کد خبر: ۳۵۶۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸
ارسال به دوستان
ذخیره
در دیدار دبیرکل حزب مردمسالاری عنوان شد
آیت الله جعفری با بیان اینکه در دنیای کنونی تاسیس حزب یکی از ضروریات است، اظهار کرد: عدم درک صحیح از مسائل و جهالت دو عامل بدبختی های انسان در طول تاریخ بوده است و به همین دلیل امام راحل همواره بر تهذیب نفس و مخالفت با هوای نفس تکیه و تاکید داشتند.
نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: تشکیل حزب و جریان سیاسی یکی از حقوق مردم است و هیچ کس حق انکار این امر را نداشته و نخواهد داشت و امیدواریم آنچه خیر و صلاح مملکت و مردم و انقلاب است پیش بیاید.

به گزارش ایسنا منطقه کویر، آیت الله سیدیحیی جعفری صبح امروز در دیدار با دبیر کل حزب مردم سالاری اظهار کرد: نظام ما جمهوری اسلامی است و همه باید بکوشیم تا حرکات، سکنات و رفتار ما طبق مقررات شرع مقدس اسلام باشد.

وی افزود: عناوین مهم نیست، هر حزب یک عنوان خاص را مطرح می کند، اما مردم به اعمال و رویه های ما نگاه می کنند، اگر درست و مورد تایید دین و رهبری انقلاب باشد، هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت.

آیت الله جعفری تصریح کرد: همه در نظام جمهوری اسلامی حق دارند و هرکس طرز تفکری دارند، اما نمی شود به مردم بگوییم مانند ما فکر کنند، باید همه تفکرات در چهارچوب مشخص شده شرع و انقلاب را پذیرفته و قبول کنیم.

امام جمعه کرمان گفت: حزب، از اعتقادات شهید بهشتی بود و بدون احزاب واقعی اداره کشور با دشواری هایی مواجه خواهد شد و باید یک سلسله معیارها را همه رعایت کنند، حال نام حزب هرچه که می خواهد باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان افزود: مردم، اگر رفتار و اعمال گروه‌ها مطابق شرع و معیارهای امام باشد، می پذیرند و اگر ببینند آن گروه تخطی کرده، مانند بنی صدر، قبول نمی کنند اما تشکیل حزب و جریان سیاسی یکی از حقوق مردم است و هیچ کس حق انکار این امر را نداشته و نخواهد داشت و امیدواریم آنچه خیر و صلاح مملکت و مردم و انقلاب است پیش بیاید.

آیت الله جعفری با بیان اینکه در دنیای کنونی تاسیس حزب یکی از ضروریات است، اظهار کرد: عدم درک صحیح از مسائل و جهالت دو عامل بدبختی های انسان در طول تاریخ بوده است و به همین دلیل امام راحل همواره بر تهذیب نفس و مخالفت با هوای نفس تکیه و تاکید داشتند.

وی در ادامه با اشاره به توافق وین و اظهارات طرف های غربی افزود: منشاء همه فتنه‌ها، لابی‌های یهودی هستند که متاسفانه با اینکه تعداد کمی در دنیا دارند، اما از نفوذ زیادی در کنگره امریکا و اروپا برخوردارند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: امام خمینی(ره) درس بزرگی برای مبارزه با اسرائیل به ما دادند اما سران کشور های خلیج فارس تحت تاثیر تبلیغات سوء قرار گرفته و کشوری مانند عربستان چنان جنایتی مرتکب می شود که کم نظیر است.

وی افزود: آنچه که نیاز داریم، این است که مسوولان کشورها از خواب غفلت و نادانی بیدار شده و بفهمند ما دشمن آنها نیستیم. دشمنان روی این مسئله کار می کنند که ایران خطری برای منطقه است اما واقعیت و حقیقت همیشه خود را نشان خواهد داد و در حالی که جنگ هشت ساله را تحمیل کردند، اما نخستین کسی که حمله صدام را به کویت محکوم کرد ما بودیم.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

محکومیت‌ وزیر سابق کشاورزی در دولت رئیسی به سه سال حبس

بهره‌مندی 800 واحد مسکونی بردسیر از نعمت آب شرب سالم و پایدار

جدیدترین قیمت طلا و انواع سکه در بازار

افراد مبتلا به کبد چرب لیمو را این طور مصرف کنند

به مناسبت روز دختر برگزار می شود؛ همایش پیاده‌روی خانوادگی در کرمان

نجات کودک هشت ساله از چنگال آدم ربایان

گرم‌ترین صبح کشور در شهداد

استاندار کرمان: توسعه اقتصادی مستلزم توسعه فرهنگی است

کشف دو هزار قوطی شیرخشک احتکاری از انبار یک داروخانه در بم

رئیس سازمان سنجش کشور : دانش‌آموزان یک بار برای ترمیم نمره فرصت دارند/ زمان تمدید نمره

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)