مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان گفت: در راستای پیشگیری از بیماری کرونا خدمات برق تا اطلاع ثانوی غیرحضوری ارائه می شود.
امیر جهانشاهی در تشریح جزییات این خبر افزود: در راستای تصمیمات ستاد استانی پیشگیری از بیماری ویروسی کرونا از تاریخ ۲۵ اسفند ماه ۹۸ با توجه به اینکه هیچ گونه خدمات حضوری در ادارات خدمات مشترکین و دفاتر پیشخوان دولت در خصوص فروش و خدمات پس از فروش انشعاب برق صورت نمیپذیرد، مردم و مشترکین میتوانند درخواستهای خود را از طریق منوی میز خدمت الکترونیک پایگاه اینترنتی این شرکت به آدرس www.nked.co.ir ثبت کنند و تمامی درخواستهای مردم در ایام کاری بعد از تعطیلات سال جدید بررسی و اقدام مقتضی براساس مقررات صورت خواهد گرفت.
وی افزود: همچنین شهروندان میتوانند مشکلات خود در زمینه قطعی برق، انشعاب برق و مشکلات شبکههای برق را با تماس از طریق مرکز فوریتهای برق ۱۲۱ به اطلاع همکاران ما برسانند.
مدیرروابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان ادامه داد: سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۰۰۰۱۲۱، تلفن گویا به شماره ۵۹۲۲۹ و تلفن دفتر روابط عمومی به شماره ۲۵۲۰۳۳۳ نیز راههای دیگری هستند که شهروندان میتوانند در زمینه فروش انشعاب برق و خدمات پس از فروش انشعاب برق مسائل و مشکلات و درخواستهای مد نظر خود را از طریق این راههای ارتباطی با شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان در میان بگذارند.
وی خطاب به مردم گفت: برای حفظ ایمنی و سلامت خود، حتیالمقدور از مراجعه حضوری اجتناب کرده و ازطریق شماره تلفنهای شهرستانها که در سایت شرکت برق شمال استان کرمان موجود است، نسبت به دریافت و پیگیری تمامی خدمات اقدام کنند.
جهانشاهی اظهارداشت: از شهروندان درخواست داریم تا حتیالامکان کارهای اداری مرتبط با برق را در روزهای پایانی سال به بعد از تعطیلات نوروز موکول کنند.
وی خاطرنشان کرد: مردم نگران خدمات برق نباشند و باتوجه به اجرای زیرساختهای الکترونیکی کلیه کارها و درخواستهای خود را ازطریق راههای اشاره شده انجام دهند.