کد خبر: ۳۶۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱
ارسال به دوستان
ذخیره
مدیرکل بنیاد شهید استان کرمان با اشاره به اینکه در اسفندماه سال گذشته با تایید مقام معظم رهبری جانباختگان مراسم تشییع سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان، «شهید» اعلام شدند، بیان کرد: همه افرادی که در مراسم تشییع شهدای جبهه مقاومت در کرمان، جان خود را از دست داده بودند، باعنایت و دستور مقام معظم رهبری «شهید» اطلاق شدند و ما با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به دلیل شیوع ویروس کرونا به خانواده‌های آنها برای تشکیل پرونده فراخوان داده ایم و هم اکنون روند اداری این کار در بنیاد شهید در دست اقدام است.

وعده شهید محسوب شدن، جان باختگان مراسم تشییع سردار سلیمانی به کجا رسید؟

مدیرکل بنیاد شهید استان کرمان با اشاره به اینکه در اسفندماه سال گذشته با تایید مقام معظم رهبری جانباختگان مراسم تشییع سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان، «شهید» اعلام شدند، بیان کرد: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به دلیل شیوع ویروس کرونا به خانواده‌های این عزیزان برای تشکیل پرونده فراخوان داده ایم و هم اکنون روند اداری این کار در بنیاد شهید در دست اقدام است.

"احمد گروهی" در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به طرح ساماندهی گلزار شهدای کرمان گفت: در راستای ساماندهی گلزار شهدای کرمان (گلزار مرکزی که مقبره حدود ۲۳ شهید در آنجاست) واقع در قطعه بالای گلزار، جلسات متعددی با استاندار، معاون عمرانی استاندار و شهردار کرمان برگزار شد که در این راستا طرح ساماندهی تصویب و پیمانکار آن مشخص شد.

وی افزود: طرح گلزار شهدای کرمانی یک طرح تیپ بوده که تقریبا مشابه سایر گلزارهای شهدای کشور است که پیمانکار متعهد شده که ظرف مدت یک ماه تا ۴۵ روز طرح را تکمیل و تحویل دهد و این موضوع منوط به این بوده که با مشکلی برخورد نکنیم.

مدیرکل بنیاد شهید استان کرمان ادامه داد: این طرح احداث گنبد و بارگاه نیست بلکه یک حالت قوسی مانند با آجر قزاقی و کاشی معرق منقوش به آیه‌های قرآن در سمت کوه صالح الزمان اجرا خواهد شد.

وی در بخش دیگری از گفت و گوی خود با ایسنا با اشاره به اینکه در اسفندماه سال گذشته با تایید مقام معظم رهبری جانباختگان مراسم تشییع سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان، «شهید» اعلام شدند، بیان کرد: همه افرادی که در مراسم تشییع شهدای جبهه مقاومت در کرمان، جان خود را از دست داده بودند، باعنایت و دستور مقام معظم رهبری «شهید» اطلاق شدند و ما با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به دلیل شیوع ویروس کرونا به خانواده‌های آنها برای تشکیل پرونده فراخوان داده ایم و هم اکنون روند اداری این کار در بنیاد شهید در دست اقدام است.

گروهی اظهار کرد: هم اکنون به‌ دنبال پرونده‌سازی برای این عزیزان هستیم و تنها خانواده ۲ نفر از جانباختگان برای تشکیل پرونده مراجعه نکرده‌اند و برای مابقی آنها پرونده تشکیل شده است.

به گزارش ایسنا، ۶۱  نفر در حادثه تشییع پیکر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان به دلیل ازدحام جمعیت جان باخته بودند که با وساطت، پیگیری و انعکاس خواسته خانواده این جانباختگان توسط آیت الله رئیسی ریاست قوه قضائیه، مقام معظم رهبری با شهیدشناختن جانباختگان مراسم تشییع پیکر مطهر سردار سپهبد شهید سلیمانی موافقت فرموده بودند.

منبع: ایسنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

انسداد 10 راه روستایی در بم و آبگرفتگی برخی از منازل روستایی

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

کشف مواد مخدر و سلاح جنگي از قاچاقچیان مواد مخدر در ریگان

روستای چاه‌غلامعلی زرند مسدود شد  

رفع ۱۶ نقطه حادثه‌خیز و اجرای پل عابر پیاده در پنج نقطه حادثه‌خیز شهر کرمان

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی امروز و فردا / روند افزایش دما از روز یکشنبه

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود

سیل و بارندگی  ۱۳۳ میلیارد تومان به بخش کشاورزی عنبرآباد خسارت وارد کرد

باند سازمان يافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)