کد خبر: ۳۵۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲
ارسال به دوستان
ذخیره
رئیس اتاق اصناف شهرستان جیرفت از تعطیلی بعضی از صنوف این شهرستان خبر داد و گفت: انتظار است جامعه بازار و اصناف به‌عنوان پیشگامان جبهه اقتصادی با همکاری خالصانه و صمیمانه علی‌رغم مشکلات اقتصادی بازار با متولیان بهداشت و درمان نهایت همکاری را داشته باشند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان جیرفت از تعطیلی بعضی از صنوف این شهرستان خبر داد و گفت: همانگونه پزشکان و پرستاران در خط مقدم جبهه پیشگیری و درمان هستند انتظار است جامعه بازار و اصناف به‌عنوان پیشگامان جبهه اقتصادی با همکاری خالصانه و صمیمانه علی‌رغم مشکلات اقتصادی بازار با متولیان بهداشت و درمان نهایت همکاری را داشته باشند.

علی میرکهنوج رئیس اتاق اصناف شهرستان جیرفت گفت: با توجه به وخامت اوضاع و همه‌گیر شدن ویروس کرونا و تشدید بیماری‌ها در منطقه و شهرهای مجاور و احتمال قطعی وجود افراد مبتلا به این ویروس در شهرستان جیرفت و جنوب استان از اصناف و بازاریان تقاضا می‌شود در این راستا همکاری کنند.

وی ضمن اخطار جدی به اصناف افزود: علی‌رغم همه مشکلات اقتصادی و رکود سالیانه حاکم بر بازار و ضرر و زیان ناشی از آن و به تاخیر افتادن کلیه هزینه‌های مربوطه، به خصوص در این ایام پایانی سال که معمولا تا حدی با رونق گرفتن کسب و کار جبران ماه‌های قبل را تامین می‌کند، ضرورت دارد متصدیان واحدهای صنفی بازار جز صنوف تامین کننده مایحتاج اولیه روزمره و ضروری مردم مابقی جامعه اصناف و بازار جهت حفظ سلامت مردم و خودشان تا اعلام عادی شدن اوضاع از سوی مسئولین بهداشتی نسبت به تعطیلی محل کسب خود اقدام کنند.

رئیس اتاق اصناف جیرفت اظهار کرد: همانگونه پزشکان و پرستاران در خط مقدم جبهه پیشگیری و درمان هستند انتظار است جامعه بازار و اصناف به‌عنوان پیشگامان جبهه اقتصادی با همکاری خالصانه و صمیمانه علی‌رغم مشکلات اقتصادی بازار با متولیان بهداشت و درمان نهایت همکاری را داشته باشند.

وی لازمه رعایت فاصله اجتماعی را همراهی اصناف با مردم و متولیان امر بهداشت دانست و افزود: تعطیلی بازار و بعضی از صنوف تاثیر چشمگیری در کاهش تجمعات در سطح بازار دارد لذا می‌طلبد با این اقدام بازاریان هم در شکست این ویروس خطرناک پیشگام باشند.

وی گفت: بازاریان همان‌گونه که از روزهای آغازین انقلاب اسلامی تاکنون همراه و همگام با آرمان‌های نظام مقدس اسلامی حرکت و بیش از ۱۱هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند در این مقطع حساس نیز با همکاری با متولیان امر بهداشت و درمان و سلامت کشورمان نقش بی‌بدیل خود را در جهت تحقق اهداف انقلاب اسلامی پررنگ‌تر از گذشته نشان بدهند.

میرکهنوج ضمن حمایت از پویش مردمی در خانه بمانیم افزود: با توجه به اهمیت موضوع باید شیوع کرونا ویروس را خیلی جدی بگیریم و تاکید می‌شود که بهترین مکان بهداشتی و امن خانه است لذا توصیه می‌شود در خانه بمانیم تا شاهد شکست کرونا در شهر و کشورمان باشیم.

وی از انجام کلیه امور مربوط به صدور و تمدید پروانه کسب به بعد از سال و عادی شدن شرایط حاکم در کشور خبرداد و اظهار کرد: متصدیان واحدهای صنفی ضمن رعایت حال مردم به ویژه دراین ایام پایانی سال و اوضاع بد اقتصادی مصرف‌کنندگان و اقشار ضعیف و کم درآمد در این رابطه دغدغه‌ای نداشته باشند و از ایاب و ذهاب به اتحادیه‌های صنفی خودداری کنند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان جیرفت همکاری مسئولانه جامعه بزرگ بازار، اصناف و همراهی مردم را به همراه پیشگیری و تامین نیازهای اولیه بهداشت و درمان از سوی دیگر در شکست کروناویروس مورد تاکید قرار داد.

منبع: ایسنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

عامل شرارت و تيراندازي در عنبرآباد زمين گير شد

عوارض تزریق نوروبیون چیست؟

نوسان شدید قیمتی در بازار خودرو امروز 20 اردیبهشت1403

اجلاس پیرغلامان فرصتی برای تکریم جایگاه ذاکران امام حسین

وزش باد و گرد و خاک مهمترین پدیده جوی در کرمان

هیچ مبلغ غیرمجازی هنگام ثبت نام نباید از اولیاء دریافت شود؛ دریافت پول صرفا برای کتاب، بیمه و فرم مدرسه

انبار کارخانه خودروسازی بم در آتش سوخت

سن دریافت گواهینامه موتورسیکلت تغییر کرد

ارائه خدمات شرکت آب منطقه‌ای به کشاورزان، صرفا با سند مالکیت تک‌برگ

توضیح شهرداری کرمان در خصوص انسداد یک هفته‌ای تقاطع غیرهمسطح شهید بادپا

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)