کد خبر: ۳۵۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷
ارسال به دوستان
ذخیره
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با اشاره به اینکه روزهای سختی را در صنعت گردشگری سپری و تجربه می‌کنیم گفت: صنعت گردشگری با توجه به اینکه یک صنعت مهم به شمار می‌رود بسیار هم شکننده است و با کوچکترین تهدید و بحرانی اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی در این صنعت رقم خواهد خورد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر با اشاره به اینکه روزهای سختی را در صنعت گردشگری سپری و تجربه می‌کنیم گفت: صنعت گردشگری با توجه به اینکه یک صنعت مهم به شمار می‌رود بسیار هم شکننده است و با کوچکترین تهدید و بحرانی اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی در این صنعت رقم خواهد خورد.

فریدون فعالی شامگاه شنبه در سمینار بزرگ HSE ایمنی و بهداشت در صنعت هتلداری که با حضور مدیران هتل‌های استان کرمان برگزار شد، اظهارداشت: آنچه که امروز باید به آن توجه شود بحث امنیت و ارایه خدماتی است که در بخش گردشگری ارایه داده می‌شود.

وی ادامه داد: با حضور در نمایشگاه‌های داخل و خارج کشور به عنوان نماینده دولت و بخش خصوصی تمام تلاشمان این است که به هر شکل ممکن ایران را کشوری امن و مهمان‌نواز معرفی کنیم که در واقع هم همین طور است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گرشگری استان کرمان با بیان اینکه کشور ایران دارای تمدن ۷ هزار ساله است و مهمان‌نوازی سرلوحه کار مردمان این دیار است، گفت: آنچه امروز در صنعت هتل‌داری و در دنیا مهم می‌باشد و رقم می‌خورد ارائه خدمات مطلوب است .

وی افزود: ارائه سرویس بیش از حد انتظار مهمان می‌تواند خود در جذب گردشگر بسیار موثر باشد و این مهم است چرا که ارائه خدمات مطلوب امروزه در سطح دنیا حرف اول را می‌زند.

فعالی با بیان اینکه در خارج از ایران کشورها تورهای یک و دو و سه سال را پشت سر هم می‌فروشند گفت: عمل کردن به این شیوه را می‌توان صنعت گردشگری نامید و از آن به عنوان یک محور توسعه نام برد.

وی استان کرمان را دارای ظرفیت‌های ویژه گردشگری دانست و اظهارداشت: استان کرمان در حوزه گردشگری توان این را دارد که شرایط بهتری را در این صنعت برای خود رقم بزند.

فعالی در ادامه برگزاری و شرکت در نمایشگاه را در سطح ملی و بین‌المللی بسیار مهم دانست و گفت: استان کرمان باید وارد تبلیغات و بازاریابی حرفه‌ای در این صنعت شود و این همان چیزی بوده که استان کرمان تا به الان به آن کمتر توجه کرده است.

وی با بیان اینکه این انجمن باید با برنامه‌ریزی‌های مدون و مستمر به صورت مستقل عمل کند، تصریح کرد: دولت تنها زیرساخت‌ها و زمینه‌ها را فراهم می‌کند و در کنار بخش خصوصی است و به عنوان یک تسهیل کننده قلمداد می‌شود و گستردگی حضور باید از طرف خود جوامع باشد .

فعالی با اشاره به ۳۵۰ متر فضای اختصاص داده شده در نمایشگاه به استان کرمان عنوان کرد: در این فضا می‌توان ظرفیت‌های استان را معرفی کرد و هر آنکه در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کند باید هدفمند و به عنوان نماینده استان شرکت کند.

وی تصریح کرد: حضور در نمایشگاه صرفا به پخش بروشور، کاتالوگ و یا توزیع عکس نیست بلکه مهم برگزاری جلساتی است که نتایج آن منتهی به بسته شدن قرارداد گردد .

مدیرکل میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری استان کرمان حضور دفاتر خدمات مسافرتی را در این نمایشگاه مهم اعلام کرد و گفت: این دفاتر می‌توانند رایزنی‌های خوبی را از جمله با بسته‌های تبلیغاتی و تخفیف با مشتریان انجام داده و آن‌ها را جذب کنند و در واقع فلسفه‌ی حضور در نمایشگاه همین است.

منبع: ایرنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

انهدام باند سازمان يافته قاچاق سوخت در کرمان

جدیدترین قیمت خودرو در بازار امروز 9 اردیبهشت 1403

ارسال بیش از 2 هزار اثر به جشنواره بین‌المللی شعر رضوی

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی سه روز آینده

بازدید از موزه‌ها برای معلم‌ها و استادان رایگان شد

رشد ۳ برابری مسمومیت با قارچ‌های وحشی/هشدار به طبیعت‌گردها

بارندگی‌ها 1700 میلیارد تومان به زیرساخت‌ها و بخش کشاورزی راور خسارت وارد کرد

ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود

استاندار کرمان: واگذاری معادن به واحدهای تولیدی در سایر استان‌ها پذیرفته نیست

رئیس پلیس‌راه استان کرمان: هزار و 66 نفر در تصادفات سال گذشته جان خود را از دست دادند

پربازدید ها

استاندار کرمان: واگذاری معادن به واحدهای تولیدی در سایر استان‌ها پذیرفته نیست

قیمت طلا، سکه و ارز شنبه 8 اردیبهشت 1403

فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان

امکان خرید بلیت نیم‌بها قطار و هواپیما برای معلولان شدید

جدیدترین قیمت خودرو در بازار امروز 9 اردیبهشت 1403

بارندگی‌ها 1700 میلیارد تومان به زیرساخت‌ها و بخش کشاورزی راور خسارت وارد کرد

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)