کد خبر: ۳۵۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۵
ارسال به دوستان
ذخیره
شهردار جیرفت از مسدود شدن خیابان های منتهی به بهشت زهرای این شهر در پنج شنبه آخر سال جهت رعایت فاصله اجتماعی خبر داد و گفت: اگر وضعیت شیوع کرونا ویروس به همین روال باشد محدودیت تردد در لحظه تحویل سال ادامه دارد.

شهردار جیرفت از مسدود شدن خیابان های منتهی به بهشت زهرای این شهر در پنج شنبه آخر سال جهت رعایت فاصله اجتماعی خبر داد و گفت: اگر وضعیت شیوع کرونا ویروس به همین روال باشد محدودیت تردد در لحظه تحویل سال ادامه دارد.

نعمت الله حسین زاده با تشریح جزئیات محدودیت تردد در پنجشنبه آخر سال و لحظه سال تحویل  در راستای رعایت فاصله اجتماعی در گفت‌وگو با ایسنا افزود: با هدف کاهش و کنترل انتقال ویروس این هفته چند خیابان منتهی به آرامستان و بهشت زهرای جیرفت  مسدود خواهند شد.

وی همراهی مردم را در عدم ایجاد اجتماعات خواستار شد و اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و افزایش سرعت انتشار این ویروس و از طرفی مقابله با این ویروس لزوم رعایت بهداشت فردی و عدم تجمع در مکانهای شلوغ و عمومی می باشد، شهرداری جیرفت تصمیم دارد با اطلاع رسانی از قبل نسبت به مسدود کردن چندبن خیابان منتهی به آرامستان و بهشت زهرای جیرفت اقدام کند.

حسین زاده با توصیه به شهروندان از آنها خواست در طول هفته و با رعایت نکات بهداشتی سر قبور اموات خود بروند و گفت: لذا از شهروندان جیرفتی درخواست داریم که در این هفته از حضور در بهشت زهرای شهر جیرفت خودداری کنند و در منزل و از راه دور  قرائت فاتحه و تلاوت کلام الله مجید نثار روح رفتگان خود بکنند و یا اینکه در طول هفته بر قبور رفتگان خود حاضر  شوند.

شهردار جیرفت با بیان اینکه در هر پنج شنبه حجم انبوهی از جمعیت در محل بهشت زهرای جیرفت حضور می یابند که این خود خطر انتشار این ویروس را چند برابر می کند افزود: با دستوراتی که به مجموعه معاونت خدمات شهری شهرداری جیرفت داده شده است، برای حفظ سلامت همشهریان ضمن انجام عملیات محلول پاشی و ضدعفونی خیابانهای منتهی به بهشت زهرای جیرفت قبل از عصر پنجشنبه نسبت به مسدود کردن این خیابانها اقدام خواهد شد.

حسین زاده با بیان اینکه اینگونه محدودیت ها برای حفظ سلامت همه شهروندان است افزود: با عادی تر شدن شرایط اعمال محدودیتها در بهشت زهرای جیرفت برداشته خواهد شد.

وی همچنین با بیان این مطلب که تزئین گلزار شهدای شهر جیرفت در آستانه سال نو همانند سنوات گذشته انجام خواهد شد و گفت: اگر وضعیت فعلی شیوع ویروس تغییر نکند محدودیت های تردد در لحظه تحویل سال نیز اعمال خواهد شد و شهرداری هیچگونه مراسم و برنامه ای نخواهد داشت.

شهردار جیرفت از عدم ارایه خدمات  به مسافران  نوروزی و تعطیلی بوستان های نوروزی خبرداد و اظهار کرد: در حال حاضر اگر مسافر و یا گردشگری در محل بوستان ها و پارک های شهر اتراق کند ضمن رعایت اصل مهمان نوازی و با احترام از آنها می‌خواهیم شهر را ترک کنند.

وی از کنترل ورودی شهر جیرفت در آینده  نزدیک خبرداد و تصریح کرد: سعی می کنیم یک تیم راهنمای مسافران نوروزی در ورودی شهر مستقر کنیم تا اینکه اگر به موردی برخوردیم از ورود به شهر و اتراق در پارک ها و بوستان ها خودداری شود.

حسین زاده اطلاع رسانی و تاثیر اصحاب رسانه را در آگاهی بخشی افکار عمومی در این برهه حساس مورد تاکید قرار داد و افزود: امکانات و توانایی شهرستان های جنوب کرمان با شهری همچون کاشان که بیش از ۸ بیمارستان دولتی و خصوصی دارد و تا تهران برای جذب امکانات فاصله ای ندارد، قابل مقایسه نمی باشد لذا باید جهت پیشگیری از شیوع کرونا ویروس با همه توان و با استفاده از ظرفیت رسانه ها با اقدامات جهادی وارد عمل شد در غیر اینصورت درمان هزینه های هنگفتی به بدنه نظام سلامت و جامعه وارد خواهد کرد.

شهردار جیرفت ورود دادستان را در تعطیلی صنوف غیرضرور خواستار شد و گفت: دادستان به عنوان مدعی العموم می تواند با استفاده از اهرم قانونی بیش از همه دستگاه های اجرایی وارد عمل شود زیرا جبران چند چک برگشتی و ضررهای مالی راحت از جان مردم است.

منبع: ایسنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

انسداد 10 راه روستایی در بم و آبگرفتگی برخی از منازل روستایی

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

کشف مواد مخدر و سلاح جنگي از قاچاقچیان مواد مخدر در ریگان

روستای چاه‌غلامعلی زرند مسدود شد  

رفع ۱۶ نقطه حادثه‌خیز و اجرای پل عابر پیاده در پنج نقطه حادثه‌خیز شهر کرمان

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی امروز و فردا / روند افزایش دما از روز یکشنبه

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود

سیل و بارندگی  ۱۳۳ میلیارد تومان به بخش کشاورزی عنبرآباد خسارت وارد کرد

باند سازمان يافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

پربازدید ها

مشترکان خوش مصرف برق خانگی جوایز نقدی و خودرو دریافت خواهند کرد

هشدار مهم به یارانه‌بگیران/ این پیامک‌ها جعلی است

معاون استاندار کرمان: از زمان واگذاری معادن زغال سنگ کرمان، هیچ توسعه‌ای در آن اتفاق نیفتاده است

سیل و بارندگی  ۱۳۳ میلیارد تومان به بخش کشاورزی عنبرآباد خسارت وارد کرد

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)