کد خبر: ۳۵۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴
ارسال به دوستان
ذخیره
نماینده ولی فقیه در استان کرمان:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: عزت شهید سلیمانی به دلیل رعایت حدود و صغور الهی است که حتی در صحنه‌های جنگ سخت تمام عیار و هم در صحنه‌های روزمره زندگی مراقبت و رعایت تقوای الهی را داشت و این ویژگی چهره‌ای بزرگوار و عزیز از وی در تاریخ ایران اسلامی و جهان اسلام گذاشت که به این راحتی نمونه آن را تاریخ نخواهد دید.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: عزت شهید سلیمانی به دلیل رعایت حدود و صغور الهی است که حتی در صحنه‌های جنگ سخت تمام عیار و هم در صحنه‌های روزمره زندگی مراقبت و رعایت تقوای الهی را داشت و این ویژگی چهره‌ای بزرگوار و عزیز از وی در تاریخ ایران اسلامی و جهان اسلام گذاشت که به این راحتی نمونه آن را تاریخ نخواهد دید.

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی امروز سه‌شنبه ۱۵ بهمن ماه در جلسه شورای اداری استان کرمان با حضور وزیر دفاع اظهار کرد: انقلاب اسلامی بر پایه دین اسلام شکل گرفت و شهدایی تقدیم شد که با خون خود انقلاب را به پیروزی رسانده و تا امروز انقلاب را نگهداری کردند.

وی با اشاره به اینکه بعد از پیروزی انقلاب دشمنی‌ها علیه کشورمان آغاز شد و جنگ تحمیلی را شاهد بودیم، افزود: باب شهادت همچنان گشوده است زیرا انقلاب ماموریت جهانی پیدا کرد و در جغرافیای جهان اسلام خود را عرضه کرد.

علیدادی سلیمانی تصریح کرد: یکی از شخصیت‌های عزیز که در مکتب امام خمینی(ره) رشد کرد و به شخصیت جهانی تبدیل شد و با شهادت وی جهان اسلام عزادار شد شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

امام جمعه کرمان بیان کرد: سئوال اساسی این است که انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی چه ظرفیت بزرگی است که توانست در قرن حاضر شخصیت‌هایی در این طراز را به جامعه انسانی عرضه کند و اینکه شهید سلیمانی این عزت و افتخار را از کجا به دست آورد که نه فقط مردم کرمان و ایران، بلکه مردم جهان اسلام در غم از دست دادن شهید سلیمانی سوختند؟

وی با اشاره به اینکه مطمئنا دلیل اصلی این عزت ویژگی‌های انسانی و الهی سپهبد شهید سلیمانی است، افزود: این شهید عزیز مرد روزهای سخت بود. برخی در روزهای سخت تماشاچی حوادث بوده و جریان‌ساز نیستند اما حاج قاسم سلیمانی در همه دوران در خط مقدم در جهاد دینی و کمک به مردم مظلوم و ایران اسلامی در رکاب امام(ره) و رهبر معظم انقلاب اهل جهاد و مبارزه بود و برای نتیجه این جهاد که شهادت است سر از پا نمی‌شناسد.

علیدادی سلیمانی تصریح کرد: مسئله دیگر مبارزه سردار سلیمانی با هوی و هوس‌هاست که جهاد اکبر و رعایت تقوای الهی در همه شئون زندگی بود و برای همین در پیشگاه خداوند و در قلب‌های مردم عزیز شد.

امام جمعه کرمان بیان کرد: یکی از افراد بزرگ قم با شهادت سردار سلیمانی و خیزش جهان اسلام و نشستن در این ماتم عظما، تعبیری دارد که برای این مردم در شهادت سلیمانی سوختند که براساس روایات برخی حوادث آنقدر تکان‌دهنده است که قلب حضرت ولی عصر جریحه‌دار می‌شود و به همین دلیل قلب همه جریحه‌دار می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان اظهار کرد: عزت شهید سلیمانی به دلیل رعایت حدود و صغور الهی است که حتی در صحنه‌های جنگ سخت تمام عیار و هم در صحنه‌های روزمره زندگی مراقبت و رعایت تقوای الهی را داشت و این ویژگی چهره‌ای بزرگوار و عزیز از وی در تاریخ ایران اسلامی و جهان اسلام گذاشت که به این راحتی نمونه آن را تاریخ نخواهد دید.

علیدادی سلیمانی گفت: امیدواریم این شهید عزیز برای همه مجاهدان، سیاسیون، دولتمردان و کسانی که در راه خدمت به مردم دست آنها باز است، الگویی باشد.

منبع: ایسنا
آخرین اخبار

ضربه سربازان گمنام امام زمان به چندین تیم تروریستی در کرمان

زمان اعلام نتایج آزمون استخدام مشاور و معلم ورزش مشخص شد

کاهش قیمت سکه و طلا در بازار امروز 16 اردیبهشت1403

رئیس پلیس راهور استان کرمان: بیشترین آمار جانباختگان مربوط به عابرین پیاده است

شهریه برخی مدارس غیردولتی کاهش می‌یابد / امکان عودت شهریه در صورت انصراف

پیش بینی شرایط جوی نسبتا پایدار در آسمان کرمان

۱۳ درصد ایرانی‌ها آسم دارند

 رئیس کل دادگستری استان کرمان: با سهل انگاری دستگاهای متولی در بازتوانی معتادین متجاهر برخورد می‌شود

معاون اقتصادی استاندار کرمان: حضور مدیر برای حل مشکلات شرکت‌ها به کرمان ضروری است

مصرف شیر غیر پاستوریزه احتمال انتقال بیماری تب مالت را بالا می‌برد

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)