کد خبر: ۳۶۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳
ارسال به دوستان
ذخیره
معاون وزیر آموزش و پرورش مطرح کرد:
معاون وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر این‌که حضور دانش‌آموزان در هیچ کدام از کلاس‌های درس از جمله کارگاه‌های عملی هنرستانی‌ها در این یک ماه الزامی نیست، درباره‌ی ساعت کاری معلمان و حضور آن‌ها در مدرسه گفت: «ساعت حضور مانند قبل است و هر معلمی در ساعت برنامه‌ی درسی خودش در مدرسه حضور می‌یابد».

معاون وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر این‌که حضور دانش‌آموزان در هیچ کدام از کلاس‌های درس از جمله کارگاه‌های عملی هنرستانی‌ها در این یک ماه الزامی نیست، درباره‌ی ساعت کاری معلمان و حضور آن‌ها در مدرسه گفت: «ساعت حضور مانند قبل است و هر معلمی در ساعت برنامه‌ی درسی خودش در مدرسه حضور می‌یابد».
به گزارش  ایسنا ، مهرزاد حمیدی با بیان این‌که پروتکل بهداشتی طی آخرین بررسی‌ها با وزارت بهداشت طی دو روز گذشته نهایی و ابلاغ شد اظهار کرد: «مواردی نظیر رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، عدم حضور افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای و مستثنی شدن مدارس استثنایی و پیش‌دبستانی‌ها برای بازگشایی در این پروتکل قید شده است».


وی درباره‌ی بودجه‌ی لازم برای ضدعفونی و گندزدایی مدارس نیز گفت: «۱۰۰ میلیارد تومان برای استان‌ها به همین منظور ارسال کرده بودیم و وسایلی خریداری شده بود و در اختیار مدارس قرار داده می‌شود. خود استان‌ها هم از محل منابع استانی هزینه‌ای را برای این کار پیش‌بینی کرده‌اند».


معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با بیان این‌که طبق مصوبه‌ی ستاد مقابله با کرونا، ورود دانش‌آموزان به مدرسه داوطلبانه است و خدمات آموزشی در راستای رفع اشکال ارائه می‌شود بیان کرد: «معلم‌ها در مدرسه حضور دارند و اگر دانش‌آموزی در فرایند آموزش دچار مشکل باشد به مدرسه رفته و سوالش را می‌پرسد تا اشکالش رفع شود».


حمیدی در پاسخ به این‌که آیا دانش‌آموزان فنی و کاردانش برای برگزاری کارگاه‌های عملی موظف به حضور در مدرسه هستند؟ گفت: «خیر، هیچ‌کدام از کلاس‌ها الزامی نیست. البته مشکل کارگاه‌های عملی کمتر است چون تعداد دانش‌آموزان بالا نیست. اما در همین مورد هم اگر لازم بود مطالب و سرفصلی در کارگاه برای دانش‌آموزان توضیح داده شود، این اتفاق می‌افتد اما در نهایت الزامی به حضور نیست».


وی در پاسخ به پرسشی درباره‌ی ساعت کاری معلمان و حضور آن‌ها در مدرسه، توضیح داد: «ساعت حضور مانند قبل است و هر معلمی در ساعت برنامه‌ی درسی خودش در مدرسه حضور می‌یابد».


معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش درباره‌ی این‌که آیا تب‌سنجی و غربالی در ابتدای ورود به مدرسه صورت می‌گیرد؟ گفت: «در پروتکل نوشته شده که اگر دانش‌آموز دارای علائم است والدین او را نفرستند و اگر مدرسه علائمی مشاهده کرد مانع حضور شود».

منبع: ایسنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

عامل شرارت و تيراندازي در عنبرآباد زمين گير شد

عوارض تزریق نوروبیون چیست؟

نوسان شدید قیمتی در بازار خودرو امروز 20 اردیبهشت1403

اجلاس پیرغلامان فرصتی برای تکریم جایگاه ذاکران امام حسین

وزش باد و گرد و خاک مهمترین پدیده جوی در کرمان

هیچ مبلغ غیرمجازی هنگام ثبت نام نباید از اولیاء دریافت شود؛ دریافت پول صرفا برای کتاب، بیمه و فرم مدرسه

انبار کارخانه خودروسازی بم در آتش سوخت

سن دریافت گواهینامه موتورسیکلت تغییر کرد

ارائه خدمات شرکت آب منطقه‌ای به کشاورزان، صرفا با سند مالکیت تک‌برگ

توضیح شهرداری کرمان در خصوص انسداد یک هفته‌ای تقاطع غیرهمسطح شهید بادپا

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)