهندس تقي زاده تمام مطالبات شرکت‌های پیمانکار و شرکتهای فعال در منطقه گل گهر از طریق بانک های سيرجان پرداخت خواهد شد.
بنابه دستور مدیرعامل شركت معدني و صنعتي گل گهر از این به بعد تمامی اقلام مصرفی این معدن با اولویت سیرجان نسبت به سایر نقاط کشورخریداری و تهیه می‌گردد.

 اقدامی که باعث شد  یکبار دیگر مدیریت جدید شرکت معدنی صنعتی گل گهر نگاه‌ها را معطوف خود نماید؛ دستوری بود که به تازگی از سوی مهندس تقی زاده مبنی بر تهیه مایحتاج این شرکت از شهرستان سیرجان صادر گردیده  است بنا به دستور مدير عامل شركت صنعتي و معدني گل گهر از این به بعد تمامی اقلام مصرفی این معدن  بزرگ با اولویت سیرجان نسبت به سایر نقاط کشورخریداری و تهیه می‌گردد. این دیدگاه می‌تواند منافع بی‌شماری را در رونق اقتصادی شهرستان ایفا نماید. 

به گزارش گفتارنو رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ضمن ابراز شادمانی از دیدگاه مدیرعامل جدید در این ارتباط می گوید: این اقدام مهم می تواند در رفع معضل بیکاری و رکود و ورشکستگی برخی از کارخانجات شهرستان موثر واقع شود.

همچنین بر اساس تازه ترین دستور مهندس تقي زاده  تمام مطالبات شرکت‌های پیمانکار و شرکتهای فعال در منطقه گل گهر از طریق بانک‌های شهرستان صورت خواهد گرفت؛ گرچه در ادوار گذشته نیز تصمیماتی حتی با حضور سهامداران ارشد اين مجموعه گرفته شد اما هرگز عملی نشد تا جایی که با دخالت استاندار به عنوان عالی ترین مقام ارشد اجرایی استان نیز این مهم صورت نگرفت و شرکت‌های فعال در حوزه معدنی گل گهر همچنان عملیات بانکی و مالی خود را در استان های متبوع خود انجام می‌دادند که نفعی براي شهرستان نداشت . 

دانش بحرینی رئیس حوزه بانک ملت سیرجان نيز ازحسن نظر و توجه مدیرعامل جدید تقدیر نمود و گفت: این حجم مالی گسترده که اکنون خارج از شهرستان دریافت و پرداخت می شود می‌تواند در ارائه تسهیلات به شهروندان و توسعه اقتصادی شهرستان نقش مهمی ایفا نماید. 

به گفته دانش بحرینی چنانچه در طول دوران مدیریت جدید همین یک اتفاق خوشایند حاصل شود می‌تواند در توسعه نه تنها اقتصادی شهرستان بلکه در اغلب زمینه ها نقش قابل توجهی را ایفا نماید. 

رمضان نژاد؛ رئیس بانک مسکن مرکزی نیز انجام این ماموریت را توسط شرکت‌های حاضر در گل‌گهر یکی از اساسی‌ترین روش‌های توسعه اقتصادی شهرستان عنوان کرد. 

وی ادامه داد: در صورتی كه این مهم محقق شود می‌تواند در رونق اقتصادی‌، ایجاد اشتغال و دیگر مسائل رفاهی شهرستان اثرگذار باشد و در آینده نه چندان دور مردم فواید این تصمیم دلسوزانه را در زندگی خود به وضوح ببینند.

 رئیس اتاق بازرگانی سیرجان نیز ضمن تبریک به تدبیر مدیریت جدید انجام این مهم را یکی از درخواست‌ها و مطالبات دیرین اتاق بازرگانی تحت مسئولیت خود عنوان نمود. به نظر می رسد همراه با تحول در مدیریت معدن گل گهر فرصت‌های فراوانی در جهت توسعه شهرستان و آینده این دیار فراهم آمده است و اینک که شرایط حاضر به گونه ای رقم خورده که همه امکانات در جهت توسعه پایدار شهرستان فراهم شود؛ بایستی همه مسئولان ضمن استفاده از پتانسیل موجود با همکاری، هماهنگی و دلسوزی و برنامه ریزی در قبال توسعه ی این شهر از فرصت‌های موجود نهایت استفاده را ببرند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

رفع تصرف 5 هکتار از زمین‌های دولتی در جنوب کرمان

 ۶ نفر در رابطه با  آتش‌سوزی انبار کارخانه مدیران خودرو تحت تعقیب قضائی قرار گرفتند

قیمت طلا در بازار کاهشی شد

مهم‌ترین علامت کنسروهای فاسد/ به ظاهر قوطی کنسرو توجه کنید

کشف 41 کیلوگرم ماده روانگردان شیشه در بم

صدور هشدار سطح زرد هواشناسی؛ گرد و خاک کرمان را فرا می‌گیرد

درخواست کارت سوخت از خردادماه اینترنتی می شود

ثبت‌نام مدارس فقط با ثبت در سامانه املاک و اسکان

مدیرکل منابع طبیعی کشور عنوان کرد: ضرورت اجرای انجام عملیات آبخیزداری در جنوب کرمان

توصیه های مهم پلیس راهور کرمان به عابران پیاده

پربازدید ها

رفع تصرف 5 هکتار از زمین‌های دولتی در جنوب کرمان

جدیدترین قیمت طلا و سکه در بازار امروز 22 اردیبهشت 1403

از برنامه‌های مهم سرمایه‌گذاری در استان، گذر از منابع بانکی و استفاده از سایر ظرفیت‌ها است

درخواست کارت سوخت از خردادماه اینترنتی می شود

قیمت طلا در بازار کاهشی شد

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)